0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Hydra Bright Hyaluronic Acid 2% Serum

سرم هیالورونیک اسید 2% برایت مکس مدل هیدرا برایت

شناسه کالا: 825020
شناسه کالا: 825020
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
555,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: سرم هیالورونیک اسید 2% برایت مکس مدل هیدرا برایت
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

خوشبختانه امروزه محصولات مراقبت از پوست متنوعی در بازار وجود دارند که هر کدام برای حفظ سلامت پوست کاربردهای گوناگونی دارند. سرم هیالورونیک اسید 2% برایت مکس مدل هیدرا برایت Hydra Bright Hyaluronic Acid 2% Serum نیز از نمونه محصولات درمانی و مراقبت پوستی است که با خاصیت چهارگانه؛ آبرسانی، ضد چروکی، روشن کنندگی و ترمیم کنندگی روانه بازار داخلی شده است.

کمپانی ایرانی برایت مکس؛ در جهت درمان و پیشگیری از مشکلات پوستی محصولات بسیاری با کاربرد چندگانه؛ در خط تولید خود قرار داده و توانسته به هدف ارزشمند خود که راهی برای حفاظت از پوست مصرف کنندگان است دست یابد.

در ادامه به بررسی و توضیح سرم هیالورونیک اسید 2% برایت مکس مدل هیدرا برایت که از تولیدات کمپانی معتبر برایت مکس است پرداخته‌ایم؛ لازم به ذکر است این محصول با قیمتی مناسب در داروخانه آنلاین صبا عرضه می‌شود. با ما همراه باشید.

 


 

نحوه اثرگذاری سرم هیالورونیک اسید 2% برایت مکس مدل هیدرا برایت بر پوست چگونه است؟

از دست رفتن رطوبت و آب پوست از عوامل مهم بروز عارضه‌های پوستی به شمار می‌رود؛ لذا برای درمان هر مشکل پوستی مانند تیرگی، لک، آکنه و غیره؛ آبرسانی در نقطه نخست قرار دارد و در واقع اولین مرحله برای احیای پوست است.

همانطور که از اسم سرم هیالورونیک اسید 2% برایت مکس مدل هیدرا برایت پیداست، این سرم با داشتن هیالورونیک موجود در ساختار خود، زمینه آبرسانی به عمق پوست را فراهم کرده و در نهایت از بروز مشکلات پوستی و از بین رفتن الاستیسیته پوست جلوگیری می‌کند.

ضمن اینکه این سرم با چین و چروک و خطوط ریز پوست صورت مبارزه کرده و برای رساندن رطوبت به لایه‌های زیرین پوست مانند یک شبه قهرمان عمل می‌کند.

 


 

 

ترکیبات موجود در سرم هیالورونیک اسید 2% برایت مکس

مواد اولیه به کار رفته در این سرم برایت مکس عبارت است از:

آب، گلیسیرین، پنتیلن گلیکول، کوپلیمر، هیالورونات آکریلات سدیم، اسید هیالورونیک، پانتنول، عصاره برگ والتریا ایندیکا، اسید فرولیک، دکسترین، مانیتول، گلوکونات سدیم، اسید سیتریک، سیترات سدیم، کلروفن، فنوکسی اتانول.

در ادامه به بررسی برخی مواد موثره موجود در سرم هیالورونیک اسید 2% برایت مکس مدل هیدرا برایت پرداخته‌ایم:

گلیسیرین

گلیسیرین به عنوان یک مرطوب‌کننده، رطوبت را از هوا می‌گیرد و به پوست منتقل می‌کند. بنابراین به حفظ رطوبت و سلامت پوست کمک می‌کند. از دیگر فواید گلیسیرین اثر نرم کنندگی و سفت کنندگی پوست است.

 پنتیلن گلیکول

 پنتیلن گلیکول تمایل طبیعی به جذب آب دارد، آب را حفظ می کند و یک عامل مرطوب کننده و حالت دهنده پوست به شمار می‌آید. از این ماده، به سبب دارا بودن توانایی در حفظ رطوبت در محصولات پوستی استفاده می‌شود.

 هیالورونات آکریلات سدیم

هیالورونات سدیم نمکی محلول در آب است که از اسید هیالورونیک گرفته می‌شود و به طور طبیعی در بدن یافت می‌شود و این ماده مانند یک مرطوب کننده عمل می‌کند. هیالورونات سدیم دارای فواید آبرسانی باورنکردنی است که تعدادی از نگرانی‌های پوستی ناشی از کمبود رطوبت در پوست را برطرف می‌کند.

 عصاره برگ والتریا ایندیکا

عصاره برگ والتریا ایندیکا یا گلابی خاردار حاوی ریز مغذی‌های مهم همچون ویتامین C، فولات، ویتامین B6، ریبوفلاوین، نیاسین، آهن، منیزیم، کلسیم و پتاسیم است. لذا برای درمان مشکلات پوستی یک ماده موثر است.

اسید سیتریک

اسید سیتریک پوست را لایه‌برداری می‌کند، در نتیجه منافذ را مسدود می‌کند و سلول‌های مرده پوست را از سطح پوست خارج می‌کند. این به‌نوبه خود باعث رشد جدید پوست می‌شود که می‌تواند لکه‌های پیری، جای جوش و سایر لکها را از بین ببرد. همچنین از تجمع سلول‌های مرده که منجر به ایجاد جوش‌های سرسیاه و لکه‌های خشک می‌شود جلوگیری می‌کند.

 مانیتول

مانیتول به عنوان یک ماده مرطوب کننده در صنایع آرایشی و بهداشتی مانند لوسیون‌ها، کرم‌ها و شامپو‌ها استفاده می‌شود. این ماده از خشکی و خارش پوست جلوگیری می‌کند و به پوست، نرمی و شادابی می‌بخشد.

 دکسترین

در لوازم آرایشی و محصولات مراقبت پوستی، دکسترین به عنوان یک مرطوب کننده و تقویت کننده بافت عمل می‌کند. دکسترین همچنین می‌تواند مزایای ضد پیری آلفا هیدروکسی اسیدها را که معمولا در محصولات ضد پیری استفاده می شوند، افزایش دهد.

 


 

ویژگی‌های سرم هیالورونیک اسید 2% برایت مکس

  • حاوی هیالورونیک اسید برای رساندن آب به لایه‌های زیرین پوست
  • آبرسان و مرطوب کنننده عمیق سلول‌های پوست
  • مهار و خنثی کننده سلول‌های مخرب کلاژن
  • روشن کننده و برطرف کننده لک و تیرگی
  • کمک به استحکام و سفت شدن پوست
  • ایجاد پوستی شاداب و با طراوت
  • قابلیت استفاده برای انواع پوست

 


 

مزایای استفاده از سرم هیالورونیک اسید 2% برایت مکس مدل هیدرا برایت چیست؟

 سرم هیالورونیک اسید برایت مکس؛ با ترکیبات ویژه همچون اسید سیتریک فرموله شده که این ماده در هر محصولی به کار رود؛ می‌تواند در روشن شدن پوست و رفع لک و تیرگی‌های پوستی بسیار موثر واقع شود؛ لذا این سرم در کنار آبرسانی که وظیفه اصلی آن به شمار می‌رود، برای روشن شدن پوست  نیز کارایی دارد. از مزیت‌های دیگر این  محصول درمانی، ترمیم سلولی و تثبیت پروتئین‌ها، یا به عبارتی دیگر ترمیم پوست و کمک به رفع التهاب است.

سرم هیالورونیک اسید 2% برایت مکس مدل هیدرا برایت، مانند یک درمانگر برای پوست مصرف کنندگان است و با انتخاب این سرم مرطوب کننده و آبرسان با کیفیت می‌توانید جادوی شادابی پوست خود را در مدت زمان کوتاه تجربه کنید.

نحوه مصرف سرم هیالورونیک اسید برایت مکس

قبل از مصرف به نکات زیر توجه کنید :

  • ابتدا پوست خود را با یک شوینده مناسب تمیز کنید
  • روزانه صبح و شب، مقدار کافی از سرم را روی پوست خود بریزید و به آرامی روی پوست ماساژ دهید
  • در صورت بروز هر نوع حساسیت مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید
  •  دور از دسترس کودکان و نور آفتاب قرار دهید

 


 

استفاده از سرم هیالورونیک اسید 2% برایت مکس برای چه افرادی مناسب است؟

امروزه با توجه به شرایط زیست محیطی و آلاینده‎‌های موجود در هوا، بروز عارضه‌های پوستی برای افراد جامعه، افزایش پیدا کرده است. این مشکلات پوستی سبب کاهش زیبایی چهره شده و چه بسا در اعتماد به نفس افراد خلل ایجاد کند. برای درمان و پیشگیری از اینگونه مسائل، استفاده از روتین مراقبت پوستی از موارد ضروری به شمار می‌رود. پیشنهاد ما برای سلامت و حفاظت از پوست شما؛ استفاده از سرم هیالورونیک اسید 2% برایت مکس مدل هیدرا برایت Hydra Bright Hyaluronic Acid 2% Serum است. این سرم با بهره‌گیری از متریال ویژه و خاصیت چندگانه خود، یک انتخاب مناسب با قیمتی ارزان، برای استفاده مصرف کنندگان با هر نوع پوستی است. 

 

 

 

 

 

 

سرم هیالورونیک اسید 2% برایت مکس مدل هیدرا برایت
سرم هیالورونیک اسید 2% برایت مکس مدل هیدرا برایت
قیمت:
555,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;