0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Kerastem-G Shampoo

شامپو اویدرم مدل کراستم جی مناسب برای موهای چرب

شناسه کالا: 301416
شناسه کالا: 301416
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
128,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو اویدرم مدل کراستم جی مناسب برای موهای چرب
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

شامپو اویدرم مدل کراستم جی مناسب برای موهای چرب

شامپو اویدرم برای موهای چرب (Eviderm Kerastem G Shampoo 250 ml) مناسب با دارای بودن PH برابر 5.5 مناسب برای موهای چرب آقایان و بانوان است. شامپو اویدرم ضد ریزش موهای چرب در برابر آسیب‌های محیطی به ریزش مو با الگوهای مختلف کمک می‌کند و چربی سر را متعادل می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های شامپو اویدرم تقویت کننده، تحریک رشد مجدد مو است. این محصول را می‌توانید برای جلوگیری از ریزش و همچنین رویش مجدد استفاده کنید.

 

 


 

نحوه اثرگذاری شامپو eviderm بر مو

شامپو کراستم جی با بهره‌گیری از مواد موثر پیشرفته، اکسیژن و مواد مغذی را به پیاز مو منتقل می‌کند و باعث تقویت جریان خون در پوست سر می‌شود و در نهایت با کنترل ریزش مو کمک می‌کند. این شامپو اثرات آنتی‌استاتیک دارد و گره‌های مو را حل کرده و حالت و شانه‌پذیری مو را بهبود می‌بخشد.

شامپو اویدرم برای موهای چرب با ارائه عملکرد چندگانه، علاوه بر کنترل ریزش مو و افزایش جریان خون در پوست سر باعث کاهش ترشحات چربی پوست سر می‌شود و موها را تمیز و در حالت خوبی نگه می‌دارد. این شامپو دارای ترکیبات تقویت‌کننده پیاز مو و پرپشت‌کننده موهای ضعیف و نازک است. اجزای این شامپو شامل کراستیم، سائوپالمتو، عصاره رزماری، عصاره گزنه و پرو ویتامین B5 است.

با استفاده از مواد موثر و پیشرفته، شامپو کراستم جی با انتقال اکسیژن و مواد مغذی به پیاز مو، جریان خون در مویرگی پوست سر را تقویت کرده و در نهایت با کنترل ریزش مو کمک می‌کند.

جهت تهیه شامپو اویدرم تقویت کننده و همچنین مشاهده انواع شامپو اویدرم می‌توانید از طریق داروخانه آنلاین صبا اقدام نمایید. پس از سفارش، این محصول را درب منزل در کمترین زمان ممکن تحویل خواهید گرفت.

 

 


 

ترکیبات موثر شامپو کراستم جی ضد ریزش (تقویت کننده) موهای چرب اویدرم EVIDERM شامپو eviderm حاوی ترکیبات مفید و موثری است که برای تقویت ریشه و ساقه مو بسیار مفید و موثر است. بنابراین شما با بهره از این شامپو می‌توانید به تقویت مو کمک کرده و از ریزش آن جلوگیری کنید. همچنین اگر شما هم با مشکلاتی نظیر چربی زیاد کف سر روبرو هستید می‌توانید با استفاده از این شامپو تقویتی، چربی کف سر خود را متعادل کنید. برخی از ترکیبات شامپو اویدرم ضد ریزش عبارت است از:

  • نعنا فلفلی: عصاره نعنا فلفلی دارای خواص ضد میکروبی، ضد درد و ضد التهابی است. منتول موجود در آن جریان خون را بهبود می‌بخشد که همین امر باعث جلوگیری از ریزش مو و تقویت رشد آن می‌شود.
  • جوانه گندم: جوانه‌های گندم خواص بی‌نظیری دارند و سرشار از مواد معدنی از جمله کلسیم، فسفر، اسید فولیک، روی، منیزیم، سلنیوم، ید و ویتامین‌های گروه B، A و E هستند که به جلوگیری از ریزش و سفید شدن موها کمک می‌کنند.
  • عصاره گزنه: عصاره گزنه علاوه بر جلوگیری از ریزش مو، ممکن است در برخی موارد باعث رشد مجدد موهای ریخته شده هم شود.
  • عصاره رزماری: عصاره برگ رزماری نیز برای تقویت مو و جلوگیری و درمان ریزش موها مفید است.
  • پانتنول یا پیش‌ساز ویتامین B5 قدرت نفوذ بالایی در پوست و مو دارد و به همین دلیل معمولاً در شامپوها به عنوان نرم‌کننده، حالت‌دهنده و مرطوب‌کننده استفاده می‌شود. این ماده می‌تواند از مناطق فاقد کوتیکول وارد ساقه مو شود و باعث افزایش حالت‌پذیری، درخشندگی و نرمی مو شود. همچنین، می‌تواند میزان آب در ساقه مو و خاصیت ارتجاعی آن را افزایش دهد.

 


 

ویژگی ها و خواص شامپو اویدرم مدل کراستم جی

شامپو eviderm با توجه به برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد یک محصول عالی و فوق‌العاده در بین مصرف‌کنندگان شده است. به همین منظور افراد زیادی از این شامپو برای حالت‌دهی به مو و همچنین جلوگیری از ریزش مو استفاده می‌کنند. برخی از ویژگی‌های شامپو تقویت کننده و ضدریزش اویدرم عبارت است از:

  • تقویت و تغذیه موهای ضعیف
  • جلوگیری از ریزش موی سر با الگوهای مختلف
  • محرک رشد مو
  • افزایش‌دهنده جریان خون مویرگی در اطراف فولیکها
  • پرپشت‌کننده و ضخیم‌کننده موهای نازک

روش مصرف شامپو اویدرم مدل کراستم جی مناسب برای موهای چرب

قبل از هر چیز موهای خود را با آب ولرم خیس کنید و به مقدار مورد نیاز از شامپو اویدرم را بر روی موهای خود بمالید. مطمئن شوید که مقدار استفاده شده از شامپو کافی باشد تا کف سر تمام موهای شما را از ریشه تا نوک پوشش دهد.

سپس موهای خود را به مدت دو تا سه دقیقه با شامپو اویدرم ماساژ دهید تا مواد غذایی موجود در آن به خورد ریشه موها برسد. هنگام ماساژ دادن، از نوک انگشتان خود استفاده نمایید و از استفاده از ناخن ها خودداری کنید.

پس از ماساژ، موهای خود را با آب ولرم (می‌توانید مایل به سردی نیز باشد) بشویید. این کار باعث افزایش تاثیرات شامپو می‌شود.

برای حداکثر بهره‌وری، از ماسک‌ها، نرم‌کننده‌ها و سرم‌های مرطوب‌کننده و همچنین محلول‌های ضد ریزش و ضد چربی پس از حمام و در کنار استفاده از شامپو اویدرم توصیه می‌شود. بهتر است این محصولات را به صورت منظم و به میزانی که پزشک یا متخصص موها توصیه می‌کند، استفاده کنید.

هشدارهای مصرف

  • در صورت تماس با چشم ها آنها را با آب تمیز شستشو دهید.
  • مصرف این شامپو در کودکان زیر 12 سال توصیه نمی‌شود.
  • دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
  • پس از مصرف درب بطری را بسته و در دمای معتدل نگهداری نمایید.
  • از تماس این محصول با چشم ها باید خودداری نمود.

 


 

موارد استفاده از شامپو اویدرم مدل کراستم جی

این محصول به منظور کنترل ریزش موهای چرب استفاده می‌شود. شامپو تقویت کننده و ضد ریزش اویدرم سبب تقویت موها و جلوگیری از ریزش خواهد شد.

ترکیبات شامپو کراستم جی ضد ریزش (تقویت کننده)

آمونیوم لورت سولفات، کوکو آمیدو پروپیل بتائین، دی سدیم لورت سولفو ساکسینات، سدیم کلراید، کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید، عصاره رزماری، عصاره جوانه گندم، عصاره گزنه، عصاره نعناع فلفلی، عصاره سائو پالمتو، پروپیلن گلیکول، کراستیم اس، سدیم پی سی ای، پرو ویتامین B5، اسانس، اسید سیتریک، ا.د.ت.آ، متیل کلروایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون، آب دیونیزه

 

 

 

شامپو اویدرم مدل کراستم جی مناسب برای موهای چرب
شامپو اویدرم مدل کراستم جی مناسب برای موهای چرب
قیمت:
128,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;