0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Fortifying Dry Hair Shampoo

شامپو تقویت کننده موهای خشک سریتا مدل فورتی فایینگ

شناسه کالا: 301867
شناسه کالا: 301867
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
121,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو تقویت کننده موهای خشک سریتا مدل فورتی فایینگ
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اگر با فرو بردن دستانتان در بین تارهای موی سرتان، احساس می‌کنید آن‌ها خشن، سفت و کاه مانند شده‌اند، به این معنی است که شما موهای خشکی دارید. معمولا خشکی مو بر اثر کمبود آب در بافت میانی مو اتفاق می‌افتد و منجر به ایجاد موخوره و شکنندگی مو از وسط ساقه می‌شود.

برای رفع این مشکل باید از محصولات شوینده و نرم کننده متناسب با موهای خشک استفاده کنید تا بتواند آب از دسته رفته در بافت مو را جبران کند و باعث احیا و تقویت موهای شما شود. ما به شما شامپو تقویت کننده موهای خشک سریتا مدل فورتی فایینگ رو پیشنهاد می‌کنیم که به صورت تخصصی برای موهای خشک فرموله شده است.

این شامپو حاوی مواد آبرسان و مرطوب کننده است که رطوبت مورد نیاز مو را تامین می‌کند و باعث سالم شدن و احیا تارهای مو می‌شود. حفظ رطوبت در مو، با افزایش خونرسانی و اکسیژن رسانی به موها همراه است که در نتیجه آن باعث تقویت موها و جلوگیری از ریزش ۀن‌ها می‌شود.

در ادامه می‌توانید ویژگی‌ها و خواص بی‌نظیر این محصول را مطالعه کرده و پس از کسب اطلاعات لازم نسبت به خرید این محصول از طریق داروخانه آنلاین صبا اقدام کنید.

 


 

 ترکیب اصلی شامپو تقویت کننده سریتا Cerita مدل فورتی فایینگ

بیشترین اثری که شامپو تقویت کننده سریتا Cerita روی موها دارد، مربوط به ویتامین‌ها و عصاره گیاهان طبیعی است که در این محصول به کار رفته است. در واقع در ساختار این شامپو از روغن جوجوبا، فلاونوئید و بیزابولول (برگرفته از عصاره بابونه) استفاده شده است که هر کدام خواص و ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند.

روغن جوجوبا

روغن جوجوبا یک فاکتور عالی برای رفع خشکی مو و پوست سر است. این روغن با خاصیت نرم کنندگی خود، موجب حفظ رطوبت در موها می‌شود و با افزایش اکسیژن رسانی به حجیم و ضخیم شدن موها کمک می‌کند. این روغن مانند چربی طبیعی پوست سر عمل می‌کند و با ترمیم آسیب و ترک‌های ایجاد شده در کوتیکول مو باعث تقویت ان‌ها و جلوگیری از ریزش مو می‌شود.

همچنین این ماده در درخشندگی موها موثر است و علاوه بر آن عفونت‌های پوست سر را درمان و از آسیب وسایل حرارتی به بافت مو جلوگیری می‌کند.

بیزابولول

بیزابولول از عصاره گیاه بابونه استخراج می‌شود. این عصاره‌ گیاهی به صورت عمقی باعث آبرسانی و مرطوب شدن مو‌ها می‌شود و از این طریق خشکی و موخوره مو را از بین می‌برد. این ماده از مو در برابر آسیب رادیکال‌های آزاد و اشعه UV محافظت می‌کند و در بهبود و سلامت مو بسیار موثر عمل می‌کند.

فلاونویید

فلاونوئیدها این توانایی را دارند که به لایه‌های درونی مو نفوذ کرده و پیاز مو را تغذیه کنند. این امر موجب افزایش سنتز پروتئین در مو می‌شود و به دنبال آن، بافت آسیب دیده ترمیم و رشد موها نیز افزایش می‌یابد. افزایش خونرسانی به پوست سر، تقویت فولیکول‌ها و درخشان شدن مو از دیگر ویژگی‌های این ماده به شمار می‌روند.

