0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

MAGNESIUM Sachet

ساشه منیزیم 400 میلی گرم یورو ویتال 30 عددی

شناسه کالا: 820075
شناسه کالا: 820075
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
165,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ساشه منیزیم 400 میلی گرم یورو ویتال 30 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

منیزیوم یکی از مواد معدنی مورد نیاز بدن است که باعث بهبود عملکرد عضلات بدن، ساخت پروتئین‌ها برای رشد مو و ناخن، کنترل قند و همچنین تنظیم فشار خون می‌شود. این ماده انرژی مورد نیاز شما را در طول روز فراهم و از گرفتگی و اسپاسم عضلانی جلوگیری می‌کند. همچنین این ماده در درمان سندروم پیش از قاعدگی و سردردهای ناشی از میگرن نقش دارد.

کمبود منیزیم در بدن موجب گرفتگی و خستگی عضلات می‌شود و شما در طول روز خسته و بی‌حال هستید. همچنین ممکن است سردردهای ناگهانی بگیرید و موهایتان نیز شادابی اولیه خود را نداشته باشند.

ساشه منیزیم 400 میلی گرم یورو ویتال 30 عددی یک مکمل عالی برای جبران کمبود منیزیوم در بدن است. این محصول در داروخانه آنلاین صبا با قیمتی مناسب به فروش می‌رسد و حاوی ترکیبات مفید برای کاهش اسپاسم عضلانی و دردهای ناگهانی سر و بدن است.

این محصول با طعم پرتقال ساخته شده است و در کنار مزه بی نظیر خود به شما کمک می‌کند سلامت موهای خود را برگردانید و انرژی لازم برای انجام کارهای روزمره را داشته باشید. در ادامه به توضیح ویژگی‌ها، خواص و نحوه مصرف این ویتامین پرداخته ایم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

 


 

ترکیب اصلی ساشه منیزیم یورو ویتال چیست و چه کاربردی دارد؟

ساشه منیزیم یورو ویتال علاوه بر منیزیم از سه ترکیب قدرتمند دیگر برخوردار شده است که به بهبود سیستم عصبی و عضلانی کمک بسیاری می‌کنند. این محصول حاوی ویتامین‌های گروه ب از جمله فولیک اسید (ویتامین B9)، ویتامین B6 و ویتامین B12 است که با مقدار مناسبی در این محصول به کار رفته‌اند و نیار روزانه شما را تامین می‌کنند.

ویتامین B12

ویتامین B12 باعث سوخت و ساز و تامین انرژی در بدن می‌شود. این ماده به تشکیل گلبول‌های قرمز خون کمک می‌کند و با تجزیه اسیدهای آمینه و چرب، در تولید انرژی مورد نیاز بدن نقش دارد. ناگفته نماند که ویتامین ب12 برای تولید و حفظ میلین در در اطراف سلول‌های عصبی کمک می‌کند و موجب بهبود سیستم عصبی و همچنین توانایی ذهنی و تمرکز می‌شود.

ویتامین B6

ویتامین B6 یک ویتامین محلول در آب است که از طریق مواد غذایی وارد بدن می‌شود و در عملکرد صحیح سلول‌های بدن و همچنین درمان بیماری‌ها موثر است. این ماده به بهبود عملکرد سیستم ایمنی کمک می‌کند و با کمک به انتقال دهنده‌های عصبی موجب رشد مغز می‌شود.

ضمن اینکه این ویتامین به ساخت هموگلوبین در خون کمک می‌کند و به دنبال آن باعث افزایش انتقال اکسیژن در خون می‌شود. ساخت پروتئین، درمان کم خونی ژنتیکی، تعادل قند خون و مبارزه با ویروس و عفونت از دیگر ویژگی‌های این ویتامین به شمار می‌آیند.

فولیک اسید

فولیک اسید یا همان ویتامین B9 نیز از راه رژیم غذایی وارد بدن می‌شود و به بهبود عملکرد مغز و ساخت DNA و RNA نقش مهمی‌دارد. بنابراین باعث رفع نقص‌های مادرزادی می‌شود. ناگفته نماند این ویتامین به هضم بهتر غذا هم کمک می‌کند و یک عامل مهم در ساخت پروتئین محسوب می‌شود.

جلوگیری از پوکی استخوان، عملکرد سیستم عصبی، خون سازی و تقسیم سلولی، انتقال بهتر خون در بدن و مبارزه با بیماری‌هایی مانند سرطان دیگر خواص بی‌نظیر این ماده را تشکیل می‌دهند.

 


 

نحوه اثرگذاری ساشه منیزیم یورو ویتال

همانطور که در بالا اشاره شد، ساشه منیزیم یورو ویتال موجب افزایش خونرسانی به رگ‌ها و عضلات می‌شود و در بهبود عملکرد سیستم عصبی و ایمنی موثر است. در نتیجه با استفاده از منظم از این مکمل دارویی، خستگی و بی رمقی شما در طول روز برطرف می‌شود و در عوض انرژی زیادی را برای سوخت و ساز و انجام دادن کارهای روزمره به دست می‌اورید.

همچنین گفتنی است که این مکمل از اسپاسم و گرفتگی عضلات جلوگیری می‌کند و در درمان ضعف ماهیچه‌ها بسیار موثر است. این ساشه منیزیم با تنظیم قند و فشار خون، تعادل مناسبی در بدن ایجاد می‌کند و از سردرد‌های ناگهانی ناشی از حملات میگرن نیز جلوگیری می‌کند.

در ادامه باید اشاره کنیم که این محصول باعث تقویت مغز و به دنبال آن افزایش حافظه می‌شود و در پوکی استخوان، نقص‌های مادرزادی، خواب رفتگی عضلات و مبارزه با بیماری‌ها نقش مهمی‌ ایفا می‌کند.

 


 

ویژگی‌های ساشه منیزیم یورو ویتال

  • رفع خستگی و بی حالی
  • جلوگیری از کوفتگی و اسپاسم عضلانی
  • تنظیم قند و فشار خون
  • تقویت سیستم ایمنی و عصبی
  • بهبود خونرسانی و تقسیم سلولی
  • درمان ضعف ماهیچه‌ها
  • تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز
  • حاوی ویتامین‌های گروه ب
  • حاوی 400 میلی گرم منیزیم
  • طعم پرتقال
  • مناسب برای بزرگسالان

 


 

 مزایای مصرف ساشه منیزیم یورو ویتال

چه مزیتی بهتر از اینکه با استفاده از ساشه منیزیم یورو ویتال می‌توانید انرژی مورد نیاز بدن خود را تامین کنید و موجب بهبود متابولیسم و سوخت و ساز بدن شوید؟!

این محصول حاوی ترکیبات عالی برای تامین انرژی بدن است که از طریق خونرسانی و رساندن مواد مغذی به ماهیچه‌ها و عضلات عمل می‌کند. ویتامین‌های گروه ب موجود در این محصول نیز به افزایش حافظه شما کمک می‌کنند و این باعث می‌شود کارهای روزمره‌تان را با تمرکز و توانایی ذهنی بهتری انجام دهید.

نحوه مصرف ساشه منیزیم یورو ویتال

روزانه محتوی یک عدد شاسه را مستقیما روی زبان خود بریزید و و پس از چند ثانیه، بدون اینکه آب بنوشید، آن را قورت دهید.

هشدار مصرف

  • از مصرف بیش از حد دوز پیشنهادی خودداری کنید.
  • قبل از مصرف در دوران بارداری یا شیردهی با پزشک خود مشورت کنید.
  • از این محصول تنها برای بزرگسالان استفاده شود.
  • این محصول تنها یک مکمل دارویی است و جنبه درمان یا پیشگیری از بیماری را ندارد.

روش نگهداری

محصول را در دمای خشک و خنک (بین 15 تا 25 درجه سانتی گراد) و به دور از نور خورشید و دسترس کودکان نگهداری کنید.

عوارض جانبی

تاکنون هیچ عوارض جانبی خاصی ثبت نشده است. اما در صورت حساسیت به ترکیبات این محصول، مصرف را متوقف کرده و با پزشک خود مشورت نمایید.

 


 

ساشه منیزیم یورو ویتال برای چه افرادی مناسب است؟

ساشه منیزیم یورو ویتال برای بزرگسالان قابل استفاده است و افرادی که دارای اسپاسم عضلانی و خستگی روزانه هستند، می‌توانند از این محصول با دوز مناسب استفاده کنند.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه‌ آنلاین صبا، از بزرگترین داروخانه‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید ساشه منیزیم 400 میلی گرم یورو ویتال 30 عددی، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 


 

جدول ترکیبات ساشه منیزیم یورو ویتال

ترکیبات

مقدار

نیاز روزانه

منیزیم

400mg

107درصد

ویتامین B6

6mg

429درصد

ویتامین B12

3µg

120درصد

فولیک اسید

400µg

20درصد

اکسید منیزیم

*

**

مالتودکسترین

*

**

سوربیتول‌ها

*

**

اسید سیتریک

*

**

سدیم سیترات

*

**

لاکتوز

*

**

نمک‌های منیزیم

*

**

اسیدهای چرب

*

**

اسانس پرتقال

*

**

سوکرالو

*

**

 

*مقدار ماده از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

**درصد ماده از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

g = گرم  /  mg = میلی گرم  /  µg یا mcg = میکروگرم  /  IU = واحد بین المللی

 

 

 

 

 

 

ساشه منیزیم 400 میلی گرم یورو ویتال 30 عددی
ساشه منیزیم 400 میلی گرم یورو ویتال 30 عددی
قیمت:
165,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;