0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Eye Serum

سرم دور چشم لافارر

شناسه کالا: 824337
شناسه کالا: 824337
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
681,900 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: سرم دور چشم لافارر
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پوست اطراف چشم بسیار ظریف و نازک است، بنابراین نسبت به سایر قسمت‌های صورت، بیشتر مستعد چین و چروک است. گاهی اوقات در اطراف چشم خطوط ریز پنجه کلاغی مشاهده می‌شود که ممکن است ظاهر ناخوشایندی در این ناحیه ایجاد کند. پف و تیرگی از دیگر مشکلاتی هستند که در اطراف چشم دیده می‌شوند. برای رهایی از این مشکل و همچنین جلوگیری از چروک شدن دور چشم باید از محصولات مراقبت پوستی ضد چروک و لیفت استفاده کنیم.

یکی از برندهای خوب بازار، برند لافارر (Lafarrerr) است که محصولات آن طرفداران زیادی به خود جذب کرده است. لافارر با تولید سرم دور چشم خود، سعی کرده است مشکلات دور چشم مانند چین و چروک، افتادگی، پف و تیرگی را بهبود ببخشد و ظاهر چشم‌های شما را زیباتر کند. این محصول حاوی مواد فعال است و به صورت سرم عرضه می‌شود. بنابراین به سرعت جذب پوست می‌شود و بلافاصله عملکرد خود را در سلول‌ها و لایه‌های پوستی آغاز می‌کند. در ادامه سعی داریم با قرار دادن شما در مسیر معرفی سرم دور چشم لافارر، شما را بیشتر با این محصول و عملکرد بی‌نظیر آن آشنا کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

 

 


 

کرم ضد چروک و لیفت چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم ضد چروک، محصولی است که برای از بین بردن خطوط ایجاد شده در پیشانی، اطراف چشم و خطوط خنده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصولات حاوی مواد آبرسان و لایه بردار هستند که سلول‌های مرده پوست را حذف می‌کنند و سلول‌های جدید را جایگزین آن‌ها می‌کنند. همچنین با آبرسانی پوست، رطوبت مورد نیاز آن را تامین می‌کنند و باعث کلاژن سازی و جوانسازی صورت می‌شوند. محصولات ضد چروک که با نام محصولات لیفتینگ یا محصولات ضد پیری پوست شناخته می‌شوند، در انواع سرم، کرم، ژل و... وجود دارند. گفتنی است که سرم‌ها به دلیل اینکه از مواد فعال بر پایه آب ساخته شده اند، جذب بالاتری در پوست دارند و سرعت اثرگذاری آن‌ها بیشتر است. اما کرم‌ها به دلیل برخورداری از تغلیظ کننده‌ها سرعت جذب پایین‌تری دارند و قیمت آن‌ها نیز ارزان‌تر است.

سرم دور چشم نیز به عنوان یک محصول ضد چروک و لیفتینگ در داروخانه‌ها و مراکز آرایشی به فروش می‌رسد که برای از بین بردن چروک دور چشم و کاهش پف و تیرگی کاربرد دارد. سرم دور چشم لافارر، یک ضد چروک قدرتمند است که از مواد فعال و موثری ساخته شده است. این محصول، قادر است تمام خطوط دور چشم را محو کند و با لیفت پوست اطراف چشم، آن را جوان‌تر نشان دهد. ضمن اینکه پف و تیرگی چشم‌ها را از بین می‌برد و علائم خستگی چشم را به طور کامل محو می‌کند.

 


 

نحوه اثرگذاری سرم دور چشم لافارر Lafarrerr بر پوست

همانطور که در بالا گفته شد، در ساخت سرم دور چشم لافارر از مواد فعال استفاده است که نسبت به کرم‌ها جذب بالاتری دارند. در واقع در ترکیبات این سرم دور چشم از موادی مانند کافئین، هیالورونیک اسید، عصاره سدر اطلسی، عصاره گیاه پاپایا، اپی گالو کاتچین گالاتیل گلوگوزاید (EGCG)، تپرنون و گلیسرین استفاده شده است.

کافئین

کافئین به کار رفته در سرم دور چشم لافارر، دو عملکرد عالی ضد پف و ضد تیرگی را ارائه می‌دهد. در واقع این ماده، باعث افزایش جریان خون در پوست اطراف چشم می‌شود، در نتیجه پف دور چشم و تیرگی را کاهش می‌دهد و پوست این ناحیه را شاداب‌تر می‌کند. همچنین این ماده خاصیت آنتی اکسیدانی دارد که با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند و باعث از بین بردن چین و چروک می‌شود.

هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید یک ماده رطوبت دوست است که می‌تواند تا 1000 برابر وزن خود، آب جذب کند. بنابراین، این ماده به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند و باعث افزایش خاصیت ارتجاعی و کشسانی پوست می‌شود. این امر باعث می‌شود پوست اطراف چشم جوان و شاداب به نظر برسد و دیرتر دچار چین و چروک شود.

اپی گالو کاتچین گالاتیل گلوگوزاید (EGCG)

این ماده یک ضد التهاب قوی است که از آسیب به DNA سلولی جلوگیری می‌کند. همچنین می‌تواند تولید رنگدانه و ملانین را کنترل کند و به دنبال آن، سیاهی زیر چشم را بهبود ببخشد. اپی گالو کاتچین گالاتیل گلوگوزاید (EGCG) قادر است با رادیکال‌های آزاد مبارزه کند و چین و چروک را کاهش دهد.

تپرنون

تپرنون یک ماده ضد پیری است که بافت پوست را بهبود می‌دهد و خطوط نازکی را که در اطراف چشم ایجاد شده‌اند، از بین می‌برد. این محصول از خواص آبرسانی و مرطوب کنندگی برخوردار است که با حفظ رطوبت پوست می‌تواند ناحیه دور چشم را جوان‌تر و زیباتر کند.

پاپایا

پاپایا به کار رفته در سرم دور چشم لافارر، سرشار از ویتامین‌های A، B و C است که باعث روشن شدن پوست و رفع تیرگی دور چشم می‌شود. این ماده، حاوی مقادیر زیادی لیکوپن است که با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند و در نتیجه چین و چروک را کاهش می‌دهد. همچنین پاپایا خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد و در جوانسازی پوست عالی عمل می‌کند.

عصاره سدر اطلسی

عصاره سدر اطلسی در سرم دور چشم لافارر، یک آنتی اکسیدان و ضد التهاب است که قرمزی و خارش دور چشم را برطرف می‌کند. همچنین این ماده جریان خون مویرگی را افزایش می‌دهد و رگه‌های قرمز و آبی زیر چشم را بهبود می‌بخشد.

در پایان، باید به گلیسرین موجود در این سرم دور چشم Lafarrerr اشاره کنیم که خاصیت مرطوب کنندگی دارد و باعث نرم و لطیف شدن پوست اطراف چشم می‌شود.

 


 

ویژگی‌های سرم دور چشم لافارر

  • رفع سیاهی و تیرگی دور چشم
  • رفع چین و چروک اطراف چشم
  • جوانسازی و لیفت پوست دور چشم
  • کافش پف
  • برطرف کردن مویرگ‌های آبی و قرمز زیر چشم
  • آبرسانی و مرطوب کننده
  • ایجاد نرمی ‌و لطافت
  • دارای مواد انتی اکسیدان و پیشگیری از پیری زودرس
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست 

 


 

مزایای مصرف سرم دور چشم لافارر Lafarrerr

چشم‌ها مرکز زیبایی صورت هستند، اما به دلیل برخورداری از پوستی نرم و نازک زودتر دچار چین و چروک می‌شوند. چه مزیتی بهتر از اینکه با استفاده از سرم دور چشم لافارر می‌توانید چین و چروک‌های دور چشم خود را برطرف کنید و پوست این ناحیه را جوان و شاداب نگه دارید.

همچنین این محصول شگفت انگیز، پف و سیاهی دور چشم شما را کاهش می‌دهد. بنابراین، استفاده از سرم دور چشم در مواقعی که چشم شما بر اثر خستگی یا خواب آلودگی ورم دارد، می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

نحوه مصرف سرم دور چشم لافارر

برای استفاده از سرم دور چشم لافارر Lafarrerr می‌توانید طبق زیر عمل کنید:

  • ابتدا پوست اطراف چشم خود را با شوینده مناسب بشویید تا آلودگی‌ها و چربی‌های اضافه از بین بروند.
  • سپس مقداری از سرم مو را با استفاده از قطره چکان روی پوست اطراف چشم بچکانید.
  • با ضربه‌های انگشت باعث پخش سرم و جذب بهتر آن شوید.

دقت داشته باشید که:

  • از این محصول روزی 2 بار، صبح و شب استفاده کنید.
  • برای پخش کردن سرم، به هیچ وجه دست خود را دور چشم نکشید زیرا باعث سیاه شدن زیر چشم می‌شود.
  • پس از استفاده درب محصول را محکم ببندید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید و دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.

 

سرم دور چشم لافارر برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که دارای خطوط زیر چشم هستند، پوست اطراف چشم آن‌ها شل و افتاده است و همچنین افرادی که دارای پف و سیاهی زیر چشم هستند می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

البته افراد بالای 25 سال نیز می‌توانند از این محصول برای پیشگیری از چین و چروک و پیری پوست دور چشم نیز استفاده کنند.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید سرم دور چشم لافارر، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 

جدول ترکیبات سرم دور چشم لافارر

ترکیبات

مقدار

کافئین

10درصد

هیالورونیک اسید

*

اپی گالو کاتچین گالاتیل گلوگوزاید (EGCG)

*

تپرنون

*

پاپایا

*

عصاره سدر اطلسی

*

گلیسرین

*

 

 

 

سرم دور چشم لافارر
سرم دور چشم لافارر
قیمت:
681,900 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;