0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Wheat Germ Sulfate Free Anti Hair Loss Shampoo

شامپو ضدریزش سریتا حاوی جوانه گندم

شناسه کالا: 822447
شناسه کالا: 822447
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
159,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو ضدریزش سریتا حاوی جوانه گندم
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اگرچه ریزش مو یک امر طبیعی است اما رژیم غذایی اشتباه، ژنتیک، تغییرات هورمونی، شانه زدن محکم موها و استفاده از محصولات بدون کیفیت ممکن است به موهای شما آسیب زده و باعث خشکی یا ریزش آن‌ها شوند.

برند سریتا باز هم در این زمینه خوش درخشیده و با تولید محصولات با کیفیت خود، این مشکل را برای شما حل کرده است. هدف این شرکت از تولید محصولات شوینده و نرم کننده این است که ریزش مو و سایر مشکلات مربوط به آن را حل کند و به بهبود و سلامت موهای شما کمک کند.

شامپو ضد ریزش سریتا حاوی جوانه گندم یکی از محصولات خوب این شرکت است که به صورت تخصصی برای درمان ریزش مو ساخته شده است. این شامپو از نوع بدون سولفات است و بدون این که آسیبی به مو و لایه‌های میانی آن بزند از ریزش موهایتان جلوگیری می‌کند و در عوض سلامتی و شادابی آن‌ها را به همراه دارد.

در ادامه می‌توانید توضیحات داروخانه آنلاین صبا را در رابطه با این شامپو مطالعه کنید و پس از کسب اطلاعات لازم شامپو متناسب با عارضه و مشکل خود را انتخاب کنید.

 


 

ترکیب اصلی شامپو ضد ریزش سریتا حاوی جوانه گندم چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که در بالا اشاره شد، شامپو ضد ریزش سریتا حاوی جوانه گندم است که از ترکیبات اصلی این شامپو محسوب می‌شود. این ماده توانایی شامپو سریتا را برای درمان ریزش مو و تقویت تارهای مو آسیب دیده بی‌نظیر کرده است.

در واقع پروتئین جوانه گندم به کراتین سازنده مو می‌چسبد و بافت آسیب دیده و شکننده هر تار مو را ترمیم می‌کند. این امر موجب می‌شود استقامت موها افزایش پیدا کند و همچنین ضخامت آن‌ها بیشتر شود. در نتیجه موها تقویت شده و از ریزش مو جلوگیری می‌شود.

ناگفته نماند که جوانه گندم سرشار از ویتامین‌های B و E است که دو فاکتور مهم برای جوانