0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Anti Acne Serum

سرم ضد جوش مناسب پوست های دارای جوش راکوتن

شناسه کالا: 824886
شناسه کالا: 824886
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
357,300 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: سرم ضد جوش مناسب پوست های دارای جوش راکوتن
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
 

سرم‌ها جز محصولات مراقبت از پوست محسوب شده، که با خواص گوناگون تولید می‌شوند و برای لایه‌برداری و کمک به حفظ و بهبود سلامت پوست کارایی دارند. سرم ضد جوش مناسب پوست های دارای جوش راکوتن از نمونه سرم‌های کاربردی برای افرادی با پوست چرب و مبتلا به عارضه جوش تولید و روانه بازار شده است.

کمپانی راکوتن؛ این شرکت ایرانی که یکی از برندهای شرکت دارو و درمان نوژان است؛ به تولید محصولات با چند کاربرد و پرخاصیت معروف است. یکی از تولیدات با ارزش این برند موفق؛ سرم ضد جوش مناسب پوست‌های دارای جوش راکوتن Anti Acne Serum است. لازم به ذکر است این محصول با قیمتی مقرون به صرفه در داروخانه آنلاین صبا در اختیار مشتریان قرار دارد.

در ادامه قصد داریم به بررسی و توضیح در مورد محصول ذکر شده بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

 


 

نحوه اثرگذاری سرم ضد جوش مناسب پوست های دارای جوش راکوتن بر پوست چگونه است؟

آکنه یا جوش غرور جوانی یکی از اختلالات شایع پوستی است که بیشتر در سنین بلوغ دیده می‌شود. وجود آکنه تهدیدی برای سلامتی به شمار نمی‌آید اما اگر آکنه باعث ایجاد جای جوش شود فرد با تغییر دائمی پوست روبرو خواهد شد که در زیبایی ظاهری او تاثیر سوء دارد. سرم ضد جوش مناسب پوست های دارای جوش راکوتن در کنار پیشگیری از بروز جوش، به رفع و نابودی جوش‌های به وجود آمده نیز می‌پردازد. همچنین برای درمان التهاب و التیام بخشیدن به جای جوش و قرمزی‌ها بسیار تاثیرگذار عمل می‌کند.

این محصول با مکانیزم‌های مختلف سبب درمان سریع جوش شده، و از سوی دیگر با افزایش پروتئین‌سازی، سلول سازی و بازسازی سلولی سبب برطرف شدن جای جوش می‌شود.

 


 

ترکیبات موجود در سرم ضد جوش مناسب پوست های دارای جوش راکوتن

مواد اولیه به کار رفته در این محصول عبارتند از:

آب، اتیل الکل، پروپیلن گلایکول، اسید آزلئیک، اسید سالیسیلیک (BHA)، پلی آکریلات کراس پلیمر-6، سدیم هیدروکساید، رتینیل پالمیتات، گلیسیرین، اینولین، الیگوفروکتوز، تری گلوکربان، اسید لاکتیک (AHA)، نیاسینامید، توکوفریل استات، سدیم متیل پارابن، اوره، سدیم پروپیل پارابن، اسانس.

در ادامه به بررسی برخی مواد موثره در سرم ضد جوش مناسب پوست های دارای جوش راکوتن پرداخته‌ایم:

 آزلائیک اسید

داروی آزلائیک اسید برای درمان ناراحتی‌های پوستی از جمله آکنه به کار می‌رود. آزلائیک اسید دو عملکرد دارد اولا باکتری‌ها را از بین می‌برد و دوما می‌تواند منافذ بسته پوستی را باز نماید. این دارو همچنین برای درمان روزانه عوارض پوستی نیز به کار می‌رود که به نظر می‌رسد از طریق کاهش التهاب این عمل انجام می‌شود.

اسید سالیسیلیک

این ماده یکی از قوی‌ترین ترکیبات برای از بین بردن آکنه، جوش‌های سرسیاه و سرسفید است. به عنوان یک لایه بردار قوی به عمق پوست نفوذ و با منشا مشکلات مبارزه می‌کند؛ همچنین موجب نابودی  قرمزی و التهاب پوست می‌شود.

الیگوفروکتوز

الیگوفروکتوز همان ریشه گیاه کاسنی است. الیگوساکاریدهای به دست آمده از ریشه کاسنی با تشکیل یک لایه روی سطح پوست، به ایجاد بافتی صاف، از بین بردن تدریجی خطوط ایجاد شده و همچنین تاثیرگذاری شبه لیفت کمک می‌کنند.

