0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Proliner Liquid Eyeliner

خط چشم قلمی وت اند وایلد مدل پرولاین

شناسه کالا:
شناسه کالا:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: خط چشم قلمی وت اند وایلد مدل پرولاین
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

گرایش به زیبایی و استفاده از لوازم آرایشی برای جذابیت چهره قدمتی دیرینه دارد و تنها مختص این زمان نیست. اما در این برهه از زمان تقاضای مردم برای تغییر چهره افزایش یافته و در همین راستا کمپانی‌های تولید لوازم آرایشی نیز روبه فزونی دارند. یکی از مطرح‌ترین کمپانی‌های بین‌المللی وت اند وایلد است.

وت اند وایلد یکی از برندهای معتبر آمریکایی در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و زیبایی است که در سال 1979 در شهر لس آنجلس آمریکا تاسیس شد.

وت اند وایلد کار خود را با تولید محصولات آرایشی نظیر رژ لب و لاک ناخن ارزان قیمت شروع کرد و در ادامه محصولات دیگری نظیر سایه ابرو، خط چشم و غیره را به محصولات خود افزود. در حال حاضر این کمپانی طیف متنوعی از محصولات آرایشی را برای انواع سلیقه‌ها تولید و عرضه می‌کند.

در ادامه این مطلب قصد داریم یکی از بهترین محصولات این برند محبوب آمریکایی را با نام خط چشم قلمی وت اند وایلد مدل پرولاین، که در داروخانه آنلاین صبا نیز موجود است را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 


 

خط چشم چیست و چه کاربردی دارد؟

خط چشم از آن دسته از لوازم آرایشی‌های پرطرفدار و محبوب با قدمتی بالا است که از گذشته تا کنون تغییرات فراوانی مطابق با مد روز داشته و با رنگ و مدل‌های متنوع عرضه شده است.

خط چشم‌ها از سه ماده اصلی فرم‌دهنده، غلیظ‌کننده و رنگدانه تشکیل می‌شوند. کاربرد فرم‌دهنده برای سهولت در استفاده از مواد داخل خط چشم است. غلیظ‌کننده نیز شامل موم، ژل و رس است و برای برقراری تناسب میان وزن و حجم در خط چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد. رنگدانه نیز برای رنگی کردن خط چشم کاربرد دارد که از اکسیدهای آهن برای رنگ مشکی و قهوه‌ای و دی‌اکسید تیتانیوم برای رنگ‌های روشن استفاده می‌شود.

این محصول که برای درشت و کشیده‌تر نشان دادن چشم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و ظاهر آن را زیبا و جذاب می‌کند؛ در 5 نوع متفاوت عرضه می‌شود که این 5 نوع شامل خط چشم مدادی یا مداد چشم، خط چشم مایع، خط چشم قلمی یا ماژیکی، خط چشم ژله‌ای و خط چشم پودری است.

خط چشم قلمی وت اند وایلد مدل پرولاین یکی از بهترین و ساده‌ترین نوع خط چشم است که استفاده از آن به راحتی انجام می‌شود.

 


 

ویژگی‌های خط چشم قلمی وت اند وایلد مدل پرولاین

  • ضد آب، ضد تعریق و رطوبت
  • دارای سر نمدی نرم و دقیق
  • خشک شدن بسیار سریع
  • ماندگاری بالا روی چشم
  • جلوه مات و پررنگ
  • استفاده ساده و آسان

 


 

مزایای مصرف خط چشم قلمی وت اند وایلد مدل پرولاین

خط چشم قلمی وت اند وایلد مدل پرولاین دارای رنگدانه‌های بسیار غلیظ بوده که با آن می‌توان خط چشمی عمیق و پر رنگ را روی پلک کشید.

نوک ماژیکی این خط چشم استفاده از این محصول را با سهولت همراه کرده است. این محصول وت اند وایلد ضمن اینکه جلوه‌ای مات از خود برجای می‌گذارد، به محض کشیدن روی پوست خشک شده و به هیچ وجه مواد آن روی پلک پخش نمی‌شود.

از دیگر مزایای مصرف این محصول دوام و ماندگاری بالا آن است که با گذشت مدتی طولانی نیز پاک یا پخش نمی‌شود.

استفاده از خط چشم نمدی وت اند وایلد مدل PROLINE برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از خط چشم وت اند وایلد برای افرادی که مبتدی هستند، تسلط کافی برای انجام آرایش چشم ندارند یا می‌خواهند در زمانی کوتاه خط چشمی زیبا بکشند بسیار مناسب است.

این محصول دارای ماندگاری قابل توجه و ظاهری مات است بنابراین برای استفاده روزانه نیز پیشنهاد می‌شود.

 


 

خرید خط چشم قلمی وت اند وایلد مدل پرولاین

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه‌کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

داشتن چهره‌ای زیبا و جذاب در گرو داشتن چشمانی گیرا است. برای برخورداری از چشمانی جذاب نیز خط چشمی لازم است که زیبایی آن را دو چندان کند. خط چشم‌ها از لوازم آرایشی‌های محبوبی هستند که به خوبی حالت چشمان را تغییر داده و آن‌ها را درشت‌تر یا کشیده‌تر می‌کنند.

خط چشم قلمی وت اند وایلد مدل پرولاین یکی از لوازم آرایشی مرغوب و با کیفیت موجود در داروخانه صبا است که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم. امیدواریم مفید واقع شده باشد.

 

 

خط چشم قلمی وت اند وایلد مدل پرولاین
خط چشم قلمی وت اند وایلد مدل پرولاین
752
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;