0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: رژگونه

Color & Art

رژگونه کالیستا مدل کالر اند آرت

شناسه کالا:
شناسه کالا:
انتخاب شماره رنگ:
مشخصات برجسته بیشتر
  • کشور مبدأ برند : ایران
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
303,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: رژگونه کالیستا مدل کالر اند آرت
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

برای زیباتر به نظر رسیدن صورت و همچنین کمی زاویه‌ بخشیدن به گونه‌های خود تنها ابزار آرایشی کاربردی، رژگونه است. شما با بهره از رژگونه می‌توانید گونه‌های خود را کمی برجسته‌تر کنید و زیبایی چهره خود را دو برابر نمایید. در حقیقت برای تکمیل آرایش خود باید از رژگونه بهره بگیرید. رژگونه کالیستا مدل کالر اند آرت یکی بهترین و با کیفیت‌ترین برندهای موجود در بازار است که شما می‌توانید با خرید آن رنگ زیبایی به گونه‌ خود ببخشید. این محصول بخش نهایی و پایانی آرایش بانوان را شکل می‌دهد.

رژگونه همچنین می‌تواند تفاوت قابل توجهی در تبدیل ظاهر ما از حالت کسل و بی روح، به حالت روشن و سرزنده ایجاد کند. با این حال، با وجود سایه‌ها و انواع مختلف رژگونه، انتخاب یک رژگونه مناسب می‌تواند کمی دلهره‌آور باشد.

رژگونه کالیستا مدل کالر اند آرت (Callista) دارای 6 طیف رنگی متفاوت است و از این رو می‌تواند انتخاب را برای شما آسان‌تر کند. این محصول بافت کاملا سبک و ماندگاری بالایی دارد و به زیباتر شدن گونه‌های شما کمک می‌کند. بنابراین شما می‌توانید با زدن مقداری رژگونه روی صورت خود از زیبایی گونه‌ها و چهره خودتان لذت ببرید. رژگونه را براساس رنگ آرایش خود می‌توانید انتخاب کنید.

در ادامه رژگونه کالیستا را مورد بررسی قرار دادیم و مزایا و ویژگی‌های آن را برایتان شرح دادیم. در صورتی که قصد خرید این محصول از داروخانه آنلاین را دارید، تا پایان این متن همراه ما باشید.

 


 

رژگونه چیست و چه کاربردی دارد؟

از رژگونه برای رنگ بخشیدن به گونه‌ها استفاده می‌شود. رژگونه‌ها اغلب در رنگ‌های صورتی و ته مایه هلویی هستند. قدمت این محصول به دوران باستان می‌رسد و برای ایجاد یک برق طبیعی روی پوست به کار گرفته می‌شود. در حقیقت برای حجم بخشیدن به گونه و همچنین دو بُعدی کردن آنها می‌توانید از رژگونه کنار هایلایتر و... استفاده کنید. به همین منظور قطعا گونه‌های خوش فرم‌تری خواهید داشت.

رژگونه ظاهری جوان‌تر و در عین حال طبیعی‌تر به پوست شما می‌بخشد. استفاده از رژگونه یک مرحله ضروری در هر آرایشی است. چنانچه از این محصول به درستی استفاده کنید، به پوست شما گرما و درخشندگی طبیعی می‌بخشد. همچنین کل ظاهر آرایش شما را زیباتر و شاداب‌تر نشان می‌دهد.

اگر می‌خواهید رنگ رژگونه شما طبیعی‌تر به نظر برسد، بهتر است که از محصولات زیرساز کمتر استفاده کنید تا زمانی که رژگونه را روی گونه‌های خود می‌زنید، یک سرخی طبیعی به آن‌ها ببخشد. اگر اغلب از محصولات زیرساز یا پایه استفاده نمی‌کنید، می‌توانید رژگونه را مستقیماً روی پوست تازه بمالید تا رنگی ظریف داشته باشید. در این حالت لپ گلی خواهید شد که شاید در چهره و زیبایی شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. به همین منظور اگر به دنبال یک تجربه عالی و فوق‌العاده هستید، یک بار بدون زیرسازی، رژگونه کالیستا مدل کالر اند آرت خود را روی پوست طبیعی‌تان بزنید تا تاثیرات شگفت‌انگیز آن را ببینید.

