در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

شامپو تقویت کننده مو پریم مدل M+ حاوی روغن آرگان

M+ Argan Oil Shampoo

شناسه محصول: 824111
شناسه محصول: 824111
تولید کننده: پریم - Prime پریم - Prime
آماده ارسال
227,000 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • نوع : شامپو
  • مناسب برای : موهای رنگ شده و آسیب دیده
  • مناسب برای (جنسیت) : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

شامپوها جزء جدایی‌ناپذیر از یک روتین روزانه برای مراقبت از مو هستند و هر فرد معمولا هر روز یا یک روز در میان از این محصولات برای شستشو موهای خود استفاده می‌کند. چه چیزی بهتر از این، که شامپویی انتخاب کنیم که علاوه بر پاکسازی مو از چربی و آلودگی، باعث تقویت تار موها شده و نرمی ‌و لطافت خاصی به آن ببخشد. در بازار، انواع شوینده و شامپو با قیمت‌ها و کاربردهای متفاوت برای پوست سر خشک تا چرب وجود دارد که شما می‌توانید به راحتی شامپو متناسب با نوع کف سر خود را انتخاب کنید.

شامپو تقویت کننده مو پریم مدل M+ حاوی روغن آرگان از آن دسته شوینده‌هایی است که با افتخار به شما پیشنهاد می‌کنیم. این محصول، حاوی روغن آرگان است و سرشار از مواد مغذی است که برای رشد و استحکام تار مو لازم است و آن‌ها را تغذیه و ترمیم می‌کند. فاقد سولفات بودن این محصول، آسیبی به موهای شما وارد نمی‌کند و در عوض موجب درخشندگی ‌و لطافت آن‌ها می‌شود. در ادامه قصد داریم شما را با ویژگی‌ها و خواص این محصول بیشتر آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.


ترکیب اصلی شامپو تقویت کننده مو پریم مدل M+ حاوی روغن آرگان چیست و چه کاربردی دارد؟

شامپو تقویت کننده مو پریم یکی از محصولات پرطرفدار برند پریم از شرکت لابراتور دکتر اخوی است که برای موهای رنگ شده و آسیب دیده مناسب است. این شامپو فاقد سولفات است و آسیبی به مو وارد نمی‌کند. ترکیبات به کار رفته در شامپو پریم توانایی این محصول را در تقویت و تغذیه تارهای مو بی‌نظیر کرده است و موجب نرمی ‌و لطافت آن‌ها می‌شود. گفتنی است که شامپو پریم M+ حاوی روغن آرگان است که یکی از فاکتورهای فوق‌العاده آبرسان و نرم‌کننده در محصولات مراقبت از پوست و مو است. این روغن جادویی، موهای شما را خوش‌حالت و زیبا می‌کند و با آبرسانی از ریشه تا نوک مو، خشکی و شکنندگی آن‌ها را برطرف می‌کند.


نحوه اثرگذاری شامپو تقویت کننده مو پریم مدل M+ حاوی روغن آرگان

نحوه اثرگذاری یک محصول، به ترکیبات و موادی که در آن‌ها به کار رفته است، بستگی دارد. شامپو تقویت کننده مو پریم از آن دسته شامپوهای غنی و سرشار از مواد مغذی است که وجود آن در حمام شما لازم و ضروری است. درواقع این شامپو حاوی روغن آرگان، روغن هسته انار، عصاره میخک و آمودایمیتیکون است که در تغذیه و تقویت ساقه مو موثر بوده و استحکام آن‌ها را افزایش می‌دهند.

روغن هسته انار

روغن هسته انار بافت شکننده و آسیب دیده مو را ترمیم می‌کند و با صاف کردن تار مو و افزایش استحکام ، براقیت و نرمی ‌خاصی به آن‌ها می‌بخشد. همچنین این ماده موجب افزایش گردش خون در پوست سر می‌شود، در نتیجه رشد موها را چند برابر می‌کند.

عصاره میخک

خواص عصاره میخک برای موهای رنگ شده این است که ضعف و شکنندگی موهای آسیب دیده را برطرف و آن‌ها را تقویت می‌کند. در نتیجه مانع ریزش مو بر اثر رنگ‌های شیمیایی می‌شود.

