0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: شامپو کودک

Fortifying Shampoo For Kids

شامپو سر تقویت کننده کودک سریتا

شناسه کالا: 820148
شناسه کالا: 820148
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
95,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو سر تقویت کننده کودک سریتا
5
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

مراقبت و رسیدگی به مو، امر مهمی‌ است که از ‌همان ابتدای کودکی باید رعایت شود. اگر دوست دارید فرزندتان موهای مقاوم و زیبایی داشته باشد، بهتر است در انتخاب شامپو سر و شوینده دست آن‌ها دقت بیشتری داشته باشید و محصولی را خریداری کنید که باعث تقویت موهای کرکی آن‌ها و جلوگیری از ریزش موهایشان شود.

داروخانه آنلاین صبا، شامپو سر تقویت کننده کودک سریتا را به شما پیشنهاد می‌کند که به صورت تخصصی برای موهای نازک و حساس کودکان فرموله شده است. این محصول با افزایش استحکام و مقاومت موهای کودکان، از گره خوردن تارهای نازک مو آن‌ها جلوگیری می‌کند و به دنبال آن موجب نرمی ‌و لطافت موهای آن‌ها می‌شود.

در ادامه قصد داریم شما را با ویژگی‌ها و خواص این شامپو کودک آشنا کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

 


 

ترکیب اصلی شامپو سر تقویت کننده کودک سریتا چیست و چه کاربردی دارد؟

برند سریتا در ساخت شامپو سر کودک سریتا از ترکیبات و عصاره گیاهان طبیعی بهره گرفته است که موجب عملکرد بی‌نظیر این شامپو روی موهای کودکان شده است. در واقع در این محصول از عصاره‌های رزماری، مریم گلی، گزنه، آلوئه ورا، اسطوخودوس، بابونه، نعناع فلفلی و ویتامین E استفاده شده است که هر کدام تاثیر بسزایی در سلامت مو و افزایش رشد آن دارند.

گفتنی است که این ترکیبات حاوی مواد آنتی اکسیدان هستند که از موهای کودک در برابر عوامل محیطی محافظت می‌کنند و مانع آسیب به بافت و ساختار مو می‌شوند. همچنین این گیاهان حاوی مواد آبرسان و مرطوب کننده نیز می‌باشند که با حفظ رطوبت مورد نیاز مو و پوست سر، گردش خون را افزایش داده و موجب تغذیه بهتر فولیکول‌ها و ریشه مو می‌شوند.

ناگفته نماند که تغذیه صحیح موها، باعث ترمیم و بازسازی آن‌ها می‌شود که با افزایش ضخامت و در نتیجه رشد مو همراه است. در ادامه به توضیح برخی از ترکیبات موجود در این شامپو پرداخته‌ایم:

عصاره آلوئه ورا

این ماده یک آنتی اکسیدان و ضد التهاب است که از قرمزی پوست سر جلوگیری می‌کند و از موهای نازک و حساس کودک در برابر عوامل محیطی مانند نور خورشید و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. ضمن اینکه این ماده حاوی اسیدهای آمینه و چرب ضروری است که باعث تقویت و استحکام مو می‌شود.

ویتامین E

ویتامین E به عنوان ویتامین جوانی شناخته می‌شود که تاثیر بسزایی در رشد مو و تقویت فویکول‌ها دارد.

عصاره رزماری

عصاره رزماری از قدیم برای افزایش رشد و پرپشت کردن موها استفاده می‌شد. این ماده به رشد موها کودک کمک می‌کند و موجب پر شدن قسمت‌های کم مو می‌شود.

عصاره اسطوخودوس

عصاره اسطوخودوس یک آنتی اکسیدان و ضد التهاب قوی است که مانع قرمزی پوست حساس سر کودک می‌شود و از موهای آن‌ها نیز محافظت می‌کند.

 


 

نحوه اثرگذاری شامپو سر تقویت کننده کودک سریتا

همانطور که می‌دانید، موهای سر کودکان بسیار نازک است و این امر موجب در هم رفتگی موها و ایجاد گره می‌شود. بنابراین در هنگام شانه زدن، موهایشان از ریشه کشیده شده و باعث ریزش می‌شود. شامپو سر کودک سریتا یکی از بهترین شامپو‌های کودک است که از بروز این مشکل جلوگیری می‌کند.

