0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Unique Intensive Anti Aging Serum

سرم ضد چروک قوی درمایونیک مدل اینتنسیو

شناسه کالا: 817302
شناسه کالا: 817302
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
1,065,475 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: سرم ضد چروک قوی درمایونیک مدل اینتنسیو
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
 

تمامی افراد خواهان پوستی صاف و بدون چین و چروک بوده و از بروز علائم پیری در سطح پوست خود احساس ناراحتی می‌کنند. پیری یک بخش از روتین زندگی بوده و همه ما به صورت طبیعی دچار آن خواهیم شد. با افزایش سن میزان کلاژن‌سازی در پوست کمتر شده و از این رو استحکام پوست کاهش پیدا می‌کند. داشتن تغذیه‌ای سالم و رعایت نکات کلیدی در روتین روزانه پوست، می‌تواند در کندتر شدن این روند نقش بسزایی داشته باشد.

سرم ضد چروک قوی Dermaunique مدل اینتنسیو، سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدانی بوده و از بروز علائم پیری در سنین بالا جلوگیری می‌کند. سرم ضد چروک با ترکیبات ویژه‌ی خود موجب تقویت مکانیزم دفاعی طبیعی پوست در برابر آسیب‌های ناشی از عوامل محیطی می‌شود. مواد ضد چروک و لیفتینگ، فرآیند کلاژن‌سازی در پوست را تقویت کرده و مانع از شل شدن و افتادگی آن می‌شوند. برای آشنایی کامل با این محصول و نحوه اثرگذاری آن بر پوست، در ادامه این سرم را به طور کامل مورد بررسی قرار داده‌ایم. برای خرید آن از داروخانه آنلاین و همچنین شناخت ترکیبات تشکیل‌دهنده آن، ما را تا انتهای این مطلب همراهی فرمایید.

 


 

ضد چروک و لیفتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

ضد چروک و لیفتینگ به کاهش علائم قابل مشاهده پیری کمک می‌کند و پوستی سالم‌تر و درخشان‌تر برای شما به ارمغان می‌آورد. سرم‌ها و کرم‌های صورت به روش‌های مختلف از پوست ما حمایت می‌کنند. سرم‌ ضد چروک معمولاً محصولی سبک‌تر از کرم‌ها است و وظایف مختلفی دارد که برای انجام آن‌ها به صورت ویژه فرموله شده‌ است. این مواد یک درمان فشرده با غلظت بالایی از مواد فعال هستند که برای بهبود ظاهر پوست به روشی خاص طراحی شده‌اند. در این فرآیند سرم‌ها به طور کلی خواص مرطوب‌کنندگی خود را از دست می‌دهند و این مواد فعال در آن‌ها باقی مانده و منجر به اثر ضد پیری بیشتر در آن‌ها می‌شود.

سرم‌ها می‌توانند عمیق‌تر و راحت‌تر به پوست شما نفوذ کنند و نگرانی‌های خاص پوست از پرپیگمانتاسیون و آسیب‌های ناشی از نور خورشید گرفته تا خطوط و چین و چروک‌ها را مورد هدف خود قرار دهند. سرم‌ها بر خلاف روغن، فاقد چربی هستند و از مولکول‌های کوچک‌تری تشکیل شده‌اند که به راحتی توسط پوست جذب می‌شوند. سرم ضد چروک حاوی ویتامین C پایدار و دیگر ترکیبات موثر بوده و از افتادگی پوست و بروز روند پیری در آن جلوگیری می‌کند. شما می‌توانید این محصول را از داروخانه آنلاین تهیه کرده و استفاده نمایید.

 


 

نحوه اثرگذاری سرم ضد چروک قوی درمایونیک مدل اینتنسیو بر پوست

سرم ضد چروک قوی Dermaunique مدل اینتنسیو به دلیل ترکیبات فعال و طبیعی که دارد، محصولی بسیار موثر برای رفع چین و چروک‌های پوستی بوده و از بروز علائم پیری در سنین بالا جلوگیری می‌کند. عصاره آلوئه‌ورا موجود در این سرم خاصیت مرطوب‌کنندگی را به آن بخشیده است و نرمی و لطافت را برای پوست شما به ارمغان می‌آورد.

این سرم ضد چروک به بازسازی سلول‌های پوستی کمک می‌کند و درخشندگی و شادابی را به پوست شما هدیه می‌دهد. از سویی دیگر با تقویت فرآیند کلاژن‌سازی در پوست، سبب افزایش استحکام بافت آن شده و از شل شدن و افتادگی پوست در سنین بالا جلوگیری می‌کند. آنتی اکسیدان و دیگر مواد مغذی موجود در این سرم، پوست را ترمیم و احیا کرده و موجب از بین رفتن علائم پیری و خطوط ریز و چین و چروک‌ها می‌شود. این محصول برای استفاده افراد با انواع پوست مناسب بوده و آبرسانی به سلول‌های پوستی را به صورت طولانی مدت انجام می‌دهد.

 


 

ویژگی‌های سرم ضد چروک قوی درمایونیک مدل اینتنسیو

  • بازسازی سلول‌های پوستی را تسریع می‌بخشد.
  • سبب بازیابی شادابی و طراوت پوست می‌شود.
  • به رفع خطوط ریز و چین و چروک‌های پوستی کمک بسزایی می‌کند.
  • آبرسانی به پوست را به صورت طولانی مدت انجام می‌دهد.
  • فاقد هرگونه مواد حساسیت‌زا نظیر الکل، پارابن و عطر است.
  • برای استفاده افراد با انواع پوست مناسب است.

 


 

مزایای مصرف سرم ضد چروک قوی درمایونیک مدل اینتنسیو

همانطور که در قسمت بالا نیز به آن اشاره کردیم، سرم ضد چروک قوی درمایونیک مدل اینتنسیو با فرمولاسیون پیشرفته‌ای که دارد به بازیابی شادابی و طراوت پوست شما کمک بسزایی می‌کند. در ادامه برای آشنایی بهتر با این محصول، دیگر مزایای استفاده از آن را برای شما شرح داده‌ایم که عبارتند از:

  • عصاره آلوئه‌ورا موجود در این سرم خاصیت مرطوب‌کنندگی داشته و لطافت را برای پوست شما به ارمغان می‌آورد.
  • سرم ضد چروک قوی درمایونیک مدل اینتنسیو به بازسازی سلول‌های پوستی کمک می‌کند و درخشندگی و شادابی را به پوست شما هدیه می‌دهد.
  • با ترکیبات ویژه‌ی خود موجب تقویت مکانیزم دفاعی طبیعی پوست در برابر آسیب‌های ناشی از عوامل محیطی می‌شود.
  • آبرسانی به پوست را به صورت طولانی مدت انجام می‌دهد و از این طریق سبب نرمی و لطافت پوست شما می‌شود.

نحوه مصرف سرم ضد چروک قوی درمایونیک مدل اینتنسیو

پیش از استفاده از سرم ضد چروک قوی درمایونیک مدل Intensive، لازم است که صورت خود را به خوبی بشویید و از نبودن آلودگی روی سطح آن اطمینان حاصل فرمایید. برای انجام این کار در ابتدا صورت خود را همراه با آب ولرم نمدار کرده و پس از آن مقداری از شوینده مخصوص نوع پوستتان را کف دست ریخته و به آرامی روی صورت ماساژ دهید تا کاملا کف کند. بعد از گذشت 1 الی 2 دقیقه با آب ولرم آبکشی کرده و به کمک دستمال کاغذی یا حوله لطیف، خیسی صورتتان را بگیرید.

در مرحله بعدی مقدار مشخصی از سرم ضد چروک قوی Dermaunique مدل اینتنسیو را روی انگشت دست خود قرار داده و به تمامی نواحی صورت و گردن زده و به صورت دورانی ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود. برای دریافت نتیجه بهتر از این محصول، روزانه دوبار، یک نوبت در صبح و یک نوبت در شب از آن استفاده نمایید.

 

 


 

سرم ضد چروک قوی درمایونیک مدل اینتنسیو برای چه کسانی مناسب است؟

سرم ضد چروک قوی درمایونیک مدل Intensive، برای آقایان و بانوان بزرگسال با انواع پوست مناسب بوده و سبب رفع خطوط ریز و چروک‌ها و بازیابی رطوبت طبیعی پوست می‌شود.

 


 

ترکیبات سرم ضد چروک قوی درمایونیک مدل اینتنسیو

سرم ضد چروک قوی درمایونیک دارای ترکیبات منحصر به فردی است و به شما در داشتن پوستی صاف و بدون چین و چروک کمک می‌کند. این محصول با فرمولاسیون ویژه‌ای که دارد، موجب تسریع بازسازی سلول‌های پوستی می‌شود. در ادامه برخی از ترکیبات تشکیل‌دهنده آن را برای شما شرح داده‌ایم که عبارتند از:

CM-Glucan، عصاره آلوئه ورا، سدیم هیالورونات، فویتامین C پایدار، آب دیونیزه، بوتیلن گلایکول، گلیسیرین، پی ای جی -8، زانتان گام، پی ای جی -7، فگلیسریل کوکوات، فکربومر، مانیتول، پی پی جی -26- بوتت-26، سدیم پلی‌اکریلات، سدیم هیدروکساید، سلولز، پی ای جی-40 روغن کرچک هیدروژنه شده، پنتادکالاکتون، الکل، سدیم کربوکسی متیل بتا-گلوکان، کاپربلیک/کاپریک تری گلیسرید، لسیتین، توکوفریل استات، سدیم آسکوربیل فسفات و هیدروکسی پروپیل متیل سلولز

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

سرم ضد چروک قوی درمایونیک مدل اینتنسیو
سرم ضد چروک قوی درمایونیک مدل اینتنسیو
قیمت:
1,065,475 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;