 


 

نحوه اثرگذاری شامپو تقویت کننده سریتا مدل فورتی فایینگ

همانطور که در بالا گفته شد، شامپو تقویت کننده سریتا مدل FortiFying برای موهای خشک و دهیدراته ساخته شده است. اثرگذاری این محصول روی موهای شما به گونه‌ای است که پس از یک دوره استفاده می‌توانید شاهد مرطوب شدن و درخشان شدن موهای خود باشید.

این محصول، به دلیل برخورداری از مواد آبرسان، موهای خشک شما را به صورت عمقی آبرسانی می‌کند و با قفل کردن رطوبت در تار مو مانع ایجاد موخوره و ریزش مو می‌شود. این محصول، از ایجاد شوره و پوسته پوسته شدن سر جلوگیری می‌کند و در نهایت موهای کدر و زبر شما را به موهایی نرم، زیبا و درخشان تبدیل می‌کند.

قابلیت دیگری که این شامپو ارائه می‌دهد، تنظیم چربی پوست سر است که به موجب آن ترشح چربی متعادل شده و خشکی سرتان برطرف می‌شود. این امر در کاهش خارش و التهاب سر نیز موثر است.

 


 

ویژگی‌های شامپو تقویت کننده سریتا مدل فورتی فایینگ

  • رفع خشکی مو و پوست سر
  • آبرسانی عمیق موها و حفظ رطوبت مورد نیاز آن‌ها
  • افزایش خونرسانی و اکسیژن رسانی به پوست سر
  • ترمیم و تغذیه بافت‌های آسیب دیده
  • محرک رشد مو
  • جلوگیری از ریزش مو و پوسته پوسته شدن سر
  • رفع خارش و سوزش ناشی از خشکی
  • تنظیم چربی پوست سر
  • افزایش حالت پذیری و درخشندگی موها
  • رفع موخوره و شکنندگی موها
  • مناسب برای موهای خشک

 


 

 مزایای مصرف شامپو تقویت کننده سریتا مدل فورتی فایینگ

مزیت استفاده از شامپو تقویت کننده سریتا Cerita این است که در کنار شستشوی روزانه موهای شما و پاکسازی آن‌ها از چربی اضافی، موجب تقویت و تغذیه موها نیز می‌شود. این محصول قادر است تار موهای آسیب دیده بر اثر خشکی را درمان کند و در بهبود موخوره و شکنندگی مو بسیار موثر باشد.

 نحوه مصرف شامپو تقویت کننده سریتا مدل فورتی فایینگ

برای استفاده از شامپو تقویت کننده سریتا فورتی فایینگ تنها کافی است مقداری از محصول را روی موهای خیس خود بمالید و حدود 2 تا 3 دقیقه به آرامی‌ ماساژ دهید. سپس آن‌ها را با آب ولرم آبکشی کنید.

 


 

شامپو تقویت کننده سریتا Cerita مدل فورتی فایینگ برای چه افرادی مناسب است؟

شامپو تقویت کننده سریتا مدل فورتی فایینگ برای موهای خشک و دارای آسیب فرموله شده است. افراد دارای موهای زبر و کم آب می‌توانند از این محصول به صورت روزانه استفاده کنند.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه‌ آنلاین صبا، از بزرگترین داروخانه‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید شامپو تقویت کننده سریتا مدل فورتی فایینگ، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

جدول ترکیبات شامپو تقویت کننده سریتا مدل فورتی فایینگ

ترکیبات

مقدار

سدیم لورت سولفات

*

کوکامیدو پروپیل بتائین

*

دسیل گلوکوزاید

*

پروپیلن گلایکول

*

گلیسیرین

*

دایمتیکون لورث-۸ سوکسینو گلیکان

*

پلی کواترنیوم ۱۰

*

پی ای جی -۱۲

*

دایمتیکون

*

ویتامین B6

*

پی ای جی ۱۵۰

*

روغن جوجوبا

*

عصاره رزماری

*

عصاره گزنه

*

عصاره مریم گلی

*

عصاره نعناع فلفلی

*

عصاره بابونه

*

لاکتیک اسید

*

آب دیونیزه

*

 

 

شامپو تقویت کننده موهای خشک سریتا مدل فورتی فایینگ
شامپو تقویت کننده موهای خشک سریتا مدل فورتی فایینگ
قیمت:
121,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;