در واقع این محصول حاوی مواد مغذی برای تقویت موهای نازک و ضعیف کودک است که باعث تقویت تار به تار مو و افزایش ضخامت آن‌ها می‌شود. به دنبال این امر، استحکام موهای فرزند دلبندتان افزایش یافته و حالت پذیری بهتری خواهد داشت.

از دیگر ویژگی‌های این شامپو باید به خاصیت نرم کنندگی آن اشاره کنیم که در کنار تمیز کردن موهای کودک موجب نرم و لطیف شدن موهای او و همچنین بهبود شانه پذیری می‌شود. ناگفته نماند که PH این شامپو با پوست حساس سر کودک متناسب است و هیچ حساسیت و قرمزی ایجاد نمی‌کند.

در پایان باید اشاره کنیم که این محصول فاقد مواد تحریک کننده چشم و پوست است. بنابراین نگران سوزش چشم فرزندتان نخواهید بود.

 


 

ویژگی‌های شامپو سر تقویت کننده کودک سریتا

  • حاوی مواد مغذی و عصاره‌های گیاهی
  • تقویت تار موهای نازک کودک
  • افزایش استحکام و ضخامت تار مو
  • بدون ایجاد حساسیت در پوست حساس سر کودک
  • جلوگیری از گره خوردن موها و بهبود شانه پذیری
  • ایجاد نرمی ‌و لطافت در مو
  • فاقد مواد تحریک کننده چشم و پوست
  • جلوگیری از ریزش موهای کودکان
  • آبرسان و مرطوب کننده قوی
  • دارای PH سازگار با پوست سر کودک

 


 

مزایای مصرف شامپو سر تقویت کننده کودک سریتا

مزیت استفاده از شامپو سر کودک سریتا به ترکیبات و مواد موثری که در آن به کار رفته است مربوط می‌شود. این شامپو موجب خنک شدن موی سر کودک شده و با برخورداری از مواد مغذی، موهای کرکی آن‌ها را به موهایی با ضخامت مناسب و استحکام بالا تبدیل می‌کند.

همچنین گفتنی است که این شامپو با موهای ظریف کودک کاملا مناسب است و با افزایش استحکام و ضخامت ان‌ها باعث سهولت شانه پذیری و حالت پذیری موها می‌شود. در نتیجه با استفاده از این محصول برای موهای کودک خود می‌توانید شاهد رشد مو و تقویت ان‌ها باشید.

نحوه مصرف شامپو سر تقویت کننده کودک سریتا

برای استفاده از شامپو سر کودک سریتا، ابتدا موهای کودک را خیس کنید و مقداری از شامپو را روی سر کودک ریخته و به آرامی ‌ماساژ دهید. سپس موها را با آب ولرم آبکشی کنید.

نکات استفاده از شامپو کودک:

  • محصول را در دسترس کودک قرار ندهید.
  • محصول را در دمای خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.

 


 

 شامپو سر تقویت کننده کودک سریتا برای چه افرادی مناسب است؟

شامپو سر کودک سریتا متناسب با PH پوست سر و ظرافت موهای کودک فرموله شده است. این شامپو برای کودک نوزاد تا 6 ساله قابل استفاده است.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه‌ آنلاین صبا، از بزرگترین داروخانه‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید شامپو سر تقویت کننده کودک سریتا، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

جدول ترکیبات شامپو سر تقویت کننده کودک سریتا

ترکیبات

مقدار

کوکامیدوپروپیل بتائین

*

دی سدیم لورت سولفوساکسینات

*

پی ای جی-۷

*

گلیسیرین کوکوات

*

کوکویل متیل گلوکامید

*

لوریل متیل گلوکامید

*

روغن اسطوخودوس

*

فنوکسی اتانول

*

اتیل هگزیل گلیسیرین

*

پانتنول

*

پلی کوآنزیوم ۱۰

*

عصاره آلوئه ورا

*

توکوفریل استات (ویتامین E)

*

عصاره گلایکولی رزماری

*

عصاره گلایکولی گزنه

*

عصاره گلایکولی بابونه

*

عصاره گلایکولی مریم‌گلی

*

عصاره گلایکولی نعنا فلفلی

*

دی سدیم ا.د.ت.ا

*

آب یون زدا

*

 

 

 

 

 

 

شامپو سر تقویت کننده کودک سریتا
شامپو سر تقویت کننده کودک سریتا
قیمت:
95,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 1 )
5
از 5
عالی
(100%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;