0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Dry Hair Anti Dandruff Fortifier Shampoo

شامپو تقویت کننده و ضد شوره مو های خشک درمالوگ

شناسه کالا: 824610
شناسه کالا: 824610
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
144,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو تقویت کننده و ضد شوره مو های خشک درمالوگ
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

استفاده از شامپوی مناسب؛ یک راه حل عالی برای مبارزه با شوره است. با استفاده از یک شامپو ضد شوره مناسب می‌توانید به سرعت از شر خارش و پوسته‌های سر خود خلاص شوید. شامپو تقویت کننده و ضد شوره مو های خشک درمالوگ؛ حاوی مواد مغذی و رطوبت رسان است که موها و پوست سر را احیا و تقویت می‌کند. از طریق مواد مغذی موجود در این شامپو، موهای خشک شما بازسازی و رطوبت لازم آن تامین می‌شود، همچنین مواد ضد شوره موجود در این شامپو به کنترل رشد قارچ‌ها و باکتری‌ها در پوست سر کمک می‌کند.

در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی این شامپو ضد شوره Dry Hair Anti Dandruff Fortifier Shampoo که در داروخانه آنلاین صبا نیز توزیع می‌شود؛ بپردازیم.

با ما همراه باشید.

 


 

نحوه اثرگذاری شامپو تقویت کننده و ضد شوره موهای خشک درمالوگ چگونه است؟

مواد ضد قارچی موجود در این شامپو تقویت کننده و ضد شوره درمالوگ به کنترل رشد قارچ‌ها و باکتری‌ها در پوست سر کمک کرده و مشکل شوره و خارش سر را حل می‌کند، همچنین مواد تقویت کننده و مغذی در این شامپو باعث بازسازی مو شده و از شکنندگی و آسیب دیدگی آن‌ها جلوگیری کرده و موها را نرم و لطیف می‌کند.

به طور کلی، شامپو تقویت کننده و ضد شوره مو های خشک درمالوگ با ترکیبات فوق العاده خود به شما کمک می‌کند تا از مشکل شوره خلاص شوید در عین حال موهای خشک و ضعیف خود را تقویت و بهبود بخشید بنابراین با استفاده مداوم این شامپو می‌توانید پوست سر و موهای خود را بهتر و سالم‌تر نگه دارید.

 


 

ترکیبات موجود در شامپو تقویت کننده و ضد شوره مو های خشک درمالوگ 

مواد اولیه موجود در شامپو ضد شوره درمالوگ عبارت است از:

آب، لوروآمفواستات سدیم، کوکو گلوکزاید، پروپیلن گلیکول، کوکامیدو پروپیل، بتائین، گلیسیرین، پیریتیون روی، کوپلیمر آکریلات، اسانس، کلرید سدیم، الکل بنزیل، آمودایمتیکون، گوار هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلرید، بنزوات سدیم، عصاره گل همیشه بهار، عصاره آلوئه ورا، هیدروکسید سدیم، هیالورونات سدیم، فنوکسی اتانول، اسید سیتریک، روغن آرگان.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره موجود در شامپو تقویت کننده و ضد شوره مو های خشک درمالوگ را آورده‌ایم:

گلیسیرین

گلیسیرین (Glycerin) یک ماده روغنی به دست آمده از گیاهان است که نرم کردن و آب رسانی به پوست و مو‌ها در محصولات بهداشتی آرایشی را به عهده دارد. به همین دلیل در شامپو‌ها به عنوان نرم کننده و ضد التهاب استفاده می‌شود و خاصیت مرطوب کنندگی را داراست.

گلیسیرین برای مرطوب نگه داشتن پوست سر و مو معجزه می‌کند. این ماده از خشکی پوست و سایر مشکلات ناشی از آن مانند پوسته ریزی، تحریک و خارش جلوگیری می‌نماید.

پروپیلن گلیکول

پروپیلن گلیکول در شامپوها به عنوان یکی از مواد تشکیل دهنده استفاده می‌شود و به قوام شامپو کمک می‌کند، از پروپیلن گلیکول برای کمک به پوست سر در جذب سایر مواد موجود در شامپو استفاده می‌شود. پروپیلن گلیکول با اتصال آب به مواد شامپو به هیدراته شدن مو کمک کرده و از تبخیر آن جلوگیری می‌کند.

