0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Total Colour Hair Shampoo

شامپو تثبیت کننده رنگ مو نلی مدل توتال کالر

شناسه کالا: 814946
شناسه کالا: 814946
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
499,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو تثبیت کننده رنگ مو نلی مدل توتال کالر
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

بدون شک موهای رنگ شده زیبایی بیشتری نسبت به موهای عادی دارند، به خصوص اگر از مواد دکلره برای رنگ کردن آن‌ها استفاده کنید. اما رنگ موها حاوی مواد شیمیایی و مضر هستند که برای مو خطرناک بوده و باعث آسیب به بافت مو و ایجاد شکنندگی و خشکی در آن می‌شوند. برند نلی برای اینکه این مشکل را حل کند، به صورت تخصصی بر روی مو تحقیق می‌کند و با تولید محصولات شوینده و نرم کننده با کیفیت این مسئله را تا حدودی ریشه کن کرده است. این برند بیش از 60 سال است که در حوزه پوست و مو فعالیت می‌کند و مجهز به بروزترین آزمایشگاه‌ها و لابراتورهای دنیا است که همواره از جدیدترین مواد برای تاثیر بیشتر بر سلامت مو و پوست بهره ببرد.

یکی از محصولات برند نلی که رنگ موها را تثبیت می‌کند و باعث شادابی ساقه‌های مو می‌شود، شامپو تثبیت کننده رنگ مو نلی مدل توتال کالر است. این شامپو حاوی عصاره انگور و عصاره گل یاسمین است که علاوه بر رایحه خوب و خوش بو کردن موهایتان، رنگ آن‌ها را تثبیت می‌کند. در نتیجه دیگر نگران شستشوی رنگ مو و تغییر آن در هر بار استحمام نخواهید بود.

 


 

ترکیب اصلی شامپو تثبیت کننده رنگ مو نلی چیست و چه کاربردی دارد؟

شامپو توتال کالر همانطور که از نامش مشخص است برای تثبیت رنگ مو استفاده می‌شود و دچار تغییر زود به زود آن‌ها پس از هر بار شستشو نمی‌شود. درواقع این شامپو حاوی ترکیبات گیاهی است که به صورت تخصصی برای موهای رنگ شده و آسیب دیده تولید شده است. این محصول، ماندگاری رنگ مو را افزایش می‌دهد و برای بانوانی که رنگ موهای خود را دوست دارند و از تغییر رنگ آن نارحت می‌شوند گزینه عالی است. بنابراین شما می‌توانید از این شامپو به صورت روزانه استفاده کنید و دیگر نگران رنگ زیبای موی خود نباشید.

گفتنی است که این شامپو فاقد پارابن است و به دلیل برخورداری از عصاره مواد طبیعی مانند انگور، گل ارکیده و گل یاسمن رایحه ای خوش در موهای شما ایجاد می‌کند و آن‌ها را نرم و لطیف می‌کند.

 


 

نحوه اثرگذاری شامپو تثبیت کننده رنگ مو نلی مدل توتال کالر

همانطور که در بالا اشاره شد، این محصول حاوی عصاره انگور و گل ارکیده است که حاوی مواد مغذی مناسب برای موهای آسیب دیده هستند و به نوعی آن‌ها را تغذیه و ترمیم می‌کنند.

  • عصاره انگور

عصاره انگور موجود در این شامپو، به آن خاصیت آنتی اکسیدانی بخشیده است. همچنین این ماده سبوم مورد نیاز پوست سر را تامین می‌کند و به تدریج موهای خشک و آسیب دیده را ترمیم می‌کند.  

  • عصاره گل ارکیده

این ماده علاوه بر رایحه خوبی که در شامپو ایجاد می‌کند، باعث جلوگیری از ریزش مو می‌شود. درواقع این ماده موها را آبرسانی می‌کند و باعث تقویت ساقه و ریشه‌های مو می‌شود. بنابراین ریزش مو را تا حدی کنترل و کاهش می‌دهد.

  • عصاره گل یاسمن

عصاره این گل هم خاصیت مغذی برای موها دارد و با تغذیه موهای رنگ شده، خشکی و شکنندگی آن‌ها را برطرف می‌کند. علاوه بر آن، موها را خوش بو و خوش عطر می‌کند.

 


 

مزایای شامپو تثبیت کننده رنگ مو نلی مدل توتال کالر

  • تثبیت کننده رنگ مو
  • جلوگیری از ریزش مو
  • تقویت ریشه و ساقه‌های مو
  • نرم و لطیف کردن مو
  • دارای رایحه خوش
  • درخشان کننده مو
  • حاوی مواد طبیعی و مغذی شامل عصاره انگور و گل‌های ارکیده و یاسمین
  • فاقد پارابن

نحوه مصرف شامپو تثبیت کننده رنگ مو نلی مدل توتال کالر

مقداری از شامپو را بر روی موهای خیس خود بمالید و به آرامی‌ آن‌ها را ماساژ دهید سپس بشویید. برای نتیجه گیری بهتر می‌توانید مجدد این کار را انجام دهید. توجه داشته باشید که برای بار دوم اجازه دهید شامپو کمی‌ بیشتر بر روی موهایتان بماند تا اثرگذاری بهتری داشته باشد.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... را به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید شامپو تثبیت کننده رنگ مو نلی مدل توتال کالر، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. یا اینکه با کارشناسان فروش ما از طریق شماره 02141971 تماس گرفته و ضمن مشاوره، سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید.

 

 

شامپو تثبیت کننده رنگ مو نلی مدل توتال کالر
شامپو تثبیت کننده رنگ مو نلی مدل توتال کالر
قیمت:
499,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;