0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Waterproof Liquid Eyeliner

خط چشم مایع ضدآب وت اند وایلد

شناسه کالا: 821965
شناسه کالا: 821965
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: خط چشم مایع ضدآب وت اند وایلد
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

آرایش صورت از علایق بسیاری از بانوان است. اغلب افراد به ویژه بانوان زیباپسند در پی یک برند آرایشی با کیفیت و معتبر و معروف هستند که آن‌ها را در رسیدن به علایق‌شان که همان میل به زیبایی بیشتر است کمک کند. یکی از بهترین برندهای خارجی که با تولید محصولات فوق‌العاده خود توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند؛ کمپانی وت اند وایلد است.

وت اند وایلد یکی از برندهای معتبر آمریکایی در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و زیبایی است که در سال 1979 در شهر لس آنجلس آمریکا تاسیس شد.

وت اند وایلد کار خود را با تولید محصولات آرایشی نظیر رژ لب و لاک ناخن ارزان قیمت شروع کرد و در ادامه محصولات دیگری نظیر سایه ابرو، خط چشم و غیره را به محصولات خود افزود. در حال حاضر این کمپانی طیف متنوعی از محصولات آرایشی را برای انواع سلیقه‌ها تولید و عرضه می‌کند.

در ادامه این مطلب قصد داریم یکی از بهترین محصولات این برند محبوب آمریکایی را با نام خط چشم مایع ضد آب وت اند وایلد که در داروخانه آنلاین صبا نیز موجود است را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 


 

خط چشم چیست و چه کاربردی دارد؟

خط چشم از آن دسته از لوازم آرایشی‌های پرطرفدار و محبوب با قدمتی بالا است که از گذشته تا کنون تغییرات فراوانی مطابق با مد روز داشته و با رنگ و مدل‌های متنوع عرضه شده است.

خط چشم‌ها از سه ماده اصلی فرم‌دهنده، غلیظ‌کننده و رنگدانه تشکیل می‌شوند. کاربرد فرم‌دهنده برای سهولت در استفاده از مواد داخل خط چشم است. غلیظ‌کننده نیز شامل موم، ژل و رس است و برای برقراری تناسب میان وزن و حجم در خط چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد. رنگدانه نیز برای رنگی کردن خط چشم کاربرد دارد که از اکسیدهای آهن برای رنگ مشکی و قهوه‌ای و دی‌اکسید تیتانیوم برای رنگ‌های روشن استفاده می‌شود.

این محصول که برای درشت و کشیده‌تر نشان دادن چشم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و ظاهر آن را زیبا و جذاب می‌کند؛ در 5 نوع متفاوت عرضه می‌شود که این 5 نوع شامل خط چشم مدادی یا مداد چشم، خط چشم مایع، خط چشم قلمی یا ماژیکی، خط چشم ژله‌ای و خط چشم پودری است.

خط چشم مایع ضدآب وت اند وایلد یکی از بهترین و ماندگارترین نوع خط چشم است که زیبایی با دوامی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 


 

 

ویژگی‌های خط چشم مایع ضدآب وت اند وایلد

  • بدون ریزش و سیاه کردن اطراف چشم

  • دارای رنگ‌ دانه‌ غنی و بسیار مشکی
  • ضد آب، ضد تعریق و رطوبت
  • براش انعطاف‌ پذیر و قابل کنترل
  • ایجاد پوشش یکدست پشت چشم
  • خشک شدن بسیار سریع
  • ماندگاری بالا روی چشم
  • جلوه مات و پررنگ
  • استفاده ساده و آسان
  • جلوه نهایی طبیعی
  • بدون تست حیوانی

 


 

مزایای مصرف خط چشم مایع ضدآب وت اند وایلد

خط چشم مایع ضدآب وت اند وایلد از لوازم آرایش‌های مرغوب و با کیفیت این برند معتبر آمریکایی است. این خط چشم دارای رنگ مشکی تیره و ماندگاری بالا است. طراحی این محصول به گونه‌ای بوده که برای افراد مبتدی نیز امکان خط چشم کشیدن را فراهم کرده.

برس این خط چشم طوری است که با آن می‌توان خطوط محو و نازک را طراحی کرد و هم خطوط برجسته و پهنی را پشت پلک‌ها کشید.

این خط چشم دارای فرمول ضد آب و ماندگاری بالاست که در طول روز فرم خود را حفظ کرده و  با وجود آن می‌توان بدون دلهره پخش شدن و سیاه شدن چشم به کار خود ادامه داد.

استفاده از خط چشم مایع ضد آب وت اند وایلد برای چه افرادی مناسب است؟

خط چشم مایع ضدآب وت اند وایلد برای افرادی که دارای پوستی چرب هستند و تعریق زیادی دارند یک انتخاب فوق‌العاده است. این محصول با ویژگی ضد آب بودن برای ورزشکاران بخصوص افرادی که ورزش‌های آبی می‌کنند نیز بسیار مناسب است.

 


 

خرید خط چشم مایع ضدآب وت اند وایلد

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه‌کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

میل به زیبایی و جذابیت در همه افراد وجود دارد اما در بانوان بیشتر؛ بانوان علاقه زیادی به تغییر چهره دارند. همین امر است که باعث شده هر روز مدلی جدید از لوازم آرایشی وارد بازار شود. یکی از لوازم آرایشی محبوب بانوان خط چشم است. این محصول اعجاب انگیز به خوبی می‌تواند چهره فرد را تغییر دهد و حالتان چشمان درشت‌تر یا کشیده‌تر کند.

خط چشم مایع ضد آب وت اند وایلد  یکی از لوازم آرایشی مرغوب در داروخانه صبا است که با خاصیت ضد آب بودن خود محبوبیت زیادی در میان مصرف کنندگان پیدا کرده است.

 

 

خط چشم مایع ضدآب وت اند وایلد
خط چشم مایع ضدآب وت اند وایلد
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;