عصاره گل همیشه بهار

از خواص گل همیشه بهار یا کالاندولا (Calendula officinalis) تقویت مو، جلوگیری و درمان شوره سر و درمان عفونت پوست سر است. ترکیبات این گل به دلیل دارا بودن ویژگی‌های ضد التهاب، تولید شوره سر را در پوست مهار کرده و با افزایش خون رسانی به موها باعث تقویت مو و پیشگیری از ریزش موها می‌شود.

 عصاره آلوئه ورا

آلوئه ورا به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی و ویتامین‌های مغذی خود، به‌ عنوان درمان برای خشکی مو و پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. تحقیقات نشان داده است که آلوئه ورا به تسکین شوره سر کمک کرده و همچنین ترکیبات گیاهی موجود در آن به تقویت موهای سالم کمک می‌کند.

عصاره آلوئه ورا موجود در این شامپو خواص درمانی بسیاری برای مو دارد که به بهبود رشد مو، تقویت ساختار مو، جلوگیری از شکنندگی و آسیب دیدگی کمک می‌کند. همچنین تغذیه موهای خشک و آسیب دیده را بر عهده دارد.

 روغن آرگان

روغن آرگان (Argania spinosa) یک روغن گیاهی با خواص مغذی بالا که به طور اختصاصی برای ترمیم و تغذیه مو‌های خشک و آسیب دیده طراحی شده است.

 


 

ویژگی‌های شامپو تقویت کننده و ضد شوره مو های خشک درمالوگ

  • تسکین دهنده و درمان کننده خارش، خشکی و شوره پوست سر

  • حاوی روغن آرگان، عصاره‌ گل همیشه بهار و آلوئه ورا

  • پیشگیری از پوسته‌ پوسته شدن پوست سر 

  • حاوی مواد تقویت کننده مو و پوست سر

  • مرطوب کننده و آبرسان قوی

  • مناسب برای موهای خشک

  • پیشگیری از بازگشت شوره 

  • قابلیت پاکسازی عمیق

  • تنظیم کننده PH سر

 


 

مزایای استفاده از شامپو تقویت کننده و ضد شوره مو های خشک درمالوگ

شامپو تقویت کننده و ضد شوره Dry Hair Anti Dandruff Fortifier Shampoo به سبب برخورداری از مواد ضد قارچی و ترکیبات گیاهی علاوه بر کنترل رشد قارچ و باکتری‌ها در پوست سر که باعث کاهش شوره و خارش می‌شوند، به تغذیه و رطوبت رسانی موهای خشک و ضعیف کمک کرده و باعث به تعادل رسیدن pH پوست سر می‌شود.

قابل ذکر است روغن آرگان موجود در این محصول سبب ترمیم و بازسازی مو شده و رطوبت را به موها می‌رساند، همچنین پیاز مو را تقویت می‌کند.

نحوه مصرف شامپو تقویت کننده و ضد شوره مو های خشک درمالوگ

  • ابتدا هر نوع گرد و خاک که روی مو است را پاک و تمیز کنید

  • مقداری از شامپو را روی موهای مرطوب ریخته و خوب ماساژ دهید

  • برای تاثیر بیشتر بهتر است 3 الی 5 دقیقه شامپو روی مو‌ها بماند سپس آبکشی کنید

  •  پس از مصرف درب محصول را به خوبی ببندید

  • در صورت بروز هر نوع حساسیت مصرف آن را قطع کنید

  • از تماس شامپو با چشم‌ها خودداری کنید

  • دور از دسترس اطفال قرار دهید

 


 

استفاده از شامپو تقویت کننده و ضد شوره مو های خشک درمالوگ برای چه افرادی مناسب است؟

شامپو ضد شوره درمالوگ یکی از بهترین محصولات در میان انواع شوینده و شامپوی موجود در بازار است که به دلیل بهره مندی از فرمولاسیون خاص و مواد تقویت کننده برای افرادی که موهایی خشک، آسیب دیده و شکننده دارند بسیار مناسب است چرا که مواد مغذی و خاصیت رطوبت رسانی این محصول سبب تغذیه و ترمیم موها شده و در نهایت موهایی نرم ابریشمی‌ برای شما به ارمغان می‌آورد.

در ضمن شامپو تقویت کننده و ضد شوره مو های خشک درمالوگ حاوی اسید سالیسیلیک است که در تسکین خارش، خشکی و شوره پوست سر و التهاب موثر است و همچنین در پیشگیری از پوسته‌پوسته شدن پوست سر کمک شایانی می‌کند.




شامپو تقویت کننده و ضد شوره مو های خشک درمالوگ
شامپو تقویت کننده و ضد شوره مو های خشک درمالوگ
قیمت:
144,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;