0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Deep Hydrating Serum

سرم مرطوب کننده قوی لایسل مدل اسمارت

شناسه کالا: 822462
شناسه کالا: 822462
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
460,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: سرم مرطوب کننده قوی لایسل مدل اسمارت
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

سرم مرطوب کننده قوی لایسل مدل اسمارت

پوست انسان در اثر عوامل مختلفی همچون آلودگی، ذرات گرد و غبار، استرس، اضطراب، تغذیه و سن دچار تغییر می‌شود. در اغلب موارد این تغییرات منفی هستند و تاثیرات بدی روی پوست شما می‌گذارند و شادابی، جوانی و طراوت پوست را تحت تاثیر قرار می‌دهند. سرم مرطوب‌ کننده لایسل یکی از محصولات مرطوب کننده و آبرسان بسیار عالی و تولید برند لایسل سوئیس بوده که با آبرسانی و ترمیم‌کنندگی قوی پوست، شرایط پوست را بهبود بخشیده و مسیر جوانی و شادابی را به پوست بازمی‌گرداند.

به طوری کلی کلاژن موجو در پوست هر انسانی موجب جوانی و نشاط پوست آن می‌شود. کلاژن به طور طبیعی درون پوست وجود دارد و به وسیله بدن ساخته می‌شود. با گذشت سن و افزایش آن میزان تولید کلاژن در پوست کاهش می‌کند. همین امر آغازکننده فرآیند پیری است. برای جلوگیری از این اتفاق شما باید از محصولات مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید. در این حالت پوست در 24 ساعت شبانه‌روز آبرسانی می‌شود. در این حالت شما در دراز مدت چین و چروک زیادی روی پوست خود مشاهده نخواهید کرد. در واقع با بهره از سرم مرطوب کننده قوی لایسل Deep Hydrating Serum می‌توانید پوست صورت و گردن خود را تقویت کنید.

این سرم آبرسان عمیق و قوی برای تمامی انواع پوست خشک، چرب، مختلط و... کاربرد دارد. بنابراین همه افراد در هر زمانی می‌توانند از آن استفاده کنند. جهت خرید این محصول با کیفیت و عالی می‌توانید از طریق یک داروخانه آنلاین یا فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی معتبر اقدام کنید. در ادامه اطلاعات جامع و مفیدتری از این محصول را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

 


 

مرطوب کننده و آبرسان چیست و چه کاربردی دارد؟

به طور کلی در یک جمله ساده و کوتاه می‌توان گفت مرطوب کننده و آبرسان دقیقا همان محصولی است که موجب آبرسانی عمقی پوست شما می‌شود از خشکی و کش آمدن آن جلوگیری می‌کند. در حقیقت با بهره از این محصولات آب موجود در محیط را جذب پوست خود می‌کنید و کمتر دچار خشکی و پوسته پوسته شدن صورت، دست، گردن و... می‌شود. همچنین این محصولات به حفظ رطوبت در پوست کمک می‌کنند و موجب شادابی، طراوت و جوانی همیشگی پوست می‌شوند.

مرطوب‌کننده‌ها و آبرسان‌ها انواع مختلفی دارند و هر کدام فرمولاسیون منحصر به فرد خود را دارند. به همین منظور همه آنها به روش‌های مختلفی از کم‌آبی و خشکی پوست جلوگیری می‌کنند.

در حقیقت شما با بهره از یک مرطوب کننده و آبرسان با کیفیت می‌توانید مقاومت پوست خود را افزایش دهید و قدرت دفاعی پوستتان را بهبود ببخشید. فراموش نکنید، پوستی که به خوبی در طول روز آبرسانی می‌شود، فرآیند سم‌زدایی را بهتر انجام می‌دهد. در نتیجه آبرسانی و مرطوب‌ نگه داشتن پوست علاوه بر جوانی به سلامت پوست نیز کمک می‌کند.

 

 


 

نحوه اثربخشی سرم مرطوب کننده قوی لایسل مدل اسمارت روی پوست

سرم آبرسان مرطوب کننده لایسل ترکیبی از آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی، هیالورونیک اسید، آمینواسیدهای مغذی و ویتامین‌های مورد نیاز برای سلامت پوست است. این ترکیبات برای پوست فواید و مزایای بسیار زیادی دارند. به همین منظور اثر مثبت و فوق‌العاده‌ای روی پوست می‌گذارند.

آکواکسیل موجود در این سرم در بازسازی چربی زیر پوست نقش موثری دارد و می‌تواند به فرورفتگی‌های پوست در ناحیه گردن و صورت کمک کند. همچنین این محصول می‌تواند با آبرسانی عمیق و مداوم، رطوبت پوست را در هر ساعت از شبانه‌روز حفظ کند.

کلاژن یکی از ضروری‌ترین و مهم‌ترین پروتئین موجود در بدن است که بدن هر فردی برای سلامت پوست آن را به طور طبیعی می‌سازد. با افزایش سن میزان تولید کلاژن در بدن کاهش پیدا می‌کند. به همین منظور سلامت پوست به خطر افتاده و پوست به سرعت دچار چین و چروک و پیری می‌شود. در ترکیبات کرم مرطوب کننده لایسل به مقدار قابل توجهی کلاژن وجود دارد. به همین منظور این کرم با کاهش علائم پیری و تقویت استحکام پوست موجب جوانسازی می‌شود.

همانطور که بیان شد، این محصول حاوی ویتامین‌های مفیدی برای پوست است. ویتامین سی یک ویتامین ضد پیری و کلاژن‌ساز قوی برای پوست است. این ویتامین در مهار سنتز ملانین و یکنواخت کردن رنگ پوست نقش مهمی دارد. در نتیجه این ماده مفید موجب جوانی صورت و گردن شما می‌شود.