رژگونه کالیستا مدل کالر اند آرت دارای انواع مواد طبیعی و گیاهی در ترکیبات خود است و بافت کاملا نرم و سبکی دارد، به همین جهت به آسانی روی سطح پوست پخش می‌شود. شما می‌توانید رژگونه کالیستا را از داروخانه آنلاین خریداری و در آرایش روزانه خود از آن استفاده کنید.

 


 

ویژگی‌های رژگونه کالیستا مدل کالر اند آرت

همانطور که در بالا نیز مطالعه کردید، رژگونه کالیستا مدل کالر اند آرت دارای بافت گیاهی و طبیعی است که قدرت بخش‌شوندگی و ماندگاری بسیار بالایی دارد. به همین منظور شما می‌توانید برای زیبایی خود از آن بهره بگیرید. به طور کلی رژگونه کالیستا مدل کالر اند آرت دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که آن را نسبت به سایر محصولات متمایز نموده. برخی از این ویژگی‌ها که این رژگونه را به یک محصول با کیفیت و فوق‌العاده تبدیل کرده، عبارت است از:

  • رژگونه کالیستا رنگ‌بندی متنوع و کاربردی دارد.
  • این محصول رطوبت بالایی دارد و مانع از ایجاد در پوست می‌شود.
  • دارای بافت سبک است و موجب ایجاد حس سنگینی روی پوست نمی‌شود.
  • به آسانی روی پوست پخش می‌شود.
  • دارای جلوه براق است و موجب افزایش شادابی چهره می‌شود.
  • به خوبی گونه‌ها را برجسته‌تر نشان می‌دهد.
  • ماندگاری بسیار بالایی دارد.
  • پوشش‌دهی خوبی دارد.
  • در 6 رنگ متنوع در بازار موجود است.

 


 

مزایای مصرف رژگونه کالیستا مدل کالر اند آرت

همانطور که در بالاتر به آن اشاره کردیم، رژگونه کالیستا (Callista) بافت کاملا نرم و مخملی دارد و به هیچ عنوان حس سنگینی در پوست ایجاد نمی‌کند. در ادامه برخی دیگر از مزایای استفاده از رژگونه کالیستا مدل کالر اند آرت را برای شما شرح دادیم که عبارتند از:

  • انواع ویتامین‌ها و مواد گیاهی در رژگونه کالیستا به کار گرفته شده است، از این رو استفاده از این محصول هیچگونه حساسیت و عارضه پوستی ایجاد نمی‌کند.
  • رژگونه کالیستا مدل کالر اند آرت زیبایی و شادابی چهره شما را بیشتر می‌کند و باعث می‌شود گونه‌ها برجسته‌تر دیده شوند.

نحوه مصرف رژگونه کالیستا مدل کالر اند آرت

درون بسته‌بندی این محصول یک برس مخصوص وجود دارد که معمولا به آن شات رژگونه گفته می‌شود. جهت استفاده از رژگونه، ابتدا این برس را درون محتویات داخل رژگونه کالیستا مدل کالر اند آرت بزنید. پیش از زدن برس به گونه‌ها، ابتدا آن را روی یک دستمال کاغذی بکشید تا پودر اضافی آن گرفته شود. سپس برس را روی گونه‌ها و دیگر نواحی مورد نظر بکشید. برای ایجاد رنگ دلخواه، می‌توانید این کار را چندین بار تکرار کنید.

توجه کنید که این محصول را در جایی خشک و به دور از دسترس کودکان قرار دهید. همچنین پس از هر بار مصرف برس مخصوص رژگونه خود را در جایی مناسب و تمیز قرار دهید تا از آلودگی‌ها و گردوغبار در امان باشد. در غیراینصورت امکان زدن جوش یا آکنه پوستی وجود خواهد داشت. فراموش نکنید درب رژگونه را پس از هر بار مصرف محکم ببندید.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

رژگونه کالیستا مدل کالر اند آرت
رژگونه کالیستا مدل کالر اند آرت
قیمت:
303,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;