0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه
برند:
دسته بندی: خط چشم

Stylo Liner Vamp Eyeliner

خط چشم ماژیکی پوپا مدل استایلو لاینر ومپ

شناسه کالا: 821230
شناسه کالا: 821230
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: خط چشم ماژیکی پوپا مدل استایلو لاینر ومپ
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

داشتن چشمانی جذاب و خیره کننده یکی از مهم‌ترین عوامل در زیبایی چهره است. این در حالی است که اغلب افراد چشمانی بی حالت و بی روح دارند. کمپانی‌های لوازم آرایشی در این مورد هم به کمک آمده‌اند و با عرضه انواع خط چشم؛ نظیر خط چشم ماژیکی، مایع و مدادی، آرزوی داشتن چشمانی زیبا و دلربا را برای تمام بانوان محقق کرده‌اند.

پوپا یکی از برندهای معروف اروپایی است که با تولید انواع لوازم آرایشی در طرح و رنگ‌های مختلف؛ نظیر کرم پودر، رژ لب، ریمل، خط چشم ماژیکی، مداد چشم و غیره توانسته به خوبی اعتماد مصرف‌کنندگان را جلب کند.

یکی از محصولات محبوب پوپا؛ خط چشم ماژیکی پوپا مدل استایلو لاینر ومپ نام دارد که در داروخانه آنلاین صبا با قیمتی مناسب عرضه می‌شود.

در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی و معرفی این محصول بپردازیم؛ با ما همراه باشید.


 

خط چشم ماژِیکی چیست و چه کاربردی دارد؟

خط چشم‌ها از ابزارهای آرایشی پرکاربردی هستند که چشمان درشت و خوش حالت را برای بانوان به ارمغان می‌آورند. خط چشم‌‌ ماژیکی پوپا یکی از انواع مختلف خط چشم است که استفاده از آن با سهولت همراه است.

خط چشم ماژِیکی پوپا موادی همچون خط چشم مایع دارد با این تفاوت که همچون خط چشم مایع سری مویی ندارد و سری آن به شکل ماژِیک است.

این محصول یک انتخاب هوشمندانه برای بانوانی است که در کشیدن خط چشم مهارت کافی ندارند؛ با وجود خط چشم ماژیکی پوپا دیگر نگرانی برای خراب یا نا متقارن بودن خط چشم‌ها وجود ندارد چرا که با سر ماژیکی آن تسلط کافی برای کشیدن یک خط چشم حرفه‌ای را خواهید داشت.


 

ویژگی‌های خط چشم ماژیکی پوپا مدل استایلو لاینر ومپ

  • دارای رنگدانه های بسیار مشکی
  • دارای فرمولاسیونی بر پایه‌ آب
  • مناسب پوست‌های حساس
  • خشک شدن سریع
  • ماندگاری بالا

 

 

مزایای مصرف خط چشم ماژیکی پوپا مدل استایلو لاینر ومپ

کمپانی پوپا محصولات متنوعی را روانه بازار کرده است؛ یکی از محصولات پر مصرف این برند ایتالیایی خط چشم ماژیکی پوپا مدل استایلو لاینر ومپ است که با برخورداری از رنگدانه‌های بسیار مشکی و غلظتی عالی قادر به خلق خط چشمی زیبا و دلربا خواهد بود.

از دیگر مزایای خط چشم ماژِیکی پوپا ماندگاری فوق‌العاده آن است. این خط چشم پوپا تحت آزمایشات چشمی بسیاری قرار گرفته که در نهایت متخصصین مجربی حساسیت‌زا نبودن آن را تایید کرده‌اند.


 

خرید خط چشم ماژیکی پوپا مدل استایلو لاینر ومپ

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

یادداشت پایانی

یکی از مهم‌ترین اصول یک آرایش کامل و حرفه‌ای؛ کشیدن خط چشم بی نقص است. خط چشم ماژیکی پوپا این امکان را برای شما مهیا می‌کند تا بتوانید خط چشم دلخواهتان را با سهولت بکشید. این محصول یکی از محصولات مرغوب و با کیفیت موجود در داروخانه صبا است که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم. امیدواریم مفید واقع شده باشد.

خط چشم ماژیکی پوپا مدل استایلو لاینر ومپ
خط چشم ماژیکی پوپا مدل استایلو لاینر ومپ
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;