0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Urea Deodorant Roll On

رول ضد تعریق اسپانول حاوی اوره

شناسه کالا: 818191
شناسه کالا: 818191
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: رول ضد تعریق اسپانول حاوی اوره
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

حتما شما هم تا به حال از مزایای بیشمار تعریق شنیده‌اید و هر زمانی که خواستید برای خرید محصولات ضد تعریق و خوشبو کننده اقدام کنید به یاد آن‌ها افتاده‌ و از خرید منصرف شده‌اید اما باید بگوییم که عرق کردن به هر اندازه‌ای که مزیت داشته باشد به همان اندازه نیز آزاردهنده است.

با وجود محصولات بهداشتی نظیر رول ضد تعریق، اسپرهای ضد عرق، دئودورانت و غیره بسیاری از مشکلات تعریق نظیر بوی ناخوشایند آن برطرف شده‌اند اما یک چالش دیگر مطرح شده است که این محصولات را از چه برندی انتخاب کنیم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با برند اسپانول بیشتر آشنا شوید و انتخابی مناسب داشته باشید.

Espanol در سال 1903 در شهر بارسلونا اسپانیا فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات بهداشتی بر پایه گیاهان بومی کشور اسپانیا؛ آغاز کرد. اکنون پس از سال‌ها سابقه به عنوان یکی از برندهای مطرح تولید محصولات مراقبت از پوست و مو، عطریات و غیره در جنوب اروپا شناخته شده است.

یکی از محصولات مطرح این برند خوش آوازه؛ رول ضد تعریق اسپانول حاوی اوره (Urea Deodorant Roll On) نام دارد که در داروخانه آنلاین صبا با قیمتی عالی عرضه می‌شود.

در ادامه قصد معرفی و بررسی این رول ضد تعریق اسپانول را داریم با ما همراه باشید.

 


 

مام یا رول ضد تعریق چیست و چه کاربردی دارد؟

ابتدا بهتر است این مسئله را برای همیشه حل کنیم که مام یک نوع محصول بهداشتی نیست بلکه همچون اسپانول؛ نام یک برند است که روی رول ضد تعریق گذاشته‌اند و در عرف به عنوان یک محصول ضد تعریق و خوشبو کننده جا افتاده است.

رول ضد تعریق یک مایع لطیف و ملایم است که به وسیله توپک سر شیشه به قسمت زیر بغل مالیده و با بستن منافذ پوست؛ در مدتی کوتاه از بروز عرق پیشگیری کرده و با رایحه‌ای ملایم حس خوشایندی را به شما القا می‌کند.

رول ضد تعریق اسپانول حاوی اوره یکی از محصولات ضد تعریق عالی موجود در بازار است که ضمن پیشگیری از تعریق خاصیت نرم‌کنندگی دارد و با عطری ملایم تا 48 ساعت نیز همراه شما خواهد بود.

 


 

ویژگی‌های رول ضد تعریق اسپانول حاوی اوره

  • دارای فرمولاسیون گیاهی بدون اکسید آلومینیوم و الکل
  • کمک به کاهش التهاب و تعریق در ناحیه زیر بغل
  • خوشبو کننده با رایحه ملایم و دلنشین
  • ضد تعریق با ماندگاری 48 ساعته
  • قابل استفاده برای آقایان و بانوان
  • نرم کننده پوست بدن با اوره
  • مناسب پوست‌های حساس
  • فاقد تست حیوانی

 


 

مزایای مصرف رول ضد تعریق اسپانول حاوی اوره

رول ضد تعریق اسپانول حاوی اوره (Urea Deodorant Roll On) یکی از محصولات فوق‌العاده اسپانول است که ضمن عملکرد خوبی که در کنترل تعریق دارد از خاصیت نرم‌کنندگی نیز برخوردار است.

این رول ضد تعریق یکی از بهترین ضد عرق‌های موجود در بازار است که تا 48 ساعت ماندگاری دارد و با رایحه خوش خود شما را همراهی می‌کند.

از دیگر مزایای استفاده از این محصول ترکیبات گیاهی موجود در آن است. این رول ضد تعریق حاوی اوره بوده که ضمن خاصیت ضد تعریقی باعث مرطوب، نرم و روشن شدن قسمت زیر بغل نیز خواهد شد.

طراحی فرمولاسیون این رول ضد تعریق طوری است که ضد حساسیت بوده و برای مصرف افرادی با پوست حساس، بانوان و آقایان نیز مناسب است.

 


 

خرید رول ضد تعریق اسپانول حاوی اوره

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه‌کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

اگر شغلی پر تحرک دارید، زمان زیادی را خارج از منزل می‌گذرانید و به طور کلی از تعریق زیاد و بوی ناخوشایند آن خسته شده‌اید پیشنهاد ما برای شما استفاده از این محصول است، چرا که با ماندگاری 48 ساعته و عطری ملایم حس خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

رول ضد تعریق اسپانول حاوی اوره یکی از محصولات مرغوب موجود در داروخانه صبا است که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم. امیدواریم مفید واقع شده باشد.

رول ضد تعریق اسپانول حاوی اوره
رول ضد تعریق اسپانول حاوی اوره
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;