0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: رژلب جامد

Color Rich

رژلب جامد کالیستا مدل کالر ریچ

شناسه کالا:
شناسه کالا:
انتخاب شماره رنگ:
مشخصات برجسته بیشتر
  • کشور مبدأ برند : ایران
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
227,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: رژلب جامد کالیستا مدل کالر ریچ
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

احتمالا شما هم می‌دانید که تنها زدن یک رژلب خوش‌رنگ روی لب می‌تواند برایتان معجزه کند و قیافه خسته و بی‌حال شما را روح تازه ببخشد. به همین منظور برخی افراد همیشه دوست دارند روی لب خود رژلب بزنند و چهره با نشاطی برای خودشان بسازند البته این در حالیست که برخی تنها برای مناسبت‌های خاص و مهمانی‌ها  از رژ لب جامد استفاده می‌کنند. به هر حال اگر شما هم به دنبال یک رنگ فوق‌العاده و جذاب روی لب‌تان هستید، رژلب جامد کالیستا مدل کالر ریچ می‌تواند بهترین گزینه باشد.  

همانطور که احتمالا بارها برای شما هم پیش آمده، انتخاب یک رژلب مناسب و خوش‌رنگ کار به نسبت سخت و دشواری است. زیرا رژلب‎های متنوع و بسیار زیادی از برندهای مختلف در بازار وجود دارد. بنابراین شما برای خود و زیبایی بخشیدن به لب‌ باید از بهترین و با کیفیت‌ترین آنها بهره بگیرید. برای آنکه بتوانید بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید، حتما باید زمان زیادی را صرف گشتن در بازار و همچنین وبسایت‌های آنلاین کنید.

رژلب جامد کالیستا مدل کالر ریچ (Callista) که توسط شرکت ایرانی کالیستا تولید می‌شود، در 12 طیف رنگی به بازار عرضه شده و انتخاب را برای مشتریان خود آسان کرده است. این رژلب جامد در ترکیبات خود موم عسل دارد و به همین جهت به نرمی و لطافت پوست لب شما کمک می‌کند. بنابراین علاوه بر زیبایی شم از مزایای درمانی آن نیز می‌توانید بهره‌مند شوید.

در ادامه رژلب کالیستا را مورد بررسی قرار داده و ویژگی‌ها و مزایای استفاده از آن را به طور کامل برای شما شرح دادیم. در صورتی که قصد دارید این محصول را از داروخانه آنلاین خریداری کنید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 


 

رژلب جامد چیست و چه کاربردی دارد؟

رژلب یکی از محصولات آرایشی است که به زیبایی صورت و همچنین جلوه بخشیدن لب‌ها کمک بسیار زیادی می‌کند. به همین دلیل بسیاری از خانم‌ها در اغلب موارد از آن جهت زیباتر شدن استفاده می‌کنند. در حقیقت شما برای داشتن یک آرایش نچرال کافیست، پس از یک کرم پودر ساده، یک رژلب خوشرنگ روی لب بزنید. خودتان تغییرات محسوس اما بسیار طبیعی صورتتان را احساس خواهید کرد. بنابراین می‌توان گفت که رژلب‌های جامد و مایع پایه ثابت کیف آرایشی خانم‌ها است.

به طور کلی همانطور که در بالا نیز بیان شد، رژ لب جامد یک محصول آرایشی است که آن را روی بافت لب می‌زنند تا به آن رنگ و لعاب ببخشند. این محصول در اغلب مواقع از موم و روغن ساخته شده و رنگ‌دانه‌های مختلفی برای تولید رنگ در رژلب به کار گرفته شده است. از مواد معدنی نظیر سیلیس جهت حفظ بافت رژ لب استفاده می‌شود.

در بازار انواع و اقسامی از رژ لب‌ها را مشاهده می‌کنید که معمولا قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای دارند. در برخی مواقع برخی از رژلب‌ها که در موارد خاص همانند گریم عروس و... استفاده می‌شوند به نسبت برخی دیگر قیمت بالاتری خواهند داشت. رژ لب‌ جامد و مایع در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها تولید و به بازار عرضه می‌شوند. رژلب جامد کالیستا یکی از محصولات بسیار عالی و با کیفیتی است که دارای طیف رنگی مختلفی دارد. رژلب کالیستا در رنگ‌های متفاوت از کرم گرفته تا صورتی، شرابی و جیگری تولید و به بازار عرضه می‌شود. علاوه بر رنگ، این محصول بافت‌های متنوعی نیز دارد، برخی از آن‌ها مات و مخملی، برخی دیگر براق و شاین‌دار هستند.

این برند یکی از برندهای شناخته شده ایرانی محسوب می‌شود که شما می‌توانید آن را به راحتی از مراکز فروشگاهی و حتی داروخانه‌های سراسر ایران و داروخانه آنلاین و... تهیه کنید.

رژلب جامد کالیستا مدل کالر ریچ یک رژلب نیمه جامد است و پوشش‌دهی کاملا مناسب و قابل قبولی دارد. شما می‌توانید به آسانی این محصول را از داروخانه آنلاین سفارش دهید و برای روتین روزانه و مهمانی‌ها از آن استفاده کنید.

 


 

ویژگیی‌های رژلب جامد کالیستا مدل کالر ریچ

همانطور که در بالا نیز بیان شد، رژ لب کالیستا یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین رژلب‌های جامد موجود در بازار است. قیمت مقرون به صرفه و برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول موجب شده تا خانم‌های بسیار زیادی برای زیبایی‌بخشی به لب‌ها از آن بهره بگیرند. برخی از ویژگی‌های این محصول به شرح زیر است:

  • روی لب بافتی نیمه مات دارد.
  • ماندگاری بسیار بالایی دارد و سطح لب را به خوبی پوشش می‌دهد.
  • در ترکیبات خود موم عسل را جای داده است.
  • به بازسازی بافت لب کمک می‌کند.
  • مانع از ایجاد خشکی در پوست لب می‌شود.
  • در 12 رنگ متنوع در بازار موجود است.
  • از ایجاد ترک در لب جلوگیری می‌کند.

 


 

مزایای مصرف رژلب جامد کالیستا مدل کالر ریچ

همانطور که در بالاتر نیز به آن اشاره کردیم، رژلب جامد کالیستا (Callista) در 12 رنگ متفاوت به بازار عرضه شده است و ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارد. در ادامه برخی دیگر از مزیت‌های این محصول را برای شما شرح می‌دیم که عبارتند از:

  • رژلب کالیستا حاوی موم عسل است. این موم به بازسازی بافت پوست لب کمک می‌کند و مانع از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب می‌شود.
  • این رژلب انواع ترکیبات ویتامینه را دارد و برای سلامت پوست شما بسیار مفید است و از ایجاد حساسیت در پوست لب جلوگیری می‌کند.
  • رژلب جامد کالیستا فاقد پارابن است و به همین جهت نرمی و لطافت را برای لب‌های شما به ارمغان می‌آورد.

نحوه مصرف رژلب جامد کالیستا مدل کالر ریچ

برای استفاده از رژلب جامد کالیستا، آن را در مرکز لب خود قرار دهید و به سمت بیرون بکشید. پس از آن یک دستمال کاغذی بین لب‌های خود قرار دهید و به آرامی فشار دهید تا رژ لب تان ثابت شود و در جای خود باقی بماند. برای دوام بیشتر رژلب توصیه می‌شود که 30 دقیقه پیش از استفاده آن را داخل یخچال قرار دهید.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

رژلب جامد کالیستا مدل کالر ریچ
رژلب جامد کالیستا مدل کالر ریچ
قیمت:
227,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;