ویتامین D خاصیت ضدالتهابی، التیام‌بخشی و ضد قرمزی داشته و از حساسیت پوست جلوگیری می‌کند. برای کسانی که با کمبود ویتامین دی روبرو هستند، سرم مرطوب کننده لایسل یک انتخاب عالی برای رفع مشکلات پوستی و همچنین التیام درد است. این محصول با بهبود نفوذ‌پذیری آب در پوست موجب حفظ رطوبت در سرامیدها می‌شود و به بافت سلولی پوست کمک می‌کند.

 

 


 

ویژگی‌های سرم مرطوب کننده قوی لایسل مدل اسمارت

ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد این محصول موجب شده تا افراد زیادی از آن استفاده و احساس رضایت کنند. برخی از ویژگی‌هایی که سرم مرطوب کننده لایسل را به نسبت سایر رقبا و محصولات بازار خاص و متمایز کرده، عبارت است از:

  • مناسب استفاده انواع پوست
  • مرطوب کننده و آبرسان قوی پوست
  • آبرسانی 3 D و 24 ساعته پوست
  • روشن کننده و شفاف کننده
  • انرژی‌بخش پوست و رفع خستگی
  • ضد آلودگی هوا
  • موثر در جوانسازی
  • نرم‌کننده و لطافت‌بخش
  • استحکام‌بخش پوست
  • فرمولاسیون سوئیسی

 


 

مزایای سرم مرطوب کننده قوی لایسل مدل اسمارت

همانطور که در بالا مطالعه کردید این محصول برای پوست فواید و مزایای مختلف و بسیار زیادی دارد که برخی از آنها عبارت است از:

  • حفظ رطوبت پوست
  • آبرسانی 24 ساعته عمیق
  • روشن کننده و شفاف کننده پوست
  • ضد آلودگی محیطی
  • نرم کننده پوست
  • افزایش استحکام و قوام پوست
  • سرشار از مواد مغذی و آنتی اکسیدان‌های طبیعی

نحوه مصرف سرم مرطوب کننده قوی لایسل مدل اسمارت

افراد با مصرف روزانه سرم مرطوب کننده لایسل می‌توانند به جوانسازی و زیبایی صورت خود کمک زیادی کنند. برای این منظور کافیست چند قطره از سرم مرطوب کننده قوی لایسل مدل اسمارت را در کف دستانتان بریزید و سپس آن را روی پوست گردن و صورت ماساژ دهید. فراموش نکنید قبل از مصرف این سرم، ابتدا باید گردن را با آب ولرم بشویید و سپس با یک حوله نرم و تمیز آن را خشک کنید.

این محصول ضدحساسیت بوده و برای هر نوع پوستی مناسب است اما با این وجود هشدارها و عوارض مصرف آن را نباید نادیده گرفت. برخی از هشدارها و عوارض سرم مرطوب کننده لایسل به شرح زیر است:

  • مصرف این محصول برای کودکان مناسب نیست و باید دور از دسترس کودکان باشد. 
  • از تماس سرم با چشم خودداری شود. در صورت تماس سرم با چشم، چشم‌هایتان را با آب فراوان بشویید. 

 


 

سرم مرطوب کننده قوی لایسل مدل اسمارت برای چه کسانی مناسب است؟

سرم مرطوب کننده لایسل برای هر نوع پوستی مناسب است. بنابراین همه افراد بزرگسال (خانم و آقا) بدون هیچ محدودیتی می‌توانند از آن استفاده کنند و در کل روز از مزایای فوق‌العاده آن بهره‌مند شوند.

 


 

ترکیبات موثر در سرم مرطوب کننده قوی لایسل مدل اسمارت

همانطور که در بالاتر اشاره شد، ترکیبات مفید و موثری در این محصول وجود دارد که موجب شادابی، طراوت و جوانی پوست می‌شود. برخی از ترکیبات موجود در این محصول عبارتند از:

پلاسپرز کیو بی ای، ستیل الکل، ایزواستئاریل ایزواستئارات، پتاسیم ستیل فسفات، ستیل استئارات، استئاریک اسید، کو آنزیم کیوتن، کمپلکس ویتامین های ( آ ، ب 5 ، ب 6 ، سی ، دی ، ای ) ، فنوکسی اتانل، کاپریلیل گلایکول، سدیم پی سی آ ، سدیم لاکتات، پرودی 500 ، شی باتر ، آکواکسیل، بوتیلن گلایکول، عصاره های گیاهی ( انانتیا کلرانتا ، پلیگونیوم آویکولار ، جوانه گندم ) اولئانولیک اسید، ان هیدروکسی سوکسینامید، چریسین، پالمیتویل اولگوپپتاید، پالمیتویل تتراپپتاید-7، پروتئین هیدرولیز شده شیر، سرامید، بیزابولول، گلیسرین ، پالمیتویل تری پپتاید-5، هیدروکسی اتیل سلولز، ایزوپروپیل میریستات، روغن جوجوبا، کلاژن، میتوکینیل، اوره، سیتریک اسید، سدیم هیدروکساید، مالتوز، سدیم کلراید، سدیم لاکتات، تری‌هالوز، آلانتوئین، هیالورونیک اسید، گلوکوز، آب دیونیزه.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید سرم مرطوب کننده قوی لایسل مدل اسمارت، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 

 

 

سرم مرطوب کننده قوی لایسل مدل اسمارت
سرم مرطوب کننده قوی لایسل مدل اسمارت
قیمت:
460,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;