0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: ریمل

Volume Act Mascara

ریمل حجم دهنده نوت مدل والیوم اکت

شناسه کالا: 821754
شناسه کالا: 821754
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
493,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ریمل حجم دهنده نوت مدل والیوم اکت
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

مژه‌های پرحجم و پر رنگ؛ زیبایی و جذابیت چشمان شما را دو چندان می‌کنند. اگر مژه‌های نازکی دارید و قصدتان این است که آن‌ها را حجیم و بلند کنید؛ روش‌های دردسرساز مثل اکستنشن، کاشت و مژه مصنوعی را کنار بگذارید چراکه بهترین گزینه پیش روی شما استفاده از ریمل است. کمپانی‌های لوازم آرایشی بسیاری هستند که دست به تولید و عرضه انواع ریمل زده‌اند یکی از این برندهای مطرح و خوش آوازه نوت است.

کمپانی نوت (Note) یک برند معتبر ترکیه‌ای است که از زمان تاسیس تا به حال، توانسته موفقیت‌های زیادی کسب کند. با وجود کیفیت بالا و طراحی جذاب، محصولات نوت مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است.

در رابطه با محصولات نوت این نکته قابل توجه است که تمامی تولیدات آن حاوی مواد طبیعی بوده که برای پوست‌های حساس مناسب هستند برخی از محصولات معروف این برند شامل رژلب، کرم پودر، پنکک و برنزر، انواع پالت سایه چشم، رژگونه و غیره است.

یکی از محصولات محبوب این برند که در داروخانه آنلاین صبا نیز موجود است ریمل حجم دهنده نوت مدل والیوم اکت نام دارد که با قیمتی مناسب عرضه می‌شود.

در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی ریمل حجم دهنده نوت (Volume Act Mascara) بپردازیم. با ما همراه باشید.

 


 

ریمل حجم دهنده چیست و چه کاربردی دارد؟

ریمل از محصولات آرایشی است که از موم، روغن و مواد نگه دارنده‌ای ساخته شده که وظیفه مشکی کردن مژه‌ها را بر عهده دارد.

اگر مژه‌هایی کم حجم و نازک دارید استفاده از ریمل حجم دهنده نوت مدل والیوم اکت بهترین گزینه برای پر پشت نشان دادن مژه‌های شما است. ریمل نوت دارای رنگدانه‌های غلیظی است که استفاده از آن موجب ضخیم و مشکی شدن مژه‌ها می‌شود.

به طور کلی ریمل نوت روی مژه‌های بسیار ریز، بهترین تاثیر را خواهد داشت؛ چرا که همچون سایر ریمل‌ها حجم دهنده مقدار زیادی خرده مژه دارد که به تارهای مژه چسبیده و مژه‌هایی ضخیم و پرپشت را برایتان به ارمغان می‌آورد.

این نیز گفتنی است که مایع موجود درون این ریمل به نسبت مدل‌های دیگر کمی بیشتر است؛ زیرا این ریمل به مایع و غلظت بیشتری برای حجم دهی مژه‌ها نیاز دارد.

 


 

ویژگی‌های ریمل حجم دهنده نوت مدل والیوم اکت

  • آزمایش شده و مورد تایید متخصصین پوست
  • تغذیه کننده و آبرسانی به مژه‌ها
  • افزایش حالت پذیری مژه‌ها
  • حاوی آنتی اکسیدان
  • حاوی ویتامین E
  • فاقد پارابن

 


 

مزایای استفاده از ریمل حجم دهنده نوت مدل والیوم اکت

ریمل حجم دهنده نوت (Volume Act Mascara) دارای اپلیکاتوری عالی و ضخیم است که به خوبی مواد را روی مژه‌های نازک پخش کرده و با حجم دهی کافی جذابیت چشمان شما را دو چندان خواهد کرد.

این ریمل نوت به گونه‌ای طراحی شده که قادر است مژگان شما را بی نقص و حجیم به نمایش بگذارد به طوری که تنها با یک مرتبه ریمل زدن متوجه تغییر شگفت انگیز آن خواهید شد.

از دیگر مزایای مصرف ریمل نوت وجود ویتامین E در ترکیبات آن است. این ویتامین با تغذیه، تقویت و آبرسانی مژه‌ها ریشه آن را محکم کرده و مانع ریزش و شکنندگی مژه خواهد شد.

این نیز گفتنی است که فرمولاسیون منحصر به فرد این ریمل سبب کاهش حساسیت، خارش و آبریزش از چشم شده بنابراین استفاده از این ریمل برای افرادی که به مصرف لوازم آرایش چشمی حساس هستند توصیه می‌شود.

 


 

خرید ریمل حجم دهنده نوت مدل والیوم اکت

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

یادداشت پایانی

ریمل نوت یکی از بهترین ریمل‌های موجود در بازار و داروخانه صبا است که ضمن حجم دهی و پوشش دهی کامل مژه با تغذیه و تقویت آن از ریزش و شکنندگی مژه نیز پیشگیری می‌کند.

ریمل حجم دهنده نوت مدل والیوم اکت که در این نوشتار به بررسی آن پرداختیم یکی از محصولات مرغوبی است که مورد تایید متخصصین قرار گرفته؛ بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید از زیبایی که به چشمانتان می‌بخشد لذت ببرید.

ریمل حجم دهنده نوت مدل والیوم اکت
ریمل حجم دهنده نوت مدل والیوم اکت
قیمت:
493,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;