0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Derma Pso 24 h Cream

کرم پسوریازیس سریتا مدل درما پی اس او

شناسه کالا: 808433
شناسه کالا: 808433
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
195,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم پسوریازیس سریتا مدل درما پی اس او
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پسوریازیس یک بیماری پوستی است که باعث پوسته شدن بدن یا کف سر می‌شود و معمولا با قرمزی و خارش همراه است.

 برند سریتا (Cerita) باز هم در این زمینه خوش درخشیده و محصولی را عرضه کرده است که به طور کامل می‌تواند این عارضه را درمان کند. این برند ایرانی نتیجه سال‌ها تلاش خود را در قالب محصولات بی‌نظیر به مردم ارائه می‌دهد و نقش مهمی ‌در سلامت پوست و موی شما دارد.

کرم پسوریازیس سریتا مدل درما پی اس او 24 ساعته، یکی از محصولات خوب برند سریتا است که برای درمان بیماری پسوریازیس فرموله شده است و به طور تخصصی روی عوامل ایجاد این عارضه تمرکز می‌کند. این کرم حاوی ترکیبات قوی با اثربخشی بالا است که قادر است پوسته ریزی را مهار کند و مشکلات پوستی سر را از بین ببرد.

این محصول با خاصیت ترمیم کننده و بازسازی کننده خود، سلول‌های مرده پوست را مهار می‌کند تا سلول‌های جدید جایگزین آن‌ها شده و بیماری‌های پوسته ریزی سر بهبود یابند. همچنین استفاده از این کرم در درمان خارش و قرمزی پوست بسیار موثر است.

شما می‌توانید این محصول پرطرفدار را از داروخانه آنلاین صبا خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر نسبت به این محصول تا پایان با همراه باشید.

 


 

پسوریازیس چیست؟

پسوریازیس یک بیماری مرتبط با سیستم ایمنی است. به این معنی که سیستم ایمنی بدن شما شروع به فعالیت بیش از حد می‌کند و باعث ایجاد مشکلات پوستی می‌شود.

در این بیماری، سلول‌های ایمنی فعال می‌شوند و مولکول‌هایی را تولید می‌کنند که باعث تولید سریع سلول‌های پوست می‌شوند. به همین دلیل است که پوست افراد مبتلا به این بیماری ملتهب و پوسته پوسته می‌شود.

هنوز علت این که چه چیزی باعث فعال شدن سلول‌های ایمنی می‌شود مشخص نشده است، اما مطمئنا ترکیبی از ژنتیک و عوامل محیطی بر این بیماری تاثیرگذار خواهند بود.

 بسیاری از افراد مبتلا به پسوریازیس سابقه خانوادگی این بیماری را دارند و محققان برخی از ژن‌هایی را که ممکن است در ایجاد آن نقش داشته باشند، مشخص کرده‌اند که باید بگوییم تقریباً همه آنها در عملکرد سیستم ایمنی اختلال ایجاد می‌کنند.

 


 

ترکیب اصلی کرم پسوریازیس سریتا Cerita مدل درما پی اس او 24 ساعته چیست و چه کاربردی دارد؟

ترکیبات موجود در کرم پسوریازیس سریتا مدل درما پی اس او Derma PSO 24 ساعته با قدرت بالای خود توانایی درمان بیماری‌های التهابی پوست سر مانند درماتیت، اگزما و پسوریازیس را دارند. این ترکیبات با اثربخشی بی‌نظیر خود، پوست خشک شما را مرطوب کرده و با خواص ضد التهابی که دارند خارش و قرمزی پوست را بهبود می‌بخشند. این ترکیبات عبارتند از:

کورکومین

کورکومین از ریشه ساقه زیر زمینی زردچوبه گرفته می‌شود و یک ماده آنتی اکسیدان و ضد التهاب است. در نتیجه قرمزی و التهاب پوست سر را درمان می‌کند و در کاهش خارش این ناحیه موثر است. همچنین به درمان و بهبود پوسته ریزی سر نیز کمک می‌کند.

روغن آرگان

روغن آرگان سرشار از ویتامین E و آنتی اکسیدان است که با شوره سر مبارزه می‌کند و برای درمان خشکی پوست سر موثر است. این روغن باعث نرم شدن موها و پوست سر می‌شود و از آن‌ها در برابر عوامل محیطی مانند حرارت، نور خورشید و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

شی باتر

شی باتر با خواص بی‌نظیر مرطوب کنندگی خود، باعث حفظ رطوبت و قفل شدن اب در پوست شده و از این طریق مانع تبخیر سطحی آب میان بافتی پوست می‌شود. در نتیجه خشکی سر برطرف می‌شود و التهاب ناشی از خشکی مانند پوسته پوسته شدن و خارش نیز بهبود می‌یابد.

لازم به ذکر است که این ماده خاصیت ترمیم و بازسازی پوست را دارد و بافت آسیب دیده را احیا می‌کند.

سالیسیلیک اسید

سالیسیلیک اسید یک لایه بردار قوی است که به صورت ملایم از پوست سر لایه برداری می‌کند و با تجزیه پیوند بین سلول‌های مرده باعث از بین رفتن آن‌ها می‌شود. در نتیجه سلول‌های جدید جایگزین آن‌ها شده و بر اثر آن، ریزش مو و شوره درمان می‌شوند.

ضمن این که این ماده خاصیت ضد التهابی دارد و موجب کاهش خارش و قرمزی ناشی از پسوریازیس می‌شود.

روی (زینک)

روی با خاصیت ضد قارچی که دارد، بیماری‌های قارچی همراه با پسوریازیس مانند شوره را درمان می‌کند. این امر موجب کاهش علائم پسوریازیس شده و در سلامت موها موثر است.

عصاره موم زنبور عسل

موم زنبور عسل خاصیت ترمیم کنندگی دارد و موجب ترمیم پوست سر و خارش‌های شدید آن می‌شود. همچنین با خواص ضد التهابی خود از قرمزی پوست سر جلوگیری می‌کند.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم پسوریازیس سریتا مدل درما پی اس او 24 ساعته

همانطور که در بالا اشاره شد، کرم پسوریازیس سریتا مدل درما پی اس او 24 ساعته یک انتخاب عالی برای درمان مشکلات پوستی سر است. این کرم به دلیل ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده‌ای که دارد، قادر است التهابات ناشی از خشکی پوست سر را برطرف کند و با ایجاد رطوبت دائمی ‌در پوست مانع پوسته پوسته شدن کف سر و خارش آن‌ها شود.

همچنین این محصول حاوی مواد ضد التهاب و آنتی اکسیدان است که از موها در برابر عوامل محیطی محافظت می‌کنند و التهاب ناشی از تحریکات پوستی، قرمزی و همچنین خارش پوست را درمان می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به عصاره‌های گیاهی و ترمیم کننده آن اشاره کنیم که موجب حذف سلول‌های مرده و بازسازی پوست سر می‌شوند.

 


 

ویژگی‌های کرم پسوریازیس سریتا Cerita مدل درما پی اس او 24 ساعته

  • موثر در درمان التهابات پوستی مانند پسوریازیس، اگزما و درماتیت سبورئیک
  • تحریک پوست به کلاژن سازی
  • ترمیم و بازسازی پوست
  • لایه برداری و حذف سللول‌های مرده به واسطه سالیسیلیک اسید
  • حاوی ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده 24 ساعته جهت درمان خشکی پوست
  • حاوی ترکیبات نرم کننده و آنتی اکسیدان
  • جلوگیری از شوره و تشدید علائم پسوریازیس
  • رفع التهاب، قرمزی و خارش کف سر
  • دارای PH متناسب با پوست سر
  • مناسب برای انواع مو

 


 

 مزایای مصرف کرم پسوریازیس سریتا مدل درما پی اس او Derma PSO 24 ساعته

مزیت استفاده از کرم پسوریازیس سریتا مدل درما پی اس او 24 ساعته در علکرد و ترکیباتی است که در آن به کار رفته است. علاوه بر موادی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، این محصول حاوی ترکیبی از ویتامین‌های E، A،B5 ،C  و D3 است که هر کدام نقش بسزایی در درمان بیماری پسوریازیس دارند.

به طور کلی، این ویتامین‌ها از تجمع کراتین و پوسته‌های اضافی در کف سر جلوگیری می‌کنند و با خاصیت مرطوب کنندگی که دارند، باعث رفع خشکی سر می‌شوند. در نتیجه پوست سر مرطوب شده و دیگر نشانه ای از التهاب، خارش و پوسته ریزی بر اثر خشکی دیده نمی‌شود.

ضمن این که این ویتامین‌ها خاصیت آنتی اکسیدانی دارند و با جلوگیری از فرسایش سول‌های پوستی، مانع پیشرفت مشکلات پوستی می‌شوند.

 

نحوه مصرف کرم پسوریازیس سریتا مدل درما پی اس او 24 ساعته

برای استفاده از کرم پسوریازیس سریتا Cerita مدل درما پی اس او 24 ساعته به صورت زیر عمل کنید:

  • ابتدا سر خود را با شامپو مناسب بشویید و خشک کنید.
  • روزی 2 بار، مقداری از کرم را روی محل دارای خارش و پوسته ریزی بمالید و به خوبی ماساژ دهید تا جذب شود.

توجه داشته باشید که:

  • از این محصول روی زخم‌های باز ناشی از خارش استفاده نکنید.
  • از تماس این محصول با چشم‌ها و دهان پرهیز کنید.
  • پس از استفاده، درب محصول را محکم ببندید.
  • محصول را در جای خنک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

کرم پسوریازیس سریتا مدل درما پی اس او 24 ساعته برای چه افرادی مناسب است؟

کرم پسوریازیس سریتا Cerita مدل درما پی اس او Derma PSO 24 ساعته با فرمولاسیون قوی خود برای درمان پسوریازیس، اگزما و درماتیت مناسب است.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید کرم پسوریازیس سریتا مدل درما پی اس او 24 ساعته، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.


 

جدول ترکیبات کرم پسوریازیس سریتا مدل درما پی اس او 24 ساعته

ترکیبات

مقدار

شی باتر

*

روغن آرگان

*

روی

*

سالیسیلیک اسید

*

کورکومین

*

عصاره موم زنبور عسل

*

ویتامین E

*

ویتامین C

*

ویتامین A

*

ویتامین B5

*

ویتامین D3

*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کرم پسوریازیس سریتا مدل درما پی اس او
کرم پسوریازیس سریتا مدل درما پی اس او
قیمت:
195,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;