0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: امگا و روغن ماهی

OMEGA3 1000 Cap

سافت ژل امگا 3 1000 کارن 60 عددی

شناسه کالا: 822020
شناسه کالا: 822020
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: سافت ژل امگا 3 1000 کارن 60 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

سافت ژل امگا 3 1000 کارن 60 عددی

سافت ژل امگا 3 1000 کارن 60 عددی (Karen Omega-3 60 softgels) حاوی روغن ماهی به میزان 1000 میلی گرم است. این سافت ژل برای بدن فواید و مزایای بسیار زیادی دارد و افراد می‌توانند برای حفظ سلامت قلب و عروق و همچنین حمایت از سیستم عصبی بدن از آن بهره بگیرند. سافت ژل امگا 3 کارن به دلیل ساختار سافت ژل بودن، بلع راحتی دارد و افرادی که در بلع قرص‌های بزرگ دچار مشکل هستند، می‌توانند به راحتی سافت ژل امگا 3 1000 کارن را مصرف کنند. این مکمل دارویی یک ضدالتهاب قوی بوده و سبب بهبود عملکرد مغز، تقویت سیستم ایمنی بدن و همچنین ارتقاء سلامت عمومی بدن می‌شود. این محصول توسط شرکت کارن در ایران تولید و در بسته‌بندی قوطی شکل و بهداشتی به بازار عرضه می‌گردد.

 


 

 نحوه اثرگذاری سافت ژل امگا 3 1000 کارن بر بدن

سافت ژل امگا 3 1000 کارن 60 عددی (Karen Omega-3 60 softgels) حاوی امگا و روغن ماهی به عنوان منبع غنی از اسیدهای چرب بلند زنجیره غیر اشباع امگا 3 از نوع DHA و EPA شناخته می‌شود. اسید چرب DHA، که جزء حیاتی از چربی‌های غشا سلول‌ها مخصوصاً در مغز و شبکیه است، در این کپسول‌ها به صورت اساسی حضور دارد. مصرف اسیدهای چرب امگا 3 از منابع مختلف مانند گیاهان، لوبیاها، گردو و دانه کتان می‌تواند برای بدن فواید بی‌شماری داشته باشد.

استفاده از کپسول امگا 3 کارن باعث تأمین اسیدهای چرب حیاتی برای بدن می‌شود، که تأثیرات مثبت بسیاری در سلامتی بدن دارند. این محصول می‌تواند در حفظ سلامت مغز، تقویت بینایی، کاهش فشار خون، بهبود سلامت استخوان و مفاصل، حفظ رطوبت پوست و دیگر مزایای سلامتی موثر باشد.

برای خرید سافت ژۀ امگا 3 1000 کارن می‌توانید همین حالا از طریق داروخانه آنلاین صبا اقدام نمایید. پس از ثبت سفارش محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل خواهید گرفت.

امگا 3 سبب کاهش فشار خون و همچنین کاهش تری گلیسرید از طریق مهار لیپوژنز و تحریک اکسیداسیون اسیدهای چرب در کبد شده و با کاهش سطح فیبرینوژن از چسبندگی پلاکت‌ها و فعالیت ضد انعقادی خون جلوگیری می‌کند.

علاوه بر فواید بالا، اسیدهای چرب امگا 3 با افزایش جذب کلسیم در استخوان‌ها و همچنین کاهش التهاب و افزایش انعطاف‌پذیری استخوان، نقش مهم و موثری در کاهش درد و التهاب مفاصل در افراد مبتلا به آرتریت دارد. با مصرف امگا 3 1000 کارن می‌توانید تحلیل استخوانی را پس از دوران یائسگی به حداقل برسانید.

تامین مقادیر کافی اسیدهای چرب امگا 3 برای حفظ عملکرد طبیعی مغز و حفظ سیالیت غشاء سلول‌های مغزی ضرورت دارد و به بهبود عملکرد مغز، تقویت حافظه و تمرکز، بهبود خلق و خو و کاهش افسردگی کمک می‌کنند. مطالعات پزشکی نشان داده است که مصرف روغن ماهی به کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های آلزایمر، زوال عقل و حتی اسکیزوفرنی نیز کمک می‌کند.

 


 

مزایای مصرف سافت ژل امگا 3 1000 کارن

همانطور که در بالا مطالعه کردید، مصرف سافت ژل امگا 3 1000 کارن می‌تواند برای بدن فواید بسیار زیادی داشته باشد. برخی دیگر از مزایای مصرف امگا 3 1000 کارن عبارت است از:

  • حفظ سلامت پوست، مو و ناخن
  • سلامت مغز و سیستم عصبی
  • سلامت استخوان و مفاصل
  • حفظ سلامت قلب و عروق
  • کاهش دردهای قاعدگی
  • حاوی روغن ماهی
  • سلامت بینایی

نحوه مصرف سافت ژل امگا 3 1000 کارن

افراد می‌توانند روزانه 2 الی 4 عدد از سافت ژل کارن را زیر نظر و با مشورت پزشک متخصص مصرف کنند. فراموش نکنید که این مکمل دارویی را باید با مقدار بسیار زیادی آب مصرف کنید.

شرایط نگهداری

سافت ژل امگا 3 1000 کارن را باید در محیطی خشک و در دمای زیر 30 درجه سانتی‌گراد به دور از دسترس کودکان و تابش نور مستقیم خورشید نگهداری کنید.

هشدارهای مصرف

  • مصرف کپسول گلدن سیزن برای افراد زیر 18 سال تنها با نظر پزشک مجاز است.
  • این محصول برای تشخیص، پیشگیری و درمان نیست.
  • مصرف کپسول امگا 3 گلدن سیز کارن در زنان باردار، شیرده تنها تحت نظر پزشک متخصص مجاز است.
  • مصرف همزمان امگا 3 با برخی داروها ممکن است اثربخشی دارو و یا مکمل را تحت تاثیر قرار دهد. در صورت مصرف هرگونه داروی خاص (به ویژه دارو‌های رقیق کننده خون، فشار خون و ضدالتهاب‌های غیر استروئیدی مانند آسپرین و ایبوپروفن) قبل از مصرف با پزشک و یا متخصص تغذیه مشورت نمایید.

 


 

سافت ژل امگا 3 1000 کارن برای چه کسانی مفید است؟

افراد بزرگسال در طول زندگی می‌توانند با تجویز و مشورت پزشک برای حفظ سلامت قلب و عروق، کاهش درد استخوان‌ها، کاهش مشکلات یائسگی و دردهای دوره قاعدگی از سافت ژل امگا 3 مصرف کنند. چرا که این مکمل دارویی برای خانم‌ها و آقایان بزرگسال فواید بسیار زیادی داشته و به سلامت عمومی بدن و همچنین مغز آنها کمک می‌کند.

جدول ترکیبات سافت ژل امگا 3 1000 کارن (به ازای یک سافت ژل)

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

Total Omega 3

300 mg

*

Omega 3 EPA (Eicosapentaenoic Acid)

180 mg

*

Omega 3 DHA (Docosahexaenoic Acid)

120 mg

*

*نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

 

سافت ژل امگا 3 1000 کارن 60 عددی
سافت ژل امگا 3 1000 کارن 60 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;