آمودایمیتیکون

از خواص آمودایمیتیکون باید به نرم کنندگی آن اشاره کنیم که از گره خوردن موها جلوگیری می‌کند و شانه‌پذیری آن‌ها را راحت‌تر می‌کند. همچنین این ماده یک سد محافظتی روی تار مو ایجاد می‌کند تا حالتدهنده‌های حرارتی مانند اتو مو و سشوار آسیب کمتری به تار مو وارد کنند.


ویژگی‌های شامپو تقویت کننده مو پریم مدل M+ حاوی روغن آرگان

  • تقویت کننده مو
  • سرشار از مواد مغذی و ترمیم کننده موهای آسیب دیده
  • آبرسانی و مرطوب کننده تار مو
  • افزایش گردن خود در پوست سر و موثر در رشد مو
  • برطرف کردن خشکی و شکنندگی مو
  • نرم کننده مو و سهولت در شانه پذیری
  • درخشان و براق کننده تار مو
  • تثبیت رنگ مو
  • محافظت از مو در برابر حرارت سشوار و اتو مو
  • مناسب برای استفاده روزانه
  • مناسب موهای رنگ شده و آسیب دیده


مزایای مصرف شامپو تقویت کننده مو پریم مدل M+ حاوی روغن آرگان

رنگ مو به دلیل برخورداری از مواد شیمیایی، باعث آسیب به تار مو می‌شود و ممکن است بافت آن‌ها را کاملا برهم بزند. که در این موارد مو بسیار شکننده و به سختی شانه می‌شود. مزیت استفاده از شامپو تقویت کننده مو پریم حاوی روغن آرگان این است که علاوه بر شستشو موها و پاک کردن چربی، آن‌ها را ترمیم می‌کند. این محصول، آسیب وارد شده به مو بر اثر رنگ‌های شیمیایی و دکلره را برطرف می‌کند و موجب استحکام و تقویت تار مو می‌شود.

نحوه مصرف شامپو تقویت کننده مو پریم مدل M+ حاوی روغن آرگان

برای استفاده از شامپو پریم مدل M+ مقداری از آن را بر روی موهای نمدار و مرطوب خود بمالید و حدود 2 تا 3 دقیقه ماساژ دهید. سپس با آب ولرم آبکشی کنید.

توجه داشه باشید که:

  • از تماس محصول با چشم و دهان پرهیز کنید و در صورت بروز این اتفاق، آن‌ها را با آب فراوان بشویید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید و در جای خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید.

شامپو تقویت کننده مو پریم مدل M+ حاوی روغن آرگان برای چه افرادی مناسب است؟

شامپو پریم مدل M+ روغن آرگان برای موهای رنگ شده و آسیب دیده فرموله شده است. بنابراین اگر موهایی شکننده دارید که از وسط خرد می‌شود بهتر است از این محصول به صورت روزانه استفاده کنید.


یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... را به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید شامپو تقویت کننده مو پریم مدل M+ حاوی روغن آرگان، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. یا اینکه با کارشناسان فروش ما از طریق شماره 02141971 تماس گرفته و ضمن مشاوره، سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید.

جدول ترکیبات شامپو تقویت کننده مو پریم مدل M+ حاوی روغن آرگان

ترکیبات

مقدار

آب

*

سدیم کوکوآمفو استات

*

دی سدیم لوریل سولفوسوکسینات

*

سدیم متیل کوکوئیل تائورات

*

دی سدیم کوکوئیل گلوتامات

*

لوریل بتائین

*

لوریل گلوکوزید

*

پروپیلن گلایکول

*

پی ای جی 7 گلیسریل کوکوآت

*

روغن دانه آرگان

*

بیس ستئاریل آمودایمتیکون

*

روغن هسته انار

*

روغن شکوفه میخک

*

گوار هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلراید

*

دکسپنتنول

*

دی سدیم ا.د.ت.آ

*

مخلوط منیزیم نیترات و منیزیم کلرید

*

متیل کلروایزوتیازولینون

*

متیل ایزوتیازولینون

*

سیتریک اسید

*

اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی

*


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس