در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

شامپو بدن کرمی درمالیفت مدل ویتا سنس

Vita-Sense Creamy Body Shampoo

شناسه محصول: 818334
شناسه محصول: 818334
تولید کننده: درمالیفت - Dermalift درمالیفت - Dermalift
آماده ارسال
109,500 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : بدن
  • نوع پوست : پوست خشک و حساس
  • مناسب برای : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

معمولا افرادی که دارای بدن با پوست خشک هستند، با قرمزی و پوسته پوسته شدن آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند؛ حتی ممکن است بر اثر خارش زیاد شاهد زخم شدن و خون آمدن پوست خود باشند. این عارضه زمانی که از صابون برای شستشو بدن استفاده می‌کنید، بیشتر می‌شود و قلیایی کردن پوست، خشکی و اگزما را به همراه دارد.

شامپو بدن کرمی ‌درمالیفت مدل ویتا سنس یک انتخاب عالی برای پوست‌های خشک و حساس به شمار می‌آید. این محصول حاوی ترکیبات کرمی‌ و ‌مرطوب‌کننده است که خشکی پوست را برطرف می‌کند و با ایجاد نرمی ‌و لطافت، از خارش پوست جلوگیری می‌کند.


 نحوه اثرگذاری شامپو بدن کرمی ‌درمالیفت مدل ویتا سنس

پوست‌های خشک نسبت به پوست‌های معمولی حساس‌تر هستند و بر اثر عوامل مختلف مانند نور خورشید، سرما، رادیکال‌های آزاد و... قرمز و ملتهب می‌شوند. حتی در موارد حاد پوست شما دارای پوسته‌ریزی شدید است و با خارش همراه است. شامپو بدن کرمی ‌درمالیفت از جمله محصولاتی است که با استفاده روزانه از آن می‌توانید پوستی نرم و مرطوب‌تر داشته باشید.

این شامپو و ژل شوینده حاوی ترکیبات ‌مرطوب‌کننده است که باعث حفظ و قفل کردن رطوبت در پوست می‌شود و از این طریق به نرم‌تر شدن پوست و کاهش خشکی آن کمک می‌کند. همچنین این شامپو حاوی ترکیبات آنتی اکسیدان و ضدباکتری است که میکروب‌های مضر موجود در پوست را از بین می‌برد و باعث بهبود بافت پوست و محافظت از آن در برابر عوامل بیرونی می‌شود.

در رابطه با ترکیبات موثر به کار رفته در این شامپو باید به بیزابولول، دکسپانتنول، کره کاکائو، روغن بادام شیرین، روغن آووکادو، روغن زیتون، کرم ‌مرطوب‌کننده، روغن سویا و کتان اشاره کنیم که در کنار پاکسازی پوست بدن، باعث رفع خشکی و همچنین ترمیم و رفع التهاب آن کمک می‌کنند. خواص این ترکیبات به شرح زیر است:

بیزابولول

بیزابولول از گیاه بابونه گرفته می‌شود و از خواص ضدمیکروبی و ضدالتهاب برخوردار است، بنابراین میکروب‌های مضر موجود در پوست را از بین می‌برد و التهاب ناشی از آن‌ها را درمان می‌کند. خاصیت ترمیم‌کنندگی این ماده نیز موجب ترمیم بافت پوست و رفع آسیب‌های ناشی از خارش می‌شود.

دکسپانتنول

دکسپانتنول پیش‌ساز ویتامین B5 است که در نرم و مرطوب شدن پوست موثر است. همچنین این ویتامین آسیب دیدگی‌های ناشی از خشکی و خارش پوست را برطرف می‌کند و روند ترمیم زخم را سریع‌تر می‌کند.

کره کاکائو

کره کاکائو یک آنتی اکسیدان قوی است و سرشار از ترکییات پلی فنولی است که علائم پیری پوست را کاهش می‌دهد و ضمن جوانسازی پوست باعث رفع عارضه‌های پسوریازیس، اگزما و خشکی می‌شود.

روغن‌های بادام شیرین، زیتون و آووکادو

این روغن‌ها با ایجاد یک لایه چرب روی پوست هم باعث نرمی ‌آن شده و هم از تبخیر آب میان بافتی پوست جلوگیری می‌کنند. درنتیجه پوست شما را لطیف کرده و خشکی آن را نیز برطرف می‌کنند. ضمن اینکه این ترکیبات خاصیت آنتی اکسیدانی دارند و در محافظت از پوست در برابر خشکی و زبری بسیار موثر هستند.


 ویژگی‌های شامپو بدن کرمی ‌درمالیفت مدل ویتا سنس

  • حاوی ترکیبات ‌مرطوب‌کننده جهت جلوگیری از تبخیر آب میان بافتی پوست
  • حاوی اسیدآمینه با خواص ترمیم‌کننده، آنتی اکسیدان و ‌مرطوب‌کننده
  • نرم‌کننده و ایجاد لطافت در پوست
  • رفع خشکی و زبری پوست بدن
  • جلوگیری از پوسته‌ریزی و خارش ناشی از خشکی
  • رفع قرمزی و التهاب پوست
  • قابل استفاده برای افراد دارای پسوریازیس، اگزما و درماتیت آتوپیک
  • حاوی کرم ‌مرطوب‌کننده بدن
  • حاوی روغن‌های مفید برای نرم و مرطوب شدن پوست
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدان، ضدالتهاب و ضد میکروب
  • مناسب برای پوست‌های حساس و خشک
  • فاقد سولفات و ترکیبات حساسیت‌زا


 مزایای مصرف شامپو بدن کرمی ‌درمالیفت مدل ویتا سنس

در بخش قبل در رابطه با قدرت مرطوب‌کنندگی شامپو بدن کرمی ‌درمالیفت صحبت کردیم و به این موضوع اشاره شد که این شامپو حاوی ترکیبات آنتی اکسیدان، ضدالتهاب و ضد قرمزی پوست است که قادر است پوست‌های خشک و حساس را بهبود ببخشد و خارش و قرمزی آن‌ها را برطرف کند.

علاوه بر این، شامپو بدن درمالیفت خاصیت پاک‌کنندگی دارد و می‌توان از این محصول به جای صابون برای شستشو بدن استفاده کرد. همانطور که می‌دانید، صابون‌ها حاوی ترکیبات قلیایی هستند که باعث به هم ریختن PH طبیعی پوست شده و به مرور باعث آسیب به بافت پوست و حتی حساس‌تر شدن آن می‌شوند.

 اما این شامپو به دلیل برخورداری از PH متناسب، نه تنها PH پوست را تنظیم می‌کند، بلکه آسیب وارد شده به لایه هیدرولیپیدیک را نیز ترمیم کرده و درنهایت حس نرمی ‌و لطافت به بدن شما می‌بخشد. با این تفاسیر، این شامپو بدن برای رفع خشکی پوست بسیار مناسب است که برای خرید آن می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا اقدام به خرید کنید.

نحوه مصرف شامپو بدن کرمی ‌درمالیفت مدل ویتا سنس

ابتدا بدن خود را با آب مرطوب کنید، سپس مقداری از شامپو بدن را روی لیف ریخته و به آرامی‌ روی بدن خود بکشید. پس از گذشت یک تا 2 دقیقه کف حاصل را آبکشی کنید.

نکات استفاده از شامپو بدن:

  • ترجیحا این کار را با استفاده از یک لیف نخی و بسیار نرم انجام دهید.
  • از تماس این شامپو با چشم‌ها و دهان خودداری کنید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.
  • محصول را در شرایط دمایی مناسب و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.


 شامپو بدن کرمی‌ درمالیفت مدل ویتا سنس برای چه افرادی مناسب است؟

شامپو بدن کرمی‌ ویتا سنس درمالیفت برای پوست‌های خشک و حساس فرموله شده است و افراد دارای درماتیت آتوپیک، اگزما، زبری و پسوریازیس می‌توانند از این محصول برای شستشو بدن خود استفاده کنند.


ترکیبات شامپو بدن کرمی ‌درمالیفت مدل ویتا سنس

دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، لوریل گلوکوزاید، اکریلات استیرن کوپلیمر، پروپیلن گلیکول، ویتامین B5، بیزابولول، کوکوامیدوپروپیل بتایین، روغن سویا و کتان، پروپیلن گلیکول، عصاره بابونه، روغن زیتون، روغن آووکادو، کره منگو، روغن بادام شیرین، کره کاکائو (سدیم اولیو ویتا 7)، سی 12-13 الکیل لاکتات، پلی اتیلن گلیکول 7 گلیسیریل کوکوات، سدیم لاکتات، آرژنین، اسید آسپارتیک گلایسین، سرین، پرولین، والین، ترئونین، ایزولوسین، هیستدین، فنیل آلانین، سدیم پی‌سی‌ای، زینک پی سی ای، پلی اتیلن گلیکول 150 دی استئارات، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، گوار هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلراید، عصاره صمغ عربی، ا.د.ت.ا، متیل کلروایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون، اسید سیتریک، آب دیونیزه.

 

 

 


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس