در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

رول ضد تعریق اسپانول حاوی جو دوسر

Avena Deodorant Roll On

شناسه محصول: 810408
شناسه محصول: 810408
دسته بندی: رول ضد تعریق
تولید کننده: اسپانول - Espanol اسپانول - Espanol
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • نوع محصول : رول ضد تعریق
  • ناحیه مصرف : زیربغل
  • نوع پوست : انواع پوست
  • مناسب برای : خانم ها و آقایان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

حتما شما هم تا به حال از مزایای بیشمار تعریق شنیده‌اید و هر زمانی که خواستید برای خرید محصولات ضد تعریق و خوشبو کننده اقدام کنید به یاد آن‌ها افتاده‌ و از خرید منصرف شده‌اید اما باید بگوییم که عرق کردن به هر اندازه‌ای که مزیت داشته باشد به همان اندازه نیز آزاردهنده است.

با وجود محصولات بهداشتی نظیر رول ضد تعریق، اسپرهای ضد عرق، دئودورانت و غیره بسیاری از مشکلات تعریق نظیر بوی ناخوشایند آن برطرف شده‌اند اما یک چالش دیگر مطرح شده است که این محصولات را از چه برندی انتخاب کنیم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با برند اسپانول بیشتر آشنا شوید و انتخابی مناسب داشته باشید.

Espanol در سال 1903 در شهر بارسلونا اسپانیا فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات بهداشتی بر پایه گیاهان بومی کشور اسپانیا؛ آغاز کرد. اکنون پس از سال‌ها سابقه به عنوان یکی از برندهای مطرح تولید محصولات مراقبت از پوست و مو، عطریات و غیره در جنوب اروپا شناخته شده است.

یکی از محصولات مطرح این برند خوش آوازه؛ رول ضد تعریق اسپانول حاوی جو دوسر

Avena Deodorant Roll On) نام دارد که در داروخانه آنلاین صبا با قیمتی عالی عرضه می‌شود.

در ادامه قصد معرفی و بررسی این رول ضد تعریق اسپانول را داریم با ما همراه باشید.


مام یا رول ضد تعریق چیست و چه کاربردی دارد؟

ابتدا بهتر است این مسئله را برای همیشه حل کنیم که مام یک نوع محصول بهداشتی نیست بلکه همچون اسپانول؛ نام یک برند است که روی رول ضد تعریق گذاشته‌اند و در عرف به عنوان یک محصول ضد تعریق و خوشبو کننده جا افتاده است.

رول ضد تعریق اسپانول یک مایع لطیف و ملایم است که به وسیله توپک سر شیشه به قسمت زیر بغل مالیده و با بستن منافذ پوست؛ در مدتی کوتاه از بروز عرق پیشگیری کرده و با رایحه‌ای ملایم حس خوشایندی را به شما القا می‌کند.

رول ضد تعریق اسپانول حاوی جو دوسر یکی از محصولات ضد تعریق عالی موجود در بازار است که ضمن پیشگیری از تعریق خاصیت نرم‌کنندگی دارد و با عطری ملایم تا 48 ساعت نیز همراه شما خواهد بود.


ویژگی‌های رول ضد تعریق اسپانول حاوی جو دوسر

  • دارای فرمولاسیون 100درصد گیاهی بدون اکسید آلومینیوم و الکل
  • کمک به کاهش التهاب و تعریق در ناحیه زیر بغل
  • تقویت و ترمیم پوست با عصاره جو دوسر
  • خوشبو کننده با رایحه ملایم و دلنشین
  • ضد عفونی کننده و ضد میکروب
  • قابل استفاده برای آقایان و بانوان
  • ماندگاری تا 48 ساعت
  • ضد لک و تیرگی پوست
  • خنثی کننده بوی بد بدن
  • مناسب برای انواع پوست
  • فاقد تست حیوانی
  • ضد حساسیت


مزایای استفاده از رول ضد تعریق اسپانول حاوی جو دوسر

رول ضد تعریق اسپانول حاوی جو دوسر (Avena Deodorant Roll On) یکی از محصولات خوشبو کننده با فرمولاسیونی 100درصد گیاهی است.

این رول ضد تعریق اسپانول دارای ترکیباتی خاص است که موجب تمایز آن با سایر محصولات مشابه شده. جو دو سر موجود در این ضد تعریق همچون یک پاک کننده طبیعی عمل کرده و به حذف سلول‌های مرده و گرد و غبار موجود در پوست کمک می‌کند. از دیگر خواص این ماده می‌توان به ضد التهاب، ضد تحریک کنندگی و تسکین دهندگی آن اشاره کرد. بنابراین با استفاده از رول ضد تعریق اسپانول ضمن کنترل تعریق به کاهش علائم اگزما مانند التهاب، قرمزی، درد، خارش و خشکی پوست کمک کرده‌اید.

رول ضد تعریق اسپانول مناسب انواع پوست بوده و به سبب برخورداری از فرمولاسیون بدون الکل و آلومینیوم برای افرادی که پوستی حساس دارند نیز انتخابی فوق‌العاده است.

ماندگاری این رول ضد تعریق اسپانول 48 ساعت است؛ بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید در هوای گرم و شرجی تحرک داشته باشید و به هیچ عنوان از تعریق زیاد یا بوی ناخوشایند آن آزرده خاطر نشوید.


خرید رول ضد تعریق اسپانول حاوی جو دوسر

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه‌کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

یادداشت پایانی

تعریق یکی از واکنش‌های اجتناب ناپذیری است که در بدن رخ می‌دهد در واقع بدن برای خنک شدن در هوایی گرم این واکنش را از خود بروز می‌دهد. به طور کلی تعریق بوی ناخوشایندی ندارد اما بر اثر ماندن در چین و چروک‌های پوست بوی ناخوشایندی را تولید می‌کند. تنها راه چاره استحمام مرتب و استفاده از محصولات ضد تعریق و خوشبو کننده است. یکی از این محصولات مرغوب رول ضد تعریق اسپانول است. که با ترکیبات 100درصد گیاهی خود ضمن کنترل تعریق با رایحه‌ای خوش تا 48 ساعت همراه شما خواهد بود.

رول ضد تعریق اسپانول حاوی جو دوسر یکی از محصولات عالی و با کیفیت موجود در داروخانه صبا است که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم. امیدواریم مفید واقع شده باشد.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس