0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Eye Contour Serum

سرم دور چشم راکوتن

شناسه کالا: 824577
شناسه کالا: 824577
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
357,300 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: سرم دور چشم راکوتن
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

 

امروزه کشور عزیزمان ایران صاحب برندهای معتبر و پرفروش محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست و مو است که در زمینه‌های مختلف و برای افراد با سلایق گوناگون و انواع پوست‌ها تولید می‌شود. از معتبرترین این برندها، راکوتن است که زیرمجموعه‌ برند شرکت دارو و درمان نوژان است از پرفروش‌ترین برند‌های این روزها به‌شمار می‌آید.این برند با تولید محصولات متنوع، هم‌چون کرم‌های ضدآفتاب، کرم‌های ضدچروک، کرم‌های  ضد لک، ژل واش‌های صورت و انواع سرم دور چشم راکوتن توانسته به خوبی نظر مصرف کنندگان را به خود جلب کند.

سرم یک محصول آرایشی، مراقبتی محسوب می‌شود که در برخی موارد به عنوان پایه آرایش استفاده می‌شود یا محصولی مراقبتی است که برای پیشگیری از مشکلات پوستی تولید می‌شوند؛ این نیز گفتنی است که سرم‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های متفاوتی دارند.

در این مقاله قصد داریم به بررسی و توضیح سرم دور چشم راکوتن Racuten-Brand بپردازیم که از محصولات کاربردی این برند معتبر به شمار می‌آید و با قیمتی مناسب در داروخانه آنلاین صبا عرضه می‌شود.

 


 

نحوه اثرگذاری سرم دور چشم راکوتن بر پوست چگونه است؟

سرم دور چشم راکوتن Racuten-Brand با خاصیت رفع هرگونه پف و تیرگی زیر چشم تولیده شده است. علاوه بر آن این سرم در پیشگیری و رفع التهابات و ورم اطراف چشم تاثیر به سزایی دارد.

از دیگر ویژگی‌های منحصر به فردی که سبب خاص شدن این محصول نسبت به سایر محصولات شده است، وجود ویتامین‌هایی ست که سرشار از آنتی‌اکسیدان هستند و برای شادابی، کاهش تیرگی و ترمیم کنندگی بسیار مفید هستند.

این سرم یک ضد چروک و لیفت کننده عالی است که به افراد کمک می‌کند تا قبل از مبتلا شدن به پیری زودرس پوست و شل شدن آن، با استفاده مرتب این محصول بتوانند اطراف چشم خود را که بیشتر از نواحی دیگر صورت مستعد چروک و شل‌شدن است، شاداب نگه دارند و شفافیت این نقاط را به وضوح مشاهده کنند.

 


 

ترکیبات موجود در سرم دور چشم راکوتن

مواد اولیه موجود در این محصول مراقبت از پوست راکوتن عبارتند از:

آب دیونیزه، عصاره گل بابونه، گلیسیرین، کافئین، ویتامین C ، ویتامین E، عصاره برگ چای سبز، عصاره گیاه آب قاشقی، عصاره گل آرنیکا، اسکوربیل گلوکوزید، پروتئین مخمر هیدرولیز شده، عصاره گل کالاندولا، عصاره دانه جو دو سر، عصاره گل آرنیکا، هیالورونیک اسید و غیره.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره موجود در سرم دور چشم راکوتن را آورده‌ایم:

کافئین

به طور کلی کافئین خاصیت انرژی زایی دارد و کافئین موجود در سرم سبب افزایش انرژی سلول‌های زیر چشم می‌شود و موجب رفع پف و ورم زیر چشم می‌شود.

ویتامین C

این ماده یک آنتی اکسیدان فوق‌العاده است که موجب شفاف شدن و رفع حلقه‌های تیره اطراف چشم می‌شود.

عصاره گیاه آب قاشقی

گیاه آب قاشقی یا سنتلا آسیاتیکا حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها و ساپونین‌ها بوده که برای التیام ظاهر پوست موثر است همچنین موجب آبرسانی پوست می‌شود و مانع از تبخیر رطوبت شده و به حفظ ماندگاری آن در پوست کمک می‌کند.

ویتامین E

 ویتامین E سرشار از آنتی‌اکسیدان است، آنتی‌اکسیدان روی گردش خون اثر می‌گذارد به همین دلیل می‌تواند سبب به تاخیر انداختن چین و چروک صورت شود.

عصاره برگ چای سبز

این عصاره ورم و التهابات اطراف چشم را از بین می‌برد و تاثیری مستقیم بر پوست می‌گذارد.

هیالورونیک اسید

اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن وجود دارد ولی با افزایش سن مقدار آن در پوست کاهش می‌یابد به همین دلیل یکی از ترکیبات عالی در این محصول ست .

قابل ذکر است که این ترکیب جز موادی است که وارد اپیدرم می‌شود آب را جذب می‌کند و به شدت آبرسانی پوست را بالا می‌برد و طراوت و شادابی را برای پوست به ارمغان می‌آورد.

 


 

ویژگی‌های سرم دور چشم راکوتن

  • حاوی عصاره برگ چای سبز برای جلوگیری از التهابات
  • کمک به پیشگیری از چین و چروک اطراف چشم
  • پیشگیری از شل شدن و افتادگی
  • رفع تیرگی، پف و ورم زیر چشم
  • آبرسانی قوی برای شادابی پوست
  • حاوی ویتامین E و C
  • حاوی کافئین

 


 

مزایای استفاده از سرم دور چشم راکوتن چیست؟

سرم دور چشم قادر به رفع هر نوع تیرگی و التهاب اطراف چشم است که ممکن است برای هر فردی اتفاق بیفتد وهم‌چنین برای هر مشکلی یا هر علتی که موجب این مشکلات پوستی شده موثر است.

آنتی‌اکسیدان‌های موجود در مواد تشکیل دهنده سرم دور چشم راکوتن خاصیت پیشگیری و رفع تیرگی‌ها و ورم دور چشم را دارا هستند و می‌توانند برای سلامت پوست بسیار مفید واقع شوند. علاوه بر موارد ذکر شده، این محصول خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی را  دارد که این ویژگی از ضروری‌ترین موارد موجود برای هر نوع پوستی است.

نحوه مصرف سرم دور چشم راکوتن

قبل از مصرف به نکات زیر توجه کنید :

  • ابتدا پوست خود را با یک شوینده مناسب تمیز کنید
  • مقداری از مایع سرم را روی پوست خود بریزید
  • با سر انگشتان خود سرم را به طور ملایم و آرام آرام به سمت خارج ماساژ دهید تا جذب پوست شود
  • از برخورد با هرگونه زخم‌های پوستی جلوگیری شود
  • در صورت بروز هر نوع حساسیت مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید
  •  دور از دسترس کودکان و نور آفتاب قرار دهید

 

استفاده از سرم دور چشم راکوتن برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که از پف یا ورم اطراف چشم خود رنج می‌برند یا تیرگی زیر چشم از زیبایی آن‌ها کاسته است؛ می‌توانند با استفاده این سرم در دو نوبت صبح و شب از شادابی و شفافیت پوست خود لذت ببرند و به مرور زمان، شاهد از بین رفتن مشکلات پوستی نواحی اطراف چشم خود شوند. در ضمن برای پیشگیری از چروک‌هایی که با گذر عمر روی پوست و اطراف چشم همه انسان‌ها ظاهر می‌شوند، مصرف سرم دور چشم راکوتن Racuten-Brand  توصیه می‌شود.

سرم دور چشم راکوتن
سرم دور چشم راکوتن
قیمت:
357,300 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;