در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش پرایم مدل A+

A+ Bioba Anti Hair Lose Shampoo

شناسه محصول: 811402
شناسه محصول: 811402
تولید کننده: پریم - Prime پریم - Prime
آماده ارسال
196,000 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • نوع : شامپو مو
  • مناسب برای : انواع مو
  • مناسب برای (جنسیت) : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

ضعیف بودن مو یکی از مشکلاتی است که باعث ریزش مو و کم شدن حجم آن می‌شود. معمولا موهای ضعیف، تار نازکی دارند و استحکام کافی را در برابر شانه زدن، سشوار و ... ندارند. در نتیجه ریزش زیادی داشته و در موارد حاد ممکن است باعث طاسی و کچل شدن قسمتی از پوست سر شوند. رساندن مواد مغذی به تار مو یکی از روش‌هایی که با انواع شوینده و شامپو می‌توان انجام داد. این مواد مغذی به تار مو و فولیکول‌های آن نفوذ می‌کنند و باعث تقویت و تغذیه ریشه تا نوک مو می‌شوند.

یکی از این محصولات که مورد استقبال افراد دارای موهای نازک و ضعیف قرار گرفته است، شامپو تقویت کننده و ضد ریزش پرایم مدل  A+ است. این محصول سرشار از مواد مغذی و مورد نیاز فولیکول‌های مو است که آن‌ها را تغذیه می‌کند و مشکل ضعیفی و نازک بودن موها را برطرف می‌کند. حجیم شدن مو، استحکام تار مو، جلوگیری از ریزش و تحریک سلامت مو از دیگر ویژگی‌های شامپو Prime است که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.


ترکیب اصلی شامپو تقویت کننده و ضد ریزش پرایم مدل  A+ چیست و چه کاربردی دارد؟

شامپو ضد ریزش پرایم یک گزینه عالی برای جلوگیری از ریزش موها و افزایش استحکام تار مو است. این محصول حاوی مواد و ترکیبات موثر در تقویت مو است که سلامت آن را تحریک می‌کند و باعث تقویت و تغذیه موهای کم حجم و ضعیف شما می‌شود. برند پرایم در ساختار این محصول خود از بهترین ترکیبات استفاده کرده است تا بتواند در مدت زمان کوتاه اثرگذاری بالایی را روی موهای ضعیف شما داشته باشد.

با انتخاب درست و بجای شامپو تقویت کننده پرایم به عنوان یک محصول موثر در کاهش ریزش مو، می‌توانید ضخامت تارهای مو خود را افزایش دهید و دیگر نگران ریزش آن‌ها در هنگام شانه زدن، اتوکشی یا سشوار نباشید.


نحوه اثرگذاری شامپو تقویت کننده و ضد ریزش پرایم Prime مدل  A+

چگونگی اثرگذاری شامپو تقویت کننده پرایم مبحثی است که باید در مواد و ترکیبات موجود در آن جستجو شود. این شامپو حاوی روغن دانه بائوباب، عصاره سیر، عصاره رزماری، عصاره آرنیکا، ویتامین‌های B3، B5 و B6 است که مجموعه‌ای بی‌نظیر برای تقویت مو و پرپشت کردن آن تشکیل می‌دهند.

روغن دانه بائوباب

این ماده یک مرطوب کننده عالی است که رطوبت مورد نیاز مو و پوست سر را تامین می‌کند و با تحریک پوست سر به کلاژن سازی، باعث تحریک رشد مو می‌شود. روغن بائوباب سرشار از ویتامین D3 است که برای تقویت تار نازک مو بسیار مفید است و با افزایش استحکام ریشه مو، مانع سستی و ریزش آن می‌شود.

عصاره سیر

سیر سرشار از سلنیوم و سولفور است که در تقویت موها موثر هستند و از ریزش مو جلوگیری می‌کنند. ویتامین‌های موجود در سیر، به صورت مستقیم روی پوست سر تاثیر می‌گذارند و باعث رشد مو در قسمت‌های طاس شده و کم حجم می‌شوند.

