0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Rosalift Sensitive Skin Syndet Gel

سیدنت ژل درمالیفت مناسب پوست حساس مدل رزالیفت

شناسه کالا: 819774
شناسه کالا: 819774
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
128,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: سیدنت ژل درمالیفت مناسب پوست حساس مدل رزالیفت
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

استفاده از شوینده، یک امر مهم و حیاتی در شستن روزانه پوست محسوب می‌شود و طی این کار، آلودگی و چربی از روی پوست پاک می‌شود. اگر پوست حساسی دارید که در اثر استفاده از محصولات مختلف ملتهب و قرمز می‌شود، به شما پیشنهاد می‌کنیم از سیدنت ژل درمالیفت مناسب پوست حساس مدل رزالیفت برای شستشو پوست خود استفاده کنید.

این محصول، برای پوست‌های حساس و همچنین افرادی که مبتلا به درماتیت آتوپیک، رزاسه، اگزما و پسوریازیس هستند، بسیار مناسب است. چراکه این محصول حاوی ترکیبات آبرسان است که از خشکی پوست جلوگیری کرده و موجب رفع قرمزی و التهاب آن می‌شود. ضمن اینکه این ژل فاقد ترکیبات صابونی است که در ادامه به توضیح آن پرداخته‌ایم.

 


 

 نحوه اثرگذاری سیدنت ژل درمالیفت مدل رزالیفت

سیندت به معنی پن مایع است. پن‌ها محصولاتی هستند که برای شستشو مورد استفاده قرار می‌گیرند و اغلب با صابون‌ها مقایسه می‌شوند. این محصولات، هیچ ترکیب صابونی در ساختار خود ندارند و به موجب این امر آسیبی هم به پوست وارد نمی‌کنند. همچنین PH آن‌ها نزدیک به PH طبیعی پوست است، درنتیجه باعث خشکی و زبری پوست نمی‌شوند.

در رابطه با اثرگذاری سیدنت ژل درمالیفت ابتدا باید ترکیبات و مواد تشکیل‌ دهنده آن را بررسی کنیم. برند درمالیفت (Dermalift) در ساخت این شوینده و پاک کننده صورت خود، از ترکیبات قدرتمندی همچون روغن گل همیشه بهار (کالاندولا)، عصاره بابونه و عصاره چای استفاده کرده است که هر کدام خواص بی‌نظیری به این محصول بخشیده‌اند.

در ادامه، به طور اختصار در رابطه با ویژگی‌های این ترکیبات در سیندت درمالیفت توضیح داده‌ایم:

روغن گل همیشه بهار برای پوست حساس

گل همیشه بهار یک ماده موثر در پوست‌های خشک و حساس محسوب می‌شود که شادابی و طراوت به آن می‌بخشد. این ماده به عنوان یک مرطوب‌کننده و آبرسان عمل می‌کند و موجب بازسازی پوست و رفع خشکی می‌شود. همچنین خاصیت ضدالتهابی دارد و قرمزی ناشی از درماتیت و اگزما را برطرف می‌کند.

درمان زخم، جای جوش، جلوگیری از آکنه، درمان عفونت‌های قارچی و پیشگیری از پیری زودرس پوست از دیگر ویژگی‌های این روغن محسوب می‌شوند.

عصاره بابونه برای پوست حساس

بابونه یک گیاه معجزه آسا برای پوست‌های حساس به شمار می‌رود که خاصیت نرم‌کنندگی دارد و علاوه بر آن، موجب تسکین التهاب پوست و به دنبال آن کاهش قرمزی و خارش پوست می‌شود. همچنین این ماده، خاصیت ضد عفونی‌کننده و لایه‌برداری دارد که به مرور پوستی نرم‌تر، شاداب‌تر و شفاف‌تر به شما تحویل می‌دهد.