طبق مطالعات علمی این ترکیبات ضمن آن که سبب جوان سازی پوست می‌شوند، به آن درخشندگی بخشیده و از بروز آکنه نیز جلوگیری می‌کنند.

اسید لاکتیک

اسید لاکتیک یکی از محبوب‌ترین آلفا هیدروکسی اسیدهای موجود است. این یک عنصر رایج در محصولات مراقبت از پوست OTC است. همچنین در لایه‌برداری و درمان‌های حرفه‌ای قوی‌تر استفاده می‌شود.

نیاسینامید

این ماده حیاتی، به ساخت و ترمیم ساختمان کراتین پوست کمک می‌کند. همان‌طور که می‌دانید، کراتین یکی از مهم‌ترین پروتئین‌های موجود در ساختمان پوست، مو و ناخن است و نقش مهمی در حفظ سلامت و استحکام آن‌ها دارد. نیاسینامید، مکانیسم تولید و ترمیم این پروتئین را بهبود می‌دهد و به حفظ سلامت پوست کمک می‌کند.

 


 

ویژگی‌های سرم ضد جوش مناسب پوست‌های دارای جوش راکوتن

  • رفع جوش‌های موضعی و برطرف کردن لک ناشی از آن
  • رفع انواع جوش‌های التهابی، سرسیاه و سرسفید
  • مبارزه با باکتری و میکروب‌های حاوی جوش
  • آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست
  • جلوگیری از باقی ماندن جای جوش
  • کمک به کاهش منفذهای پوستی

 


 

مزایای استفاده از سرم ضد جوش مناسب پوست های دارای جوش راکوتن چیست؟

نمایان شدن جوش به عوامل مختلفی از جمله افزایش چربی پوست، تجمع سلول‌های مرده روی منافذ پوست، باکتری و آلودگی و… بستگی دارد. برای درمان این عارضه که سبب کاسته شدن زیبایی افراد می‌شود، پیروی از روتین پوستی از جمله سرم ضد جوش مناسب پوست های دارای جوش راکوتن پیشنهاد می‌شود.

فرمولاسیون این محصول به گونه‌ای طراحی شده که به عنوان یک محصول کنترل چربی و ضد جوش به مبارزه با جوش‌ها رفته و در مدت زمان کوتاهی پوست صورت رنگی شفاف پیدا کرده و شاداب‌تر و جوان‌تر به نظر می‌رسد.

از مزایای دیگر محصول ذکر شده، کمک به کاهش منافذ پوست است و درمانی قطعی برای رفع هرنوع جوش اعم از سرسیاه یا سرسفید به شمار می‌آید.

نحوه مصرف سرم ضد جوش مناسب پوست های دارای جوش راکوتن

قبل از مصرف به نکات زیر توجه کنید :

  • ابتدا پوست خود را با یک شوینده مناسب تمیز کنید
  • مقداری از سرم را در نقاط جوش دار و سطح آکنه‌ها بریزید و صبر کنید تا خشک شود
  • توجه داشته باشید که این محصول فقط برای استعمال خارجی است
  • در صورت بروز هر نوع حساسیت مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید
  •  دور از دسترس کودکان و نور آفتاب قرار دهید

 


 

استفاده از سرم ضد جوش مناسب پوست های دارای جوش راکوتن برای چه افرادی مناسب است؟

افراد با پوست چرب بیشتر مستعد جوش هستند اما نمی‌توان منکر جوش زدن پوست‌های خشک شد؛ لذا برای درمان جوش و همچنین جای لک‌ها و قرمزی‌های جوش، راکوتن سرمی با ترکیبات موثر تولید کرده که می‌توان به عنوان یک درمان قطعی برای این مسئله شایع از آن نام برد.

سرم ضد جوش مناسب پوست های دارای جوش راکوتن Anti Acne Serum، حاوی عناصر ویژه از جمله اسید سالیسیک، نیاسینامید و توکوفریل استات است این ترکیبات در کنار هم یک معجزه‌گر برای نابودی جوش و نازیبایی‌های پوستی محسوب می‌شود.

سرم ضد جوش مناسب پوست های دارای جوش راکوتن
سرم ضد جوش مناسب پوست های دارای جوش راکوتن
قیمت:
357,300 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;