0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
پيشنهاد شگفتانه
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Coloured Hair Shampoo

شامپو تقویت کننده اورفین فارما مناسب برای موهای رنگ شده و آسیب دیده

شناسه کالا: 818113
شناسه کالا: 818113
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
533000
10 %
قیمت:
479,700 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو تقویت کننده اورفین فارما مناسب برای موهای رنگ شده و آسیب دیده
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

بدون شک، رنگ و دکلره باعث زیبایی چشمگیر موها می‌شود، اما همه ما می‌دانیم که در ترکیبات رنگ‌ها مواد شیمیایی و مضری وجود دارد که ممکن است به بافت مو آسیب بزند و آن‌ها را خشک و شکننده کند. برند اورفین فارما یک برند اسپانیایی است که به صورت تخصصی در حوزه مو و تاثیرات عوامل محیطی روی آن تحقیق می‌کند و همواره در تلاش است تا محصولاتی با کیفیت برای سلامت مو و حفظ درخشندگی آن تولید کند.

در این صفحه، با معرفی شامپو تقویت کننده اورفین فارما Orphinfarma همراهتان هستیم و قصد داریم شما را از ترکیبات و اثرگذاری خوب این محصول بر روی مو آشنا کنیم. این شامپو برای تقویت موهای رنگ شده و آسیب دیده بسیار مناسب است و حاوی مواد مغذی است که برای رشد و تقویت مو عالی هستند. در واقع شوینده و شامپو اورفین فارما حاوی پروتئین، ویتامین، مواد آبرسان، آمینواسیدهای مورد نیاز مو و سایر ترکیباتی است که فولیکول و سلول‌های مو را تغذیه می‌کنند و آسیب‌های ناشی از رنگ و دکلره را جبران می‌کنند. شامپو اورفین فارما یک آنتی اکسیدان و آنتی باکتریال است که با رادیکال‌های آزاد پوست سر مبارزه می‌کند و مانع تخریب سلول‌ها و آنزیم‌های رشد مو می‌شود.

 

 


 

ترکیب اصلی شامپو تقویت کننده اورفین فارما چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که در بالا اشاره شد، در فرمولاسیون شامپو تقویت کننده اورفین فارما از ترکیبات تخصصی استفاده شده است که آن را برای موهای آسیب دیده و رنگ شده مناسب می‌کند. این شامپو برای انواع موها قابل استفاده است و می‌تواند تارهای آسیب دیده مو را ترمیم و خشکی و شکنندگی آن را برطرف کند. در این محصول، از پروتئین‌های مغذی و ویتامین‌های مورد نیاز فولیکول‌های مو استفاده شده است که برای ترمیم و رشد مو عالی هستند.

با مصرف شامپو تقویت کننده اورفین فارما می‌توانید درخشندگی و براقیت قبلی را به موهای خود برگردانید و از استشمام رایحه بی‌نظیر این محصول در موهای خود احساس فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید.

 


 

نحوه اثرگذاری شامپو تقویت کننده اورفین فارما

شامپو تقویت کننده اورفین فارما به صورت تخصصی برای موهای رنگ شده و آسیب دیده ساخته شده است. در این محصول از فرمولاسیون قدرتمندی استفاده شده است که موها را تقویت می‌کنند و تا حدی آسیب‌های وارد شده به مو را جبران می‌کنند. در واقع این شامپو حاوی پروتئین سویا، پلاسنتا، کلاژن، بیوتین و زینک است که هر کدام نقش اساسی در سلامت موهای شما دارند.

پلاسنتا

پلاسنتا همان جفت جنین است که سرشار از پروتئین، آمینو اسید و پپتیدهای فعالی است که برای رشد مو موثر هستند. همچنین در این ماده ویتامین‌های B، E، C و D وجود دارد که ریشه و ساقه مو را تغذیه می‌کنند و بافت‌های آسیب دیده را ترمیم می‌کنند.

پروتئین سویا

در دانه سویا اسیدهای چرب امگا 3 وجود دارد که مانع از خشکی و شکنندگی موها می‌شود. همچنین این ماده برای تحریک رشد مو و افزایش درخشندگی موها بسیار عالی است.

کلاژن

کلاژن یک عامل بازدارنده از سفیدی زودرس موها است و می‌تواند پیری موها را به تعویق بیاندازد. همچنین این ماده پروتئین‌های سازنده مو را افزایش می‌دهد و باعث رشد مو و جلوگیری از ریزش آن‌ها می‌شود.

