0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Mask Shot Rejuvenating & Hydrating serum +Mask

سرم آبرسان و بازسازی کننده پوست ماسک شات سیلکر

شناسه کالا: 820001
شناسه کالا: 820001
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
310,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: سرم آبرسان و بازسازی کننده پوست ماسک شات سیلکر
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

با افزایش سن میزان رطوبت پوست کاهش پیدا کرده و خاصیت ارتجاعی آن کمتر می‌شود. داشتن یک روتین مراقبت پوستی مناسب و استفاده از محصولات با کیفیت، به شما در داشتن پوستی لطیف و با طراوت کمک می‌کند. سرم‌های مرطوب کننده و آبرسان مواد مغذی مورد نیاز پوست را در ترکیبات خود داشته و سبب بهبود عملکرد آن می‌شوند.

سرم آبرسان و بازسازی کننده پوست، به ترمیم سلول‌های آسیب دیده کمک کرده و میزان رطوبت مورد نیاز آن‌ها را تامین می‌کند. این محصولات از بروز زود هنگام علائم پیری جلوگیری می‌کنند و مانع از افتادگی و شل شدن پوست می‌شوند.

سرم آبرسان و بازسازی کننده پوست ماسک شات سیلکر، دارای فرمولاسیون ویژه‌ای بوده و سلامت پوست شما را تضمین می‌کند. در ادامه این محصول را مورد بررسی قرار داده و نحوه اثرگذاری آن بر پوست را شرح دادیم. برای خرید این سرم از داروخانه آنلاین و آشنایی با ویژگی‌های آن، ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

 


 

مرطوب کننده و آبرسان چیست و چه کاربردی دارد؟

بخش مهمی از روتین مراقبت پوستی روزانه ما را، سرم‌های مرطوب کننده و آبرسان تشکیل می‌دهند. این محصولات مراقبت پوستی نقش موثری در حفظ سلامت پوست داشته و به عنوان یک سد دفاعی در برابر عوامل آسیب‌زننده به پوست از آن محافظت می‌کنند.

هنگامی که چربی پوست از حد طبیعی و نرمال فراتر برود، انواع جوش، آکنه و بیماری‌های پوستی روی آن ظهور پیدا می‌کنند. سرم آبرسان و بازسازی کننده پوست، چربی پوست را کنترل کرده و به عمق سلول‌ها نفوذ پیدا می‌کند و آبرسانی را به نحو احسنت انجام می‌دهد.

سرم آبرسان و بازسازی کننده پوست ماسک شات سیلکر، موجب افزایش خاصیت ارتجاعی پوست شده و مانع از ایجاد چین و چروک روی آن می‌شود. این محصول دارای مقادیری مواد آنتی اکسیدانی بوده و به مبارزه با رادیکال‌های آزاد می‌پردازد. شما می‌توانید این سرم را از داروخانه آنلاین خریداری کرده و در روتین مراقبت پوستی خود قرار دهید.

 


 

نحوه اثرگذاری سرم آبرسان و بازسازی کننده پوست ماسک شات سیلکر

سرم آبرسان و بازسازی کننده پوست ماسک شات سیلکر (Silcare) دارای فرمولاسیون منحصر به فردی بوده و در بازسازی بافت آسیب دیده پوست و همچنین آبرسانی به آن نقش دارد. آلانتوئین موجود در این سرم خاصیت ضد التهابی دارد و میزان التهاب و قرمزی پوست را کاهش می‌دهد.

هیالورونیک اسید نیز از ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری کرده و خاصیت ارتجاعی آن را افزایش می‌دهد. از سویی دیگر این ماده به ترمیم سلول‌های آسیب دیده پوست کمک کرده و آب را در لایه‌های عمقی آن حفظ می‌کند و از این طریق رطوبت موردنیاز پوست را تامین می‌کند.

ویتامین B3 یا نیاسینامید در تغذیه سلول‌های پوستی نقش داشته و به ساخت پروتئین‌ها در آن‌ها کمک می‌کند. همچنین این ویتامین به ترمیم سلول‌هایی که توسط اشعه فرابنفش خورشید آسیب دیده‌اند کمک کرده و سلامت پوست را بهبود می‌بخشد.

از عصاره جوانه گندم در سرم آبرسان و بازسازی کننده سیلکر، به عنوان یک آنتی اکسیدان‌ بسیار قوی نام برده شده و همچنین منبع طبیعی ویتامین E در پوست است. این ماده در فرآیند رشد سلولی و ترمیم آن‌ها نقش مهمی ایفا کرده و رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برد. وجود عصاره گندم در این سرم، به آن خاصیت آبرسانی و مرطوب‌کنندگی بخشیده است.

