0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
دسته بندی: جوراب واریس

Knee High Medical Compression Stocking

جوراب واریس زیر زانو دوکاواس

شناسه کالا:
شناسه کالا:
انتخاب سایز:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
744,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: جوراب واریس زیر زانو دوکاواس
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
کشور مبدا برند ترکیه
شرکت سازنده دوکاواس
سایت شرکت سازنده www.dukamed.com
نوع جوراب واریس
محل استفاده پا
سن مصرف بزرگسالان
اندازه سایز 1 مناسب برای دور ساق پای 18 تا 20 سانتی متر,دور زیر زانوی 27 تا 32 سانتی متر,دور ران 43 تا 58 سانتی متر سایز 2 مناسب برای دور ساق پای 20 تا 22 سانتی متر,دور زیر زانوی 28 تا 35 سانتی متر,دور ران 46 تا 61 سانتی متر سایز 3 مناسب برای دور ساق پای 22 تا 24 سانتی متر,دور زیر زانوی 32 تا 38 سانتی متر,دور ران 49 تا 64 سانتی متر سایز 4 مناسب برای دور ساق پای 24 تا 26 سانتی متر,دور زیر زانوی 34 تا 41 سانتی متر,دور ران 52 تا 68 سانتی متر سایز 5 مناسب برای دور ساق پای 26 تا 28 سانتی متر,دور زیر زانوی 36 تا 44 سانتی متر,دور ران 56 تا 71 سانتی متر سایز 6 مناسب برای دور ساق پای 28 تا 30 سانتی متر,دور زیر زانوی 38 تا 47 سانتی متر,دور ران 60 تا 74 سانتی متر سایز 7 مناسب برای دور ساق پای 30 تا 32 سانتی متر,دور زیر زانوی 40 تا 50 سانتی متر,دور ران 64 تا 79 سانتی متر
جنس الیاف طبیعی
رنگ کرم
نحوه بسته شدن پوششی
تعداد در بسته یک عدد
توضیحات جوراب واریس دوکا واس یک راه حل مناسب برای رفع واریس و رگ های عنکبوتی است.
موارد استفاده کنترل بسیاری از نارسایی های عروقی همچون زخم واریس و اگزمای وریدی کمک به روند درمانی بیماران در مراحل حاد لخته خون در پا و عروق عمقی (DVT) درمان لخته خون های سطحی مفید جهت نارسایی لنفاوی در پاها (ورم لنفاوی) بسیار مفید برای بیمارانی که استراحت مطلق دارند (مثلا به علت یک عمل جراحی)
نحوه استفاده جوراب واریس به شکلی طراحی شده است که باید به طور سفت, دور پا قرار بگیرد. سعی کنید هر روز صبح پس از بیداری جوراب واریس را بپوشید چراکه صبح, پاها از تورم کمی برخوردارند.جوراب واریس را به آرامی به سمت بالای پای خود کشیده و چین و چروک هایی که دارد را کامل صاف نمایید. مطمئن شوید که قسمت پاشنه پا در جای خودش قرار گرفته است. اگر جوراب واریس شما تا ران و یا بالاتر می آید, باید آنرا تا بالای زانو, باسن و کمر خود بالا بکشید.این جوراب باید کاملا صاف در پای شما بایستد, مخصوصا در قسمت مچ و پشت زانو. توجه کنید که نباید قسمت بالایی جوراب را که تا ران شما می آید, تا بزنید. خوب است پودر بچه و یا پودر تالک را به ران های خودتان بمالید تا جوراب واریس به نرمی از پای شما بالا برود. از هر نوع لوسیونی که استفاده میکنید, باید قبل از پوشیدن این نوع جوراب ها از خشکی آن اطمینان حاصل کنید.
قابلیت شستشو دارد
نکات شستشو جوراب واریس دارای بافت و الیاف حساسی است, لذا برای شستشوی آن باید مقداری دقت کنید و از اصول زیر پیروی کنید تا دوام این محصول را حفظ کنید؛1. برای شستشو از آب سرد و شوینده های ملایم مانند شامپو بچه استفاده کنید.2. شستن دستی جوراب واریس خیلی بهتر از آن است که آنرا درون ماشین لباس شویی بیندازید.3. در شستشوی دستی چنگ زدن و فشار بیش از حد را کنار بگذارید و ملایم آنرا بشویید.4. برای خشک شدن جوراب واریس, آنرا در برابر تابش مستقیم آفتاب و منبع حرارتی ای مثل بخاری قرار ندهید و بگذارید در هوای معمولی خشک شود.5. حتی المقدور جوراب را روی سطحی صاف پهن کنید تا خشک بشود.
ضد حساسیت بله
جوراب واریس زیر زانو دوکاواس
جوراب واریس زیر زانو دوکاواس
قیمت:
744,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;