0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

Venus Comfort Glide Breeze Razor 3 Blade

خودتراش سه لبه ژیلت مدل ونوس کامفورت گلاید بریز

شناسه کالا: 808677
شناسه کالا: 808677
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
495,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: خودتراش سه لبه ژیلت مدل ونوس کامفورت گلاید بریز
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اصلاح و شیو بدن یکی از کارهای روتین و روزانه هر خانم و آقا است که به منظور حذف موهای زائد و یکدست شدن پوست انجام می‌دهند. روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد که بهترین و سریع‌ترین آن‌ها، استفاده از خودتراش یا همان ژیلت است. این محصولات نسبت به محصولات مشابه خود در امر مو زدایی، بسیار سریع‌تر عمل می‌کنند و به شما امکان می‌دهند موهای خود را در مدت زمان کوتاه‌تری شیو کنید.

خودتراش سه لبه ژیلت مدل ونوس کامفورت گلاید بریز یکی از محصولات اورجینال و اصلی موجود در بازار است که توسط برند اصلی ژیلت (Gillette) طراحی شده است. این محصول به صورت سه تیغه عرضه می‌شود و با یکبار کشیدن روی پوست قادر است موهای زیادی را از روی آن جدا کند. برخورداری از نوار ژله‌ای و صابون به شما امکان می‌دهد راحت‌تر شیو کنید و نگران بریدن پوست یا ایجاد خشکی و التهاب بر اثر استفاده خشک نباشید.

 


 

 مشخصات و عملکرد خودتراش سه لبه ژیلت مدل ونوس کامفورت گلاید بریز

همانطور که در بالا گفته شد، خودتراش ژیلت دارای سه لبه است که هم کاربری راحت‌تری ارائه می‌دهد و هم زمان شیو و موزدایی را کوتاه‌تر می‌کند. این محصول، با طراحی ارگونومیک خود، بسیار راحت در دست شما قرار می‌گیرد تا عمل شیو را با تمرکز بهتری انجام دهید. لبه‌های منحنی این ژیلت نیز به شما امکان می‌دهد مناطق دارای انحنا را به راحتی شیو کنید.

از دیگر مشخصات این تیغ باید به سری متحرک آن اشاره کنیم که موزدایی از ناحیه‌های سخت بدن را راحت‌تر می‌کند. همچنین مجهز به 2 سری یدک است که در صورت کند شدن تیغه‌ها می‌توانید آن‌ها را جایگزین کنید. برخورداری از نوارهای ژله‌ای و صابونی این محصول نیاز دیگر ویژگی‌های خوب آن است که باعث می‌شود پوست شما لیز شده و ژیلت روان‌تر روی آن حرکت کند. این امر از ایجاد حساسیت و خارش بعد از شیو نیز جلوگیری می‌کند.

 


 

خودتراش سه لبه ژیلت مدل ونوس کامفورت گلاید بریز برای چه افرادی مناسب است؟

خودتراش ژیلت مدل ونوس کامفورت گلاید بریز برای بانوان طراحی شده است. این محصول حاوی نوار ژله‌ای عطری است که روی بدن کشیده می‌شود و موجب مرطوب شدن و نرم‌تر شدن پوست می‌شود تا عمل شیو راحت‌تر و بدون خراش انجام شود.

از این محصول می‌توانید جهت حذف موهای زائد در نواحی زیر بغل، بیکینی، دست‌ها و پاهای خود استفاده کنید. در ادامه به چگونگی استفاده از این محصول خواهیم پرداخت.

 


 

نحوه استفاده از خودتراش سه لبه ژیلت مدل ونوس کامفورت گلاید بریز

برای استفاده از خودتراش ژیلت ابتدا پوست بدن خود را مرطوب کنید، سپس ژیلت را روی پوست کشیده و در جهت رویش موها پیش بروید. برای شیو زیر بغل، خودتراش را به همه جهت‌ها بکشید تا کاملا موها را از روی بدن حذف کند. در نواحی بیکینی نیز ابتدا در مسیر رویش موها حرکت کنید و سپس برخلاف جهت آن‌ها پیش بروید.

توجه داشته باشید که:

پس از شیو موها می‌توانید از کرم‌های مرطوب کننده یا ژل بعد از اصلاح استفاده کنید.

محصول را از دسترس کودکان دور نگه دارید.

جهت خرید این خود تراش از برند اورجینال و اصلی ژیلت می‌توانید به سایت داروخانه آنلاین صبا مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

 


 

ویژگی‌های خودتراش سه لبه ژیلت مدل ونوس کامفورت گلاید بریز

  • دارای 3 لبه تیغ از جنس استیل ضد زنگ
  • دسته ارگونومیک با طراحی راحت و زیبا
  • مجهز به 2 عدد سری یدک
  • سری متحرک و انعطاف پذیر جهت شیو نقاط حساس بدن
  • جلوگیر یاز اایجاد خراش و زخم روی پوست
  • بدون ایجاد حساسیت و التهاب
  • دارای نوار يله ای و صابونی جهت لیز شدن پوست و حرکت بهتر خودتراش
  • رایحه خوش بو
  • مناسب برای شیو نواحی حساس بدن

 


 

مزایای مصرف خودتراش سه لبه ژیلت مدل ونوس کامفورت گلاید بریز

مزیت خودتراش سه لبه ژیلت مدل ونوس کامفورت گلاید بریز این است که موهای زائد را به طور کلی از بین می‌برد و پوست شما را صاف و یکدست جلوه می‌دهد. برخورداری این محصول از 3 تیغ تیز به شما امکان می‌دهد انواع موهای زائد نازک و ضخیم خود را به راحتی و در مدت زمان کمی ‌اصلاح کنید. همچنین مجهز به سری متحرک است که کار شما را در شیو نواحی سخت بدن راحت‌تر می‌کند.

از دیگر مزیت‌های این محصول باید به سری یدک آن اشاره کنیم که 2 عدد درون بسته بندی در نظر گرفته شده است تا در هنگام کند شدن تیغه‌ها، بتوانید سری دیگر را جایگزین کنید. طراحی نوارهای صابونی و ژله‌ای در این محصول نیز، شما را از ژل اصلاح و فوم‌های شیو بی نیاز می‌کند و عمل موزدایی را با سرعت بالاتری انجام می‌دهد. ضمن اینکه موجب حفظ رطوبت بدن شده و با جلوگیری از ایجاد اصطکاک، از بروز التهاب و خارش پس از اصلاح نیز جلوگیری می‌کند.

 

 

 

 

خودتراش سه لبه ژیلت مدل ونوس کامفورت گلاید بریز
خودتراش سه لبه ژیلت مدل ونوس کامفورت گلاید بریز
قیمت:
495,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;