 


 

ویژگی‌های سرم آبرسان و بازسازی کننده پوست ماسک شات سیلکر

  • در افزایش خاصیت ارتجاعی پوست نقش داشته و مانع از ایجاد چین و چروک در آن می‌شود.
  • خاصیت شفاف‌کنندگی و درخشان‌کنندگی پوست را دارد.
  • رادیکال‌های آزاد را از بین برده و دارای مقادیر قابل توجهی آنتی اکسیدان است.
  • سلول‌هایی را که توسط اشعه فرابنفش خورشید آسیب دیده‌اند، ترمیم می‌کند.
  • در تغذیه پوست نقش داشته و سلامت آن را تضمین می‌کند.
  • آبرسانی را به لایه‌های زیرین پوست انجام می‌دهد.
  • از بروز زود هنگام علائم پیری جلوگیری می‌کند.
  • دارای خاصیت ضد التهابی است.
  • کیفیت پوست را بهبود می‌بخشد.
  • به منافذ باز پوست نفوذ پیدا کرده و چربی و آلاینده‌ها را از آن خارج می‌کند.

 


 

مزایای مصرف سرم آبرسان و بازسازی کننده پوست ماسک شات سیلکر

همانطور که در بالاتر به آن اشاره کردیم، سرم آبرسان و بازسازی کننده پوست ماسک شات سیلکر (Silcare) دارای ویژگی‌های مثبت متعددی است و در آبرسانی و تغذیه پوست نقش کاربردی دارد. در ادامه دیگر مزیت‌های استفاده از این سرم آبرسان را برای شما شرح دادیم که عبارتند از:

  • هیالورونیک اسید موجود در این سرم خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود بخشیده و مانع از ایجاد چین و چروک در سطح آن می‌شود. از سویی دیگر این ماده در ترمیم سلول‌های آسیب دیده نقش داشته و به حفظ آب در لایه‌های عمقی آن کمک بسزایی می‌کند.
  • ویتامین B3 یا نیاسینامید پوست را به خوبی تغذیه کرده و در ساخت پروتئین‌ها به آن کمک می‌کند. از سویی دیگر این ویتامین در ترمیم سلول‌هایی که توسط اشعه فرابنفش خورشید آسیب دیده‌اند نیز نقش دارد.
  • عصاره جوانه گندم در سرم آبرسان و بازسازی کننده سیلکر، یکی از آنتی اکسیدان‌های بسیار قوی بوده و همچنین منبع طبیعی ویتامین E در پوست است. این ماده در فرآیند رشد سلولی و ترمیم آن‌ها نقش داشته و رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند. وجود عصاره گندم در این محصول، به آن خاصیت آبرسانی و مرطوب‌کنندگی بخشیده است.
  • آلانتوئین خاصیت ضد التهابی دارد و به ترمیم پوست آسیب دیده و دارای التهاب و قرمزی کمک می‌کند.

 


 

نحوه مصرف سرم آبرسان و بازسازی کننده پوست ماسک شات سیلکر

پیش از استفاده از سرم آبرسان و بازسازی کننده پوست ماک شات سیلکر، ابتدا پوست صورت خود را با آب ولرم و مایع شوینده مخصوص شستشو داده و از تمییز بودن آن مطمئن شوید. پس از آن به کمک یک پنس که درون جعبه محصول قرار دارد، یک عدد ماسک را از ویال شیشه‌ای بیرون آورده و روی پوست تمیز صورت خود به مدت 10 الی 15 دقیقه بگذارید بماند. در صورت باقی ماندن سرم در ویال می‌توانید از محتویات آن به صورت مستقیم روی پوست صورت خود استفاده نمایید.

 


 

سرم آبرسان و بازسازی کننده پوست ماسک شات سیلکر برای چه کسانی مناسب است؟

سرم آبرسان و بازسازی کننده پوست ماسک شات سیلکر برای خانم‌ها و آقایان بزرگسال با انواع پوست مناسب است. این محصول به عمق پوست نفوذ کرده و سبب حفظ رطوبت در لایه‌های زیرین آن می‌شود.

ترکیبات سرم آبرسان و بازسازی کننده پوست ماسک شات سیلکر

سرم آبرسان و بازسازی کننده پوست ماسک شات سیلکر دارای انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی بوده و به شفافیت و درخشندگی پوست شما کمک فراوانی می‌کند. این محصول از ترکیبات متنوعی ساخته شده است که در برخی از آن‌ها را برای شما نام برده‌ایم.

  • هیالورونیک اسید
  • ویتامین B3
  • عصاره جوانه گندم
  • آلانتوئین

 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

سرم آبرسان و بازسازی کننده پوست ماسک شات سیلکر
سرم آبرسان و بازسازی کننده پوست ماسک شات سیلکر
قیمت:
310,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;