 


 

 ویژگی‌های سیدنت ژل درمالیفت مدل رزالیفت

  • شوینده و پاک‌کننده پوست از آلودگی و مواد آرایشی
  • مناسب پوست‌های دارای رزاسه، اگزما، درماتیت آتوپیک، پسوریازیس و...
  • تسکین‌دهنده و رفع قرمزی و التهاب پوست
  • کاهش خارش پوستی
  • فاقد ترکیبات صابونی و سولفاته
  • بدون آسیب به پوست
  • بهبود سد دفاعی پوست
  • مناسب برای پوست‌های حساس
  • فاقد پارابن و نگهدارنده

 


 

مزایای مصرف سیدنت ژل درمالیفت مدل رزالیفت

یکی از مزیت‌های سیدنت ژل درمالیفت، برتری آن نسبت به شوینده‌های صابونی است. چراکه این محصول فاقد سولفات و ترکیبات صابونی است، بنابراین ضمن پاکسازی پوست نه تنها آسیبی به پوست وارد نمی‌کند، بلکه خاصیت بازسازی و تسکین دهندگی دارد و می‌تواند قرمزی و التهاب ناشی از بیماری‌های پسوریازیس، درماتیت و اگزما را بهبود ببخشد.

در ترکیبات و ساختار این پن مایع از مواد مرطوب‌کننده حاوی اسید چرب استفاده شده است که باعث ایجاد یک لایه طبیعی روی پوست شده و یک سد دفاعی در برابر تبخیر آب پوست ایجاد می‌کند. درنتیجه رطوبت پوست حفظ شده و عارضه خشکی و زبری روی صورت پدیدار نمی‌شود. وجود رطوبت در پوست به نرم‌تر شدن آن کمک می‌کند و از بیماری‌های ناشی از خشکی به خصوص اگزما و پسوریازیس جلوگیری می‌کند.

با خرید این محصول از داروخانه آنلاین صبا، هم در وقت و هزینه خود صرفه جویی می‌کنید و هم یک محصول مراقبتی عالی را که ممکن است هر فروشگاهی نداشته باشد خریداری کرده‌اید.

 

نحوه مصرف سیدنت ژل درمالیفت مدل رزالیفت

برای استفاده از سیدنت ژل Rosalift درمالیفت، ابتدا پوست خود را مرطوب کنید، سپس مقداری از پن را روی صورت مالیده و به صورت دورانی ماساژ دهید تا جذب شود. پس از گذشت یک تا 2 دقیقه پوست خود را با آب ولرم بشویید و با حوله نرم خشک کنید.

توجه داشته باشید که:

  • از تماس این محصول با چشم‌ها و دهان خود خودداری کنید.
  • در صورت بروز حساسیت و التهاب، مصرف را متوقف کنید.
  • پن را در دمای زیر 30 درجه سانتی گراد و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.
  • این محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.
  • از مصرف این محصول روی زخم باز اجتناب کنید.

 


 

سیدنت ژل درمالیفت مدل رزالیفت برای چه افرادی مناسب است؟

سیدنت ژل درمالیفت مدل رزالیفت برای پوست‌های حساس فرموله شده است و افراد دارای بیماری‌های خشکی بیش از حد پوست، اگزما، پسوریازیس، درماتیت و... می‌توانند از این محصول برای شستشو روزانه پوست خود استفاده کنند.

 

 


 

ترکیبات سیدنت ژل درمالیفت مدل رزالیفت

آب دیونیزه،  گلیسیرین، کوکوامیدو پروپیل بتایین، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، مالتودکسترین، لوریل گلوکوزاید، ساخارین هیدرولیسات،  عصاره چای، روغن گل همیشه بهار، عصاره بابونه، پی ای جی 150 استارات، گالیل گلوکز، پروپیل گالات، اپی گالوکتچین گالاتیل گلوکوزاید، ا.د. ت.ا، بوتیلن گلایکول، متیل ایزوتیازولینون، متیل کلروایزوتیازولینون، اسانس مجاز آرایشی بهداشتی.

 

 

 

 

 

سیدنت ژل درمالیفت مناسب پوست حساس مدل رزالیفت
سیدنت ژل درمالیفت مناسب پوست حساس مدل رزالیفت
قیمت:
128,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;