0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Pure Bright Lightening Anti Spot Face Serum

سرم روشن کننده و ضد لک کمپودرما مدل پیور برایت

شناسه کالا: 824502
شناسه کالا: 824502
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: سرم روشن کننده و ضد لک کمپودرما مدل پیور برایت
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

سرم‌ها محصولات بهداشتی هستند که بر اساس خواص متفاوتی که طراحی می‌شوند، وظایف مختلفی نظیر حفاظت و سلامت از پوست را نیز بر عهده دارند. سرم روشن کننده و ضد لک کمپودرما مدل پیور برایت Pure Bright Lightening Anti Spot Face Serum از نمونه سرم‌های درمانی و با کیفیت خارجی است که مصرف آن روشن کنندگی و رفع لک را برای پوست با ارزش مصرف کنندگان به همراه دارد.

کمپانی کمپودرما، محصول مشترک دو کشور سرشناس آلمان و فرانسه است، که در زمینه صنعت بهداشت با تکیه بر سلامت پوست و رفع مشکلات پوستی محصولات با فرمولاسیون منحصر به فرد و ویژه‌ای را در بازار جهانی ارائه کرده است. در ادامه به بررسی سرم روشن کننده و ضد لک کمپودرما پرداخته‌ایم که در داروخانه آنلاین صبا با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار دارد؛ با ما همراه باشید.

 


 

نحوه اثرگذاری سرم روشن کننده و ضد لک کمپودرما بر پوست چگونه است؟

امروزه افراد بسیاری بنا به دلایل مختلف از جمله عوامل زیست محیطی، نور خورشید، تغذیه ناسالم، افزایش سن و غیره با مشکلات پوستی مانند پیری پوست، تیرگی، لک‌ها و هر عارضه دیگری روبه رو هستند. از طرفی دیگر، صنعت بهداشت با پیشرفت روز افزون خود و وجود لابراتوارهای مجهز سبب شده تا محصولات متنوع و با کاربردهای ویژه برای رفع مسائل پوستی را تولید کنند تا برای مبارزه با مشکلات پوست افراد یک ابر قهرمان محسوب شوند.

سرم روشن کننده و ضد لک کمپودرما با بهره‌گیری از فرمول فرانسوی و ترکیبات خاص خود، یک درمانگر فوق قوی برای درمان عارضه تیرگی پوست و لک‌های صورت است. این محصول به گونه‌ای طراحی شده تا علاوه بر خواص روشن کنندگی، یک پایه مناسب و ویژه برای آرایش محسوب شود و به زیبایی چهره مصرف کنندگان کمک کند.

سرم کمپودرما با کاهش تولید ملانوزوم‌ها که عامل اصلی تیرگی و لک‌های پوستی هستند، شفافیت و روشنی پوست را برای مصرف کنندگان خود در مدت زمان استفاده به ارمغان می‌آورد.

 


 

ترکیبات موجود در سرم روشن کننده و ضد لک کمپودرما

مواد اولیه به کار رفته در این سرم کمپودرما عبارت است از:

آب، اتیل اکسین پالمیتات، کاپریلیک تری گلیسرید، گلیسرین، ستت-۲، ستئارت-۲۵، گلیسریل استئارت، ستیل پالمیتات، ستئاریل الکل، فنوکسی تانول، پارفیوم لیکوییدوم، لائوریل الکل، سیکلوپنتاسیلوکسان، میریستیل الکل، بنزوئیک اسید، دهیدرواستیک اسید، اتیل هگزیل گلیسرین، سدیم پلی اکریلات، تری پی پی جی -۳، میریستیل اتر سیترات، سوربیتان لائورات، تریدست-۶، دایمتیکون ۱۰۰، بوتیروسپرموم، پارکی باتر، گلیسرین روزنات، اولئا اوروپین اویل، هومولوس لوپوس، استروبیل، دیاستیل بولدین، بودلیا داویدی، زانتان گام، هیدروکسی تیل آکریلات، آکریلادیمیتیل تائورات کوپلیمر، توکوفریل استات، تری تانولامین، عطر، دی سدیم EDTA.

در ادامه به بررسی برخی مواد موثره موجود در سرم روشن کننده و ضد لک کمپودرما پرداخته‌ایم:

کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید

این ماده در محصولات آرایشی به عنوان نرم‌کننده استفاده می‌شود و مانعی روی پوست ایجاد کرده که به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند. گفتنی است که این ماده به سرعت جذب پوست می‌شود.

سیکلوپنتاسیلوکسان

سیکلوپنتاسیلوکسان یک ماده متداول در محصولات مراقبت از پوست و بدن است که برای بهبود بافت فرمولاسیون استفاده می‌شود و به محصولات کمک می‌کند تا روی پوست صاف و یکنواخت شوند. همچنین دارای مزیتی است که به عنوان یک سد محافظ برای پوست عمل کرده و از پوست در برابر از دست دادن رطوبت، آلرژی‌ها و باکتری‌ها محافظت می‌کند.

پارکی باتر

این ماده نوعی مرطوب کننده، التیام‌‌بخش و ضد پیری پوست است و باعث می‌شود پوست جوان‌تر و صاف‌تر به‌ نظر برسد.

زانتان گام

معمولا در صنعت لوازم آرایشی و مراقبت از پوست از مقدار بسیار کمی زانتان گام برای افزایش قوام و غلظت کرم‌ها و لوسیون‌ها استفاده می‌شود. این ماده طبیعی در محصولات مراقبت از پوست به عنوان آبرسان عمل می‌کند و با ایجاد رطوبت کافی در پوست موجب می‌شود که پوست نرم و لطیف شود.

توکوفریل استات

توکوفریل استات نوعی ویتامین E و یک آنتی اکسیدان است که به مبارزه با آسیب رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند و بهبود پوست را سرعت می‌بخشد تا علائم پیری را کاهش دهد. همچنین این ترکیب در محصولات مراقبت از پوست، رطوبت لازم را فراهم می‌کند و مانع محافظ روی پوست تشکیل می‌دهد تا از خروج رطوبت جلوگیری کند.

 


 

ویژگی‌های سرم روشن کننده و ضد لک کمپودرما

  • پیشگیری و رفع لک از جمله لک‌های ناشی از افزایش سن و تابش نور
  • بهبود تیرگی‌های پوست ناشی از افزایش سن
  • کمک به یکنواخت کردن رنگ پوست
  • کمک به کاهش تولید ملانوزوم‌ها
  • فاقد مواد مضر از جمله پارابن
  • دارای بافت سبک و جذب بالا
  • مناسب برای انواع پوست

 


 

مزایای استفاده از سرم روشن کننده و ضد لک کمپودرما چیست؟

تیرگی‌های پوستی و کک و مک‌ها از مسائلی است که موجب کاهش اعتماد به نفس افراد و همچنین کاهش زیبایی چهره می‌شود؛ اما در دنیای پیشرفته امروز برای رفع اینگونه مسائل، راه حل‌های بیشماری؛ نظیر تولید روشن کننده و ضدلک صورت ارائه شده است. استفاده مرتب از سرم روشن کننده و ضد لک کمپودرما یک مسیر راحت و بی‌ عوارض و در عین حال مقرون به صرفه است که به سبب برخورداری از کیفیت بی نظیر و متریال مرغوب می‌تواند زیبایی چهره و سلامت پوست را تضمین کند‌.

محصول معرفی شده یک درمانگر حرفه‌ای برای مبارزه با تیرگی‌ها است که با بافت فوق سبک و جذب آنی خود قادر است در ارائه پوستی روشن و بی لک که از وظایف مهم و اساسی آن به شمار می‌آید‌، کاملا حرفه‌ای عمل کند.

نحوه مصرف سرم روشن کننده و ضد لک کمپودرما

قبل از مصرف به نکات زیر توجه کنید :

  • ابتدا پوست خود را با یک شوینده مناسب تمیز کنید
  • مقدار کمی از سرم شفاف کننده را روی پوست خود بریزید و به آرامی روی پوست ماساژ دهید
  • در صورت بروز هر نوع حساسیت مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید
  •  دور از دسترس کودکان و نور آفتاب قرار دهید

 


 

استفاده از سرم روشن کننده و ضد لک کمپودرما برای چه افرادی مناسب است؟

اگر شما هم جز افرادی هستید که از بروز لک‌ها روی چهره خود رنج‌ می‌برید یا لک‌های مقاوم به درمان روی پوست خود دارید استفاده از سرم روشن کننده و ضد لک کمپودرما مدل پیور برایت Pure Bright Lightening Anti Spot Face Serum یک گزینه مناسب برای شما است.

این محصول یک فراورده بهداشتی به فرم مایع است که با یکنواخت کردن رنگ پوست زیبایی از دست رفته را برای مصرف کنندگان به ارمغان می‌آورد. همچنین این سرم به نحوی طراحی شده است که می‌تواند برای افراد با هر نوع مدل پوستی سازگار باشد و معجزه خود را روی پوست صورت به نحو احسن به سرانجام برساند.

 

 

سرم روشن کننده و ضد لک کمپودرما مدل پیور برایت
سرم روشن کننده و ضد لک کمپودرما مدل پیور برایت
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;

آخرین محصولات مشاهده شده