بیوتین

بیوتین همان ویتامین B7 است که انرژی و سلول‌های سازنده مو را افزایش می‌دهد و باعث استحکام مو و افزایش حالت ارتجاعی آن می‌شود. این ماده زیرساخت کراتین مو را بهبود می‌بخشد و در سلامت و رشد بهتر موها نقش مهمی ‌دارد.

زینک

زینک یک ماده آنتی اکسیدان و آنتی باکتریال است که با رادیکال‌های آزاد پوست سر مبارزه می‌کند و مانع ایجاد شوره و خارش در سر می‌شود.

ناگفته نماند که در شامپو تقویت کننده اورفین فارما مناسب برای موهای رنگ شده و آسیب دیده، از عصاره خیار با نام علمی ‌cucumis sativus هم استفاده شده است که علاوه بر رایحه خوبی که در شامپو ایجاد می‌کند، موجب ابریشمی ‌و درخشان شدن موها می‌شود.

 


 

ویژگی‌های شامپو تقویت کننده اورفین فارما

  • تقویت کننده مو
  • جلوگیری از خشکی و شکنندگی
  • تغذیه فولیکول و سلول‌های مو
  • ترمیم تارهای آسیب دیده
  • آبرسانی و افزایش حالت ارتجاعی مو
  • جلوگیری از ریزش مو
  • حاوی مواد موثر در رشد مو
  • احیا و بازسازی مو
  • افزایش استحکام تارهای مو
  • مناسب برای موهای رنگ شده و آسیب دیده

 


 

مزایای مصرف شامپو تقویت کننده اورفین فارما

با استفاده از شامپو اورفین فارما می‌توانید موهای خود را که بر اثر رنگ و دکلره خشک و شکننده شده اند ترمیم کنید. این محصول حاوی مواد مغذی است که از ریشه تا نوک مو را ترمیم و تغذیه می‌کند و تارهای مو را بازسازی و احیا می‌کند. کلاژن موجود در این محصول، به رشد بهتر موها کمک می‌کند و باعث پرپشت تر شدن آن‌ها می‌شود. با شامپو تقویت کننده اورفین فارما موهایی براق و درخشان خواهید داشت که حالت ارتجاعی آن‌ها بی نظیر است و به راحتی حالت می‌گیرد.

نحوه مصرف شامپو تقویت کننده اورفین فارما

استفاده از شامپو تقویت کننده اورفین فارما Orphinfarma به دستور و روش خاصی نیاز ندارد. تنها کافی است مقداری از این محصول را روی موهای خیس خود بمالید و پس از 3 دقیقه ماساژ، کف حاصل را با اب ولرم آبکشی کنید. اگر موهایتان آسیب زیادی دیده است، می‌توانید این عمل را تکرار کنید.

هشدار!

  • از تماس محصول با چشم‌ها و دهان خود بپرهیزید.
  • محصول را در دمای مناسب و به دور از تابش مستقیم خورشید قرار دهید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

شامپو تقویت کننده اورفین فارما برای چه افرادی مناسب است؟

  • برای موهای رنگ شده و آسیب دیده
  • برای موهای خشک و شکننده
  • برای موهای معمولی
  • برای ریزش مو و تقویت تارها

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یک داروخانه‌ آنلاین و اینترنتی در کشور است که محصولات زیادی از جمله، آرایشی، بهداشتی، دارویی، مکمل‌های غذایی و ... را در سبد کالایی خود قرار داده است. این داروخانه با عرضه محصولات با کیفیت و برندهای شناخته شده، همواره در تلاش است رضایت مشتریان خود را ثابت نگه دارد و محصولاتی در خور شأن و سلامتی آن‌ها به فروش برساند. از این رو با خیالی راحت ‌می‌توانید سفارش مورد نظر خود را از طریق این مجموعه به ثبت برسانید.

برای خرید شامپو تقویت کننده اورفین فارما مناسب برای موهای رنگ شده و آسیب دیده، شما ‌می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین اگر در این زمینه نیاز به مشورت دارید، ‌می‌توانید از طریق شماره 02141971 با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. 

 

 

 

 

 

 

شامپو تقویت کننده اورفین فارما مناسب برای موهای رنگ شده و آسیب دیده
شامپو تقویت کننده اورفین فارما مناسب برای موهای رنگ شده و آسیب دیده
تخفیف:
533000
10 %
قیمت:
479,700 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;