0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Cade Oil Nutritive Shampoo

شامپو تغذیه کننده هگور مدل کاد اویل

شناسه کالا: 301718
شناسه کالا: 301718
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو تغذیه کننده هگور مدل کاد اویل
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

خشکی پوست سر، یکی از عوامل ایجاد شوره و پوسته‌های ریز در کف سر است. این خشکی باعث می‌شود ریشه موها استحکام کافی را نداشته باشند و بر اثر عوامل مختلف دچار ریزش شوند. شوینده و پاک کننده‌های زیادی در بازار وجود دارد که برای درمان خشکی سر و آبرسانی به سلول‌های مو تولید شده‌اند. یکی از برندهای موفق در این زمینه، برند هگور Hegor است که به صورت تخصصی بر روی مو و عوامل موثر در سلامت مو تحقیق می‌کند. این برند محصولات با کیفیت بی‌نظیری برای محافظت و مراقبت از موها عرضه می‌کند که یکی از آن‌ها شامپو تغذیه کننده هگور مدل کاد اویل است.

شامپو تغذیه کننده هگور حاوی مواد مغذی است که ریشه و ساقه مو را تغذیه می‌کند و با آبرسانی به پوست سر باعث درمان خشکی سر می‌شود. همچنین این محصول از خشک شدن و شکننده شدن موها جلوگیری می‌کند و با افزایش استحکام تار مو مانع از ریزش آن‌ها می‌شود. برای اطلاع از ترکیبات این شامپو و چگونگی اثرگذاری بر روی موها تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

 


 

ترکیب اصلی شامپو تغذیه کننده هگور چیست و چه کاربردی دارد؟

محصولات مراقبت از مو، محصولاتی هستند که باید حتما در روتین روزانه جای بگیرند. و چه چیزی بهتر از این که روتین مراقبتی خود را ابتدا از یک شامپو شروع کنیم و در کنار آن از ماسک و سرم مو استفاده کنیم. شامپو تغذیه کننده هگور مدل کاد اویل می‌تواند یک انتخاب مناسب برای پوست سر خشک باشد.

 همانطورکه می‌دانید، پوست سر در اثر خشکی و کمبود آب، پوسته پوسته می‌شود و در صورت عدم درمان، به شوره سر تبدیل می‌شود. شامپو هگور مدل کاد اویل به شما امکان می‌دهد خشکی کف سر خود را درمان کنید و از ریزش مو جلوگیری کنید. این محصول، حاوی مواد و ترکیبات مغذی است که در درمان بیماری‌های درماتیت سبورئیک و پسوزیاریس موثر هستند و تا حدی می‌توانند آسیب آن را خنثی کنند. درواقع شامپو کاد اویل هگور ریشه و ساقه‌های مو را تغذیه می‌کند و در درمان خشکی و شکنندگی مو بسیار موثر است.

 


 

نحوه اثرگذاری شامپو تغذیه کننده هگور مدل کاد اویل

ترکیبات یک محصول، بر چگونگی اثرگذاری آن بر پوست یا مو موثر هستند. در ساخت شامپو تغذیه کننده هگور از مواد مغذی مانند عصاره آویشن و روغن درخت کاد استفاده شده است که برای تغذیه تار مو و کمک به رشد آن عالی است.

عصاره آویشن یک عامل مهم در افزایش گردش خون است. خونرسانی موجب می‌شود مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به ریشه و فولیکول‌های مو برسد و در نتیجه تقویت و تغذیه شوند. این ماده یک پوشش بر روی تار موهای خشک شده ایجاد می‌کند و از آن در برابر عوامل محیطی محافظت می‌کند. ناگفته نماند که آویشن در رشد مو و افزایش شادابی آن تاثیر زیادی دارد.

