0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: تونیک و سرم مو

Anti Hair Loss Serum

سرم ضد ریزش مو ام کیو

شناسه کالا: 807757
شناسه کالا: 807757
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
365,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: سرم ضد ریزش مو ام کیو
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

ریزش مو یک معضل جدی است که باید برای رفع آن از روش‌های صحیح و علمی ‌استفاده کنیم. چرا که استفاده از روش‌های خانگی ممکن است ریزش مو را تشدید کند و باعث کچلی و طاسی سر شود. محصولات تقویت کننده و ترمیم کننده از جمله محصولاتی هستند که می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند و باعث تقویت ریشه تا نوک مو و در نهایت جلوگیری از ریزش آن شوند.

سرم ضد ریزش مو ام کیو یکی از محصولات تخصصی برند ام کیو (MQ) است که توانسته است رضایت بسیاری از کاربران را به خود اختصاص دهد. این تونیک و سرم مو حاوی مواد و ترکیبات مغذی برای تغذیه مو و تقویت فولیکول‌ها است که موجب احیا بافت‌های آسیب دیده، مرطوب شدن سر و رفع سایر عوامل ریزش مو می‌شود.

 افزایش استحکام و ضخامت مو، خونرسانی و افزایش گردش خون، تحریک رشد مجدد مو و... از دیگر ویژگی‌های این سرم ضد ریزش مو هستند که در ادامه به طور مفصل به توضیح آن‌ها پرداخته‌ایم. پس از مطالعه و کسب اطلاعات لازم در رابطه با این محصول می توانید نسبت به خرید آن از طریق داروخانه آنلاین صبا اقدام کنید.

 


 

ترکیب اصلی سرم ضد ریزش مو ام کیو چیست و چه کاربردی دارد؟

سرم‌های مو سرشار از پروتئین، آنتی اکسیدان و ویتامین هستند که باعث تغذیه تارهای مو شده و روتین مراقبت از مو را موثرتر می‌کنند. هنگامی ‌که این محصولات روی موهای مرطوب استفاده می‌شوند، مزایای متعددی را به همراه دارند که از میان آن‌ها می‌توان به بهبود سلامت مو، کنترل ریزش، درمان شوره و براق کردن مو اشاره کرد.

سرم ضد ریزش مو ام کیو نیز حاوی مواد مغذی برای رشد و تقویت مو است و با ترمیم ریشه و ساقه مو مانع ریزش آن می‌شود. این محصول، بافت نرم و سبکی دارد و بدون اینکه موها را چرب کند باعث ترمیم بافت آسیب دیده و احیا سلول‌های تولید مو می‌شود.

ضمن این که در ترکیبات این محصول از فرمولاسیون ‌هایپوآلرژنیک یا غیر حساسیت زا استفاده شده است که با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید و نگران بازگشت ریزش مو خود نباشید.

 

 


 

نحوه اثرگذاری سرم ضد ریزش مو ام کیو

سرم ضد ریزش مو ام کیو از جمله محصولاتی است که پس از استحمام مورد استفاده قرار می‌گیرد و بدون نیاز به آبکشی، روی موهای خیس و نمدار مالید می‌شود. این محصول با ترکیبات و فرمولاسیون قدرتمندی که دارد، آنزیم 5 آلفا ردوکتاز را مهار می‌کند و ریزش مو آندروژنیک را کاهش می‌دهد.

همچنین گفتنی است که این محصول دارای عملکرد چندگانه است که از یک طرف می‌تواند ریزش مو را متوقف کند و از طرف دیگر باعث تحریک پوست سر و افزایش رشد مو ‌شود.

سرم مو ام کیو حاوی ریز مغذی‌هایی است که استحکام و ضخامت تار مو را افزایش می‌دهد و باعث تقویت ریشه ضعیف مو می‌شود. بنابراین با استفاده از این سرم می‌توانید حالت طبیعی و سلامتی قبل موهایتان را برگردانید و از نرمی ‌و درخشندگی آن لذت ببرید.

 


 

ویژگی‌های سرم ضد ریزش مو ام کیو

  • توقف ریزش مو
  • مهار آنزیم 5 آلفا ردوکتاز و کاهش ریزش مو آندروژنیک
  • تغذیه ریشه تا نوک مو و تقویت بافت‌های آسیب دیده
  • تحریک پوست سر به تولید مو
  • افزایش استحکام و ضخامت مو
  • پرپشت کردن مو
  • تقویت فولیکول‌ها و ریشه‌های ضعیف مو
  • مناسب برای انواع مو
  • افزایش خونرسانی و اکسیژن رسانی به فولیکول‌ها

 


 

مزایای مصرف سرم ضد ریزش مو ام کیو

با استفاده از سرم ضد ریزش مو ام کیو هم می‌توانید ریزش موی خود را متوقف کنید و هم باعث تقویت مو و رویش مجدد آن‌ها شوید. این محصول، با مواد مغذی و پروتئین‌هایی که در فرمولاسیون خود دارد، باعث تقویت و تغذیه فولیکول‌ها می‌شود و با تحریک پوست سر موجب افزایش رشد مو و پرپشت تر شدن موهایتان می‌شود.

در نتیجه با یک دوره استفاده از این سرم می‌توانید شاهد رشد بی‌نظیر موها، افزایش ضخامت و توقف ریزش آن‌ها باشید!

 

نحوه مصرف سرم ضد ریزش مو ام کیو

برای استفاده از سرم ضد ریزش مو ام کیو تنها کافی است پس از استحمام مقداری از سرم را روی موهای خود بمالید و 2 تا 3 دقیقه ماساژ دهید تا جذب مو شود.

توجه داشته باشید که:

  • این محصول نیازی به آبکشی ندارد.
  • برای تاثیر گذاری بیشتر محصول می‌توانید از مکمل آن یعنی شامپو ضد ریزش ام کیو مدل آنتی هیر لاس استفاده کنید.
  • از این محصول 3 تا 4 بار در هفته و در طول دوره 2 تا 3 ماهه استفاده کنید.
  • از تماس محصول با چشم‌ها و دهان خود بپرهیزید.
  • محصول را در جای خنک و به دور از تابش مستقیم خورشید نگهداری کنید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

سرم ضد ریزش مو ام کیو برای چه افرادی مناسب است؟

سرم ضد ریزش مو MQ برای انواع مو فرموله شده است و افرادی که از ریزش مو خفیف و شدید بر اثر ژنتیک، تغییرات هورمونی، شوره سر، خشکی سر و... رنج می‌برند، می‌توانند از این محصول به صورت دوره‌ای استفاده کنند.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه‌ آنلاین صبا، از بزرگترین داروخانه‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید سرم ضد ریزش مو ام کیو، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 

 

سرم ضد ریزش مو ام کیو
سرم ضد ریزش مو ام کیو
قیمت:
365,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;