عصاره رزماری

داشتن موهای سالم، از پوست سر سالم نشأت می‌گیرد و ابتدا باید این ناحیه اصلاح شود. رزماری در سلامت پوست سر نقش مهمی ‌ایفا می‌کند و با خواص ضد التهابی و ضد قارچی خود، از بروز بیماری در پوست سر و فولیکول‌های مو جلوگیری می‌کند. همچنین این ماده شگفت‌انگیز، تغییرات هورمونی که باعث ریزش مو می‌شوند مهار می‌کند و موجب رشد بهتر تار مو می‌شود.

عصاره آرنیکا

عصاره آرنیکا نیز همانند رزماری و سیر، باعث تقویت تار مو می‌شود و از ریزش موها جلوگیری می‌کند. همچنین از این ماده برای درمان شوره سر نیز استفاده می‌شود.


ویژگی‌های شامپو تقویت کننده و ضد ریزش پرایم مدل  A+

  • تقویت و تغذیه مو و فولیکول‌های مو
  • ضد ریزش مو
  • افزایش ضخامت در تار موهای نازک
  • پرپشت کردن مو
  • آبرسانی و مرطوب کننده پوست سر
  • بهبود گردش خون در پوست سر و تحریک پوست به ساخت کلاژن
  • رفع خارش و التهاب سر
  • ویتامینه و سرشار از امگا 3 و 6


مزایای مصرف شامپو تقویت کننده و ضد ریزش پرایم مدل  A+

بهترین مزیت استفاده از شامپو تقویت کننده پرایم A+ Prime این است که استحکام و ضخامت موهای شما را بیشتر می‌کند و آن‌ها را پرپشت‌تر نشان می‌دهد. همچنین با استفاده از این شامپو، دیگر نگران گره خوردن تارهای نازک مو نیستید و به راحتی آن‌ها را شانه می‌زنید. این شامپو تقویت کننده، آسیب پذیری مو نسبت به حالت دهنده‌های حرارتی را نیز کاهش می‌دهد و باعث درخشندگی و براقیت موها می‌شود.

نحوه مصرف شامپو تقویت کننده و ضد ریزش پرایم Prime مدل  A+

برای استفاده از شامپو تقویت کننده و ضد ریزش A +پرایم،مقداری از آن را روی کف دست خود بریزید و کف حاصل را به موها بمالید. پس از 2 تا 3 دقیقه ماساژ یکنواخت، موها را با آب ولرم بشویید.

توجه داشته باشید که:

  • از تماس شامپو با چشم‌ها و دهان بپرهیزید. در صورت بروز این اتفاق، محل را با آب فراوان بشویید.
  • محصول را در دسترس کودکان قرار ندهید.
  • محصول را به دور از تابش مستقیم خورشید نگهداری ثکنید.
  • پس از استفاده درب محصول را ببندید.

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش پرایم مدل  A+ برای چه افرادی مناسب است؟

شامپو ضد ریزش پرایم مدل  A+ برای موهای نازک و ضعیف فرموله شده است. بنابراین افرادی که دارای موهایی با تار نازک و کم حجم هستند می‌توانند از این محصول به صورت روزانه استفاده کنند.


یادداشت پایانی

داروخانه صبا، از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید شامپو تقویت کننده و ضد ریزش پرایم مدل  A+، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

جدول ترکیبات شامپو تقویت کننده و ضد ریزش پرایم مدل  A+

ترکیبات

مقدار

آب

*

تگزاپن

*

سدیم لوریل سارکوزینات

*

آندسیلن آمیدوپروپیل بتائین

*

کوکامید ام آی پی آ

*

عصاره گزنه

*

عصاره کاج

*

عصاره بابا آدم

*

عصاره بابونه

*

عصاره رزماری

*

عصاره پاپیتال

*

عصاره آرنیکا

*

عصاره ترتیزک آبی

*

عصاره سیر

*

پیروکسین هیدروکلرید

*

نیاسینامید

*

پنتنول

*

پروتئین مخمر هیدرولیز شده

*

بیوتین

*

پلی کواترنیم-37

*

دی کاپریلات/دیکاپرات

*

پی پی جی-1تری دست-6

*

گوار هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلرید

*

لینولئیک اسید

*

توکوفرول

*

پالم گلیسرید سیترات هیدروژنه شده

*

روغن دانه بائوباب

*

اسانس

*

زینک پیریتیون

*

کربومر

*

زینک پی سی ای

*

ال آرژنین

*

متیل ایزوتیازولینون

*

بنزایزوتیازولینون

*


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس