0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Intense Lightening Serum

سرم روشن کننده قوی پوست ام کیو

شناسه کالا: 824099
شناسه کالا: 824099
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
537,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: سرم روشن کننده قوی پوست ام کیو
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

روشن کردن پوست یا سفید کردن پوست، یک اقدام زیبایی است که هدف آن روشن کردن نواحی تیره پوست یا به طور کلی دستیابی به رنگ پوست کم‌رنگ‌تر است. این عمل معمولاً برای بهبود ظاهر لک‌هایی مانند لکه‌های مادرزادی و لکه‌های تیره (ملاسما) استفاده می‌شود.

همچنین بر اثر آفتاب سوختگی، بارداری، تغییرات هورمونی و ... شاهد لک و تیرگی روی پوست خود هستیم که برای درمان آن راه‌های زیادی را هم امتحان کرده‌ایم، اما به دلیل نتیجه نگرفتن یا زمان بر بودن، درمان را متوقف کرده‌ایم.

سرم روشن کننده قوی پوست ام کیو (MQ) یک محصول روشن کننده و ضد لک صورت است که اکثر پزشکان برای رفع لک و تیرگی پوست توصیه می‌کنند. این محصول، فوق‌العاده قوی است و با متوقف کردن عوامل ایجاد لک، در درمان و از بین بردن این تیرگی‌ها بسیار موثر است.

در ترکیبات این سرم روشن کننده از مواد با فرمولاسیون بالا استفاده شده است که ضمن مرطوب کردن پوست، هر نوع لک و تیرگی ناشی از ژنتیک یا عدم مراقبت صحیح از پوست را از بین می‌برد. ما می توانید این محصول کاربردی را از طریق داروخانه آنلاین صبا خریداری کنید.

در ادامه، به طور مفصل در رابطه با ویژگی‌ها و ترکیبات تشکیل دهنده این محصول توضیح خواهیم داد و شما را با چگونگی اثرگذاری و استفاده از آن آشنا می‌کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

 


 

روشن کننده و ضد لک چیست و چه کاربردی دارد؟

ملانین رنگدانه‌ای است که به پوست رنگ می‌دهد که تولید بیش از حد آن، باعث ایجاد لک و تیرگی در پوست می‌شود. روشن کننده و ضد لک، محصولی است که تولید ملانین را متوقف می‌کند و از ایجاد لک و تیرگی در پوست جلوگیری می‌کند.

 این محصولات، در انواع مختلف ژل، کرم، سرم و... به بازار عرضه می‌شوند که هر چه بافت آن‌ها سبک‌تر و آبکی‌تر باشد، جذب و اثرگذاری بهتری هم دارند. با این تفاسیر، سرم‌ها به دلیل بافت آبکی خود، جذب بهتری نسبت به سایر انواع روشن کننده‌ها خواهند داشت.

ناگفته نماند که سرم روشن کننده، علاوه بر روشن کردن رنگ ناهموار پوست و ایجاد ظاهر یکنواخت‌تر، ممکن است حاوی موادی باشد که به طور همزمان به صاف‌تر شدن پوست و بهبود بافت آن نیز کمک کند.

سرم روشن کننده پوست ام کیو بر پایه آب ساخته شده است و به دلیل بافت نرم و سبکی که دارد، به سرعت جذب پوست می‌شود. عملکرد این محصول فوق‌العاده قوی است و قادر است انواع لک و تیرگی را از بین ببرد.

وجود ترکیبات قدرتمند با اثرگذاری بالا در این سرم، رضایت بسیاری از کاربران را به خود اختصاص داده است و موجب شده بسیاری از پزشکان این محصول را برای پوست دارای لک زیاد تجویز کنند.

 


 

 نحوه اثرگذاری سرم روشن کننده قوی پوست ام کیو

همانطور که در بالا اشاره شد، در ساخت سرم روشن کننده پوست ام کیو MQ از ترکیبات با فرمولاسیون قوی استفاده شده است که انواع لک و تیرگی را به طور کامل ریشه کن می‌کند.

 این محصول حاوی عصاره ریشه توت سفید، کوجیک اسید، آلانتوئین، عصاره برگ انگور خرس، عصاره ریشه شیرین بیان و عصاره ریشه اسکوتلاریا بایکالنسیس است که مجموعه‌ای موثر و بی‌نظیر در رفع لک و تیرگی را تشکیل داده‌اند.

کوجیک اسید از چندین نوع قارچ مختلف ساخته می‌شود. این ماده از تشکیل تیروزین، اسید آمینه مورد نیاز برای تولید ملانین، جلوگیری می‌کند؛ بنابراین موجب روشن شدن پوست می‌شود. همچنین، لک‌های ناشی از آفتاب سوختگی، پیری یا اسکارها را کمرنگ می‌کند، بنابراین مانع پیری زودرس پوست می‌شود.

 از دیگر خواص کوجیک اسید، ضد باکتری و ضد قارچ بودن آن است که می‌تواند لک ناشی از آکنه را برطرف کند و با عفونت‌های قارچی پوست مبارزه کند.

آلانتوئین یک ترکیب ماده محرک برای تولید کلاژن پوست است که در کنار لایه برداری ملایم از پوست، موجب کاهش تیرگی و روشن شدن پوست می‌شود.

عصاره‌های گیاهی به کار رفته در این سرم روشن کننده پوست ام کیو نیز با خواص بی‌نظیر خود می‌توانند فعالیت آنزیم تیروزیناز را مهار کنند و با متوقف کردن تولید ملانین در پوست، موجب جلوگیری از ایجاد لک و تیرگی شوند.  

 


 

ویژگی‌های سرم روشن کننده قوی پوست ام کیو

  • برطرف کننده لک، تیرگی و جای جوش
  • مهار آنزیم تیروزیناز و توقف تولید ملانین
  • روشن کننده و یکنواخت کردن رنگ پوست
  • قابل استفاده بعد از لیزر، پیلینگ و میکرودرم ابریژن
  • شفاف کننده پوست و کاهش کدری آن
  • نرم کننده و مرطوب کننده پوست
  • جلوگیری از تجمع رنگدانه‌ها و پیشگیری از ایجاد لک جدید
  • دارای فرمولاسیون غیر جوش زا

 


 

مزایای مصرف سرم روشن کننده قوی پوست ام کیو

از مزیت‌های سرم روشن کننده پوست ام کیو MQ این است که انواع لک مادرزادی، ژنتیکی و... را که چندین سال روی پوست شما خودنمایی می‌کردند، به طور کامل از بین می‌برد. این محصول، توانایی بالایی در محدود کردن تولید ملانین دارد و با اثرگذاری فوق‌العاده قدرتمند خود، پس از یک دوره استفاده، پوست شما را روشن و یکدست می‌کند.

از مزیت‌های دیگر این سرم ضد تیرگی ام کیو، باید به مواد نرم کننده و آبرسان موجود در آن اشاره کنیم که با حفظ رطوبت در پوست، کدری و مات بودن آن را از بین می‌برند و در کنار شفاف کردن پوست، باعث جلوگیری از کشیده شدن و ایجاد چین و چروک می‌شوند.

 

نحوه مصرف سرم روشن کننده قوی پوست ام کیو MQ

برای استفاده از سرم روشن کننده پوست ام کیو طبق دستورات زیر پیش بروید:

  • ابتدا صورت خود را با یک شوینده ملایم بشویید.
  • سپس تونر را با یک پد پنبه ای به صورت خود بمالید تا چربی و کثیفی‌های موجود در منافذ را از بین ببرید.
  • چند قطره از سرم روشن کننده پوست را روی صورت و گردن خود بمالید و به آرامی ‌با نوک انگشتان ماساژ دهید.
  • در نهایت، می‌توانید از یک مرطوب کننده غیر جوش زا استفاده کنید.

 


 

سرم روشن کننده قوی پوست ام کیو برای چه افرادی مناسب است؟

سرم روشن کننده پوست ام کیو برای انواع پوست فرموله شده است و همه افراد می‌توانند از این سرم برای رفع تیرگی صورت و گردن خود استفاده کنند.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه‌ آنلاین صبا، از بزرگترین داروخانه‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید سرم روشن کننده قوی پوست ام کیو، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 


 

جدول ترکیبات سرم روشن کننده قوی پوست ام کیو

ترکیبات

مقدار

آب دیونیزه

*

گلیسرین

*

بوتیلن گلیکول

*

PEG-40 هیدروژنیتد کاستر اویل

*

آمونیوم اکریلوئیل دی متیل تائورات/vp کوپلیمر

*

عصاره ریشه توت سفید

*

فنوکسی اتانول

*

کوجیک اسید

*

آلانتوئین

*

عصاره برگ گیاه انگور خرس

*

دی پتاسیم گلیسیریزات

*

عصاره ریشه شیرین بیان

*

عصاره ریشه اسکوتلاریا بایکالنسیس

*

متیل پارابن

*

پروپیل پارابن

*

اتیل پارابن

*

لینالول

*

آلفا ایزومتیل یونون

*

جرانویل

*

بنزیل الکل

*

هیدروکسی سیترونلال

*

آمیل سینامال

*

کومارین

*

سیترونلال

*

بنزیل بنزوات

*

هگزیل سینامال

*

ایزواوژنول

*

عطر

*

 

 

سرم روشن کننده قوی پوست ام کیو
سرم روشن کننده قوی پوست ام کیو
قیمت:
537,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;