درخت کاد یک درخت تنومند و همیشه سبز است که در مناطق مدیترانه‌ای می‌روید. روغن درخت کاد خاصیت ضد عفونی کننده و ضد انگل دارد که برای درمان بیماری‌های ناشی از خشکی پوست سر مثل پسوریازیس و درماتیت سبورئیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این محصول برای جلوگیری از شوره سر و ریزش مو موثر است.

به طور کلی، شامپو تغذیه کننده هگور مدل کاد اویل خشکی مو و پوست سر را کاهش می‌دهد و از ایجاد التهاب و شوره جلوگیری می‌کند. در نتیجه موهایی نرم و شاداب با حالت‌پذیری بالا خواهید داشت.

 


 

ویژگی‌های شامپو تغذیه کننده هگور مدل کاد اویل

  • تغذیه کننده ریشه و ساقه مو
  • رفع خشکی مو
  • رفع شوره و پوسته پوسته شدن کف سر
  • جلوگیری از ریزش مو
  • ایجاد نرمی ‌و لطافت در موها
  • کنترل و درمان بیماری‌های درماتیت سبورئیک و پسوزیاریس
  • ایجاد لایه محافظت دور ساقه
  •  حالت پذیری آسان مو
  • شفاف و درخشان کننده مو

 


 

مزایای مصرف شامپو تغذیه کننده هگور مدل کاد اویل

مزیت استفاده از شامپو هگور این است که حالت پذیری موهای شما را بیشتر می‌کند و به شما امکان می‌دهد که موهای خود را به هر سمت صورت که دوست دارید حالت دهید. همچنین این محصول باعث نرمی ‌و لطافت موها می‌شود و شانه‌پذیری آن را راحت‌تر می‌کند.

نحوه مصرف شامپو تغذیه کننده هگور مدل کاد اویل

برای استفاده از شامپو هگور مدل کاد اویل، کافی است در هر بار استحمام مقداری از کف حاصل از این محصول را روی موهای خود بمالید و به خوبی ماساژ دهید تا جذب شود. پس از گذشت 2 تا 3 دقیقه موها را با آب ولرم آبکشی کنید.

توجه داشته باشید که:

  • در کنار این محصول از ماسک مو بعد از حمام و سرم مو استفاده کنید.
  • از تماس محصول با چشم‌ها و دهان خودداری کنید. در صورت بروز این اتفاق، محل را با آب فراوان بشویید.
  • محصول را در دمای مناسب و به دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

شامپو تغذیه کننده هگور مدل کاد اویل برای چه افرادی مناسب است؟

این شامپو برای موهای خشک دارای شوره و پوسته‌های سفید مناسب است. افرادی که ریزش مو، تار موهای ضعیف، پسوزیاریس، درماتیت سبورئیک و سایر بیماری‌های ناشی از خشکی کف سر دارند، می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... را به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید شامپو تغذیه کننده هگور مدل کاد اویل، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. یا اینکه با کارشناسان فروش ما از طریق شماره 02141971 تماس گرفته و ضمن مشاوره، سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید.

جدول ترکیبات شامپو تغذیه کننده هگور مدل کاد اویل

ترکیبات

مقدار

آب

*

سدیم لورت سولفات

*

لاریل گلوکزاید

*

بوتوکسی اتانول

*

سدیم کلراید

*

پتاسیم کوکوئیل

*

آمینو اسیدها

*

کلاژن هیدرولیز شده

*

کارامل

*

آکریل استئارات 20

*

متاکریلات کو پلیمر

*

تری اتانول آمین

*

کوکامید DEA

*

سولفات روغن کرچک

*

عطر

*

لورت 2

*

متیل پارابن

*

منیزیم نیترات

*

لینالول

*

روغن کاد

*

فورمیک اسید

*

فنوکسی اتانول

*

متیل کلروایزوتیازولینون

*

منیزیم کلراید

*

متیل ایزوتیازولینون

*

 

شامپو تغذیه کننده هگور مدل کاد اویل
شامپو تغذیه کننده هگور مدل کاد اویل
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;