0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Anti Aging Regenerative Serum

سرم ضد چروک لایسل مدل اسمارت

شناسه کالا: 822461
شناسه کالا: 822461
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
520,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: سرم ضد چروک لایسل مدل اسمارت
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

سرم ضد چروک لایسل مدل اسمارت

همانطور که می‌دانید پوست انسان به طور طبیعی با گذشت زمان و پس از 30 سالگی دچار علائم پیری و چین و چروک می‌شود. به همین منظور همه افراد پس از سن 30 باید مراقبت بیشتری از پوست خود داشته باشند. استفاده از محصولات ضد چروک و لیفیتیگ از این سن به بعد بیشتر به افراد توصیه می‌شود. امروزه برندهای مختلفی با تکیه بر علم و دانش محصولات مختلفی را به عنوان کرم و سرم‌‌های لیفتینگ تولید و به بازار عرضه کرده‌اند. برند لایسل یک برند اصیل سوئیسی است که توانسته محصولات عالی تولید و نظر بسیاری از خانم‌ها و آقایان را به خود جذب کند. سرم ضد چروک لایسل مدل اسمارت Liesel Smart Anti Aging Regenerative Serum 30ml یکی از محصولات بسیار خوب این برند محسوب می‌شود که افراد بسیار زیادی از آن استفاده می‌کنند.

سرم ضد چروک برند لایسل و سایر مدل‌های موجود در بازار برای کمک به پوست و درمان و کاهش علائم پیری تولید شده‌اند. سرم لایسل با لایه‌برداری و آبرسانی پوست، به تدریج علائم پیری پوست را کاهش می‌دهد و مواد مورد نیاز پوست را تامین می‌کند. به همین منظور شما در 2 الی 3 دوره مصرف تاثیرات فوق‌العاده این کرم را روی پوست خود مشاهده خواهید کرد. در حقیقت ضد چروک و لیفتینگ لایسل با خاصیت آبرسانی بالا و مرطوب نگه داشتن پوست از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند. همچنین بهره از این سرم استحکام پوست را بیشتر کرده و باعث سفت شدن پوست صورت می‌شود.

جهت خرید و مصرف این محصول می‌توانید از طریق یک داروخانه آنلاین یا فروشگاه معتبر آرایشی و بهداشتی اقدامات کنید. در ادامه اطلاعات جامع و مفیدتری از این محصول را در اختیار شما قرار خواهیم داد.


 

کرم ضد چروک و لفتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم یا سرم‌های ضد چروک و لیفتینگ موجود در بازار به شما کمک می‌کنند تا دیرتر دچار چین و چروک روی پوست خود شوید و از جوانی خود در طول زمان نهایت لذت را ببرید. استفاده از محصولات لیفت و ضد چروک صورت موجب افزایش قوام و الاستیسیته پوست و آبرسانی عمیق سلول‌های پوستی می‌شود.

از دیگر خواص این سرم یا کرم‌ها کاهش آثار پیری همچون لک‌های پوستی، ایجاد چین و چروک، کدر شدن پوست و... است. کرم‌ها یا سرم‌ها کلاژن‌ساز و ضدپیری در اغلب موارد در زمان مشاهده اولین چین و چروک روی پوست استفاده می‌شوند. اما به طورکلی بهترین زمان شروع و استفاده از محصولات لیفتینگ و ضد چروک از سن 30 به بعد است.

برندهای مختلفی تولیدکننده این محصولات هستند. برند لایسل یکی از برندهای مطرح در این حوزه سالهاست در حال فعالیت و تولید محصولات پوستی و مراقبت از پوست و مو است. تمامی محصولات تولیدی توسط این برند زیر نظر متخصصان و پزشکان بوده و آنها باید نظاره‌گر کیفیت آنها باشند. سرم ضد چروک لایسل مدل اسمارت یکی از محصولات فوق‌العاده و عالی این برند است که شما با  بهره از آن می‌توانید موجب لایه‌برداری و آبرسانی عمقی پوست شوید. شما جهت تهیه کلیه محصولات برند لایسل می‌توانید از طریق یک داروخانه آنلاین و فروشگاه‌های مجاز آرایشی و بهداشتی اقدام کنید.


 

نحو اثرگذاری سرم ضد چروک لایسل مدل اسمارت روی پوست

سرم ضد چروک برند لایسل مدل اسمارت با دارا بودن انواع و اقسام ویتامین‌ها، آمینواسیدها و مواد معدنی مورد نیاز پوست یک محصول عالی و فوق‌العاده مراقبتی از پوست محسوب می‌شود. شما از این سرم روی پوست صورت و گردن می‌توانید استفاده کنید و پس از گذشت 2 الی 3 دوره مصرف اثرات شگفت‌انگیز آن را مشاهده کنید.

این محصول حاوی ترکیبات بسیار مفید و موثری برای پوست است. به عنوان مثال کلاژن موجود در سرم ضد چروک برند لایسل یکی از بهترین مواد مغذی برای بدن است که مقدار زیادی از آن به طور طبیعی در پوست ساخته شده و وجود دارد. الیاف کلاژن در لایه درم پوست استحکام بخشیده و باعث سفت شدن پوست می‌شود. با گذشت زمان میزان تولید کلاژن در بدن کاهش پیدا می‌کند و علائم پیری خودشان را بروز می‌دهند. سرم ضد چروک برند لایسل حاوی کلاژن بوده و میزان کلاژن پوست را افزایش می‌دهد. در نتیجه این امر علائم پیری کاهش و میزان انعطاف‌پذیری و حالت ارتجاعی پوست افزایش پیدا می‌کند.

ویتامین‌های موجود در این محصول علاوه بر داشتن خواص تغذیه‌ای پوست، به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی بالا موجب از بین رفتن اثرات رادیکال‌های آزاد می‌شود.

هیالورونیک اسید موجود در سرم ضد چروک برند لایسل به رطوبت و نرمی پوست کمک کرده و موجب تعادل در میزان رطوب پوست می‌شود. این ماده فضای خالی بین کلاژن و الاستین را پر کرده و در نتیجه باعث سفتی پوست و از بین رفتن چین و چروک می‌شود.

مهترین بخش از چربی‌های ساختاری پوست را سرامیدها تشکیل می‌دهند. سرامیدها معمولا بیش از 50 درصد لایه بیرونی پوست را تشکیل می‌دهند. یکی از خواص بی‌نظیر کرم ضد چروک لایسل بهبود نفوذپذیری آب در پوست و حفظ رطوبت در سرامیدها است.


 

ویژگی‌های سرم ضد چروک لایسل مدل اسمارت

  • دارای هیالورونیک اسید و کلاژن
  • حاوی آمینو اسیدها و ویتامین‌ها
  • ضد چروک و پیری پوست
  • فرمولاسیون سوئیسی
  • نرم کننده پوست

 

مزایای سرم ضد چروک لایسل مدل اسمارت

  • ضد پیری و احیا کننده پوست
  • آبرسان و مرطوب کننده
  • مناسب استفاده انواع پوست
  • موثر در تغذیه و تقویت پوست
  • روشن کننده و شاداب کننده قوی بواسطه دارا بود ویتامین سی
  • یکدست کننده پوست بواسطه دارا بودن کلاژن
  • افزایش نرمی و لطافت
  • جوانساز پوست
  • کاهش لک های پوستی
  • کنترل روند پیری
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدان طبیعی بواسطه دارا بودن فرم پایدار ویتامین C 
  • دارای جذب سریع و بافت سبک و بدون پارابن

نحوه مصرف سرم ضد چروک لایسل مدل اسمارت

روی پوست تمیز و خشک چند قطره از سرم را دو مرتبه در روز روی صورت و گردن خود ماساژ دهید. قبل از استفاده از سایر محصولات پوستی، اجازه دهید به خوبی جذب شود.


 

سرم ضد چروک لایسل مدل اسمارت مناسب چه کسانی است؟

از این سرم تمامی خانم‌ها و آقایان با هر نوع پوستی می‌توانند استفاده کنند. البته بهترین زمان استفاده از این محصول پس از سن 30 سالگی است.


 

ترکیبات سرم ضد چروک لایسل مدل اسمارت

به طور کلی همانطور که در بخش ابتدایی مطالعه کردید، این محصول حاوی ترکیبات موثر و مفیدی است که برخی از آنها عبارتند از: سدیم پی سی آ، سدیم لاکتات، آرژنین، آسپارتیک اسید، پی سی آ، کلایسین، آلانین، سرین، والین، پرولین، ترنونین، ایزولوسین، هیستیدین، فنیل آلانین، سرامید ان پی، سرامید ای پی، سرامید ای او پی، فیتوسفینکوسین، کلسترول، سدیم لوریل لاکتیلات، کربومر، لیستین، اوبیوکینون، اسکوربیل تترا ایزوپالمیتات، توکوفرول، زانتان گام، هیدروکسی اتیل سلولز، آکریلانر/سی۱۰-۳۰ آلکیل آکریلات کراس پلیمر، پی ای جی-۶۰ هیدروژنیتد کستر اویل، فنوکسی اتانول، بنزوئیک اسید، ا.د.ت.آ، زانتانگام، اتیل هگزیل گلیسرین، فسفولیپیدز، رتینل پالمیتات، آسکوربیل پالمیتات، توکوفریل استات، فیتونادیون، پنتوتنیک اسید، کلوکونولاکتون، هیالورونیک اسید، پتاسیم پی سی آ، اسانس، آب دیونیزه.


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید سرم ضد چروک لایسل مدل اسمارت، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 

سرم ضد چروک لایسل مدل اسمارت
سرم ضد چروک لایسل مدل اسمارت
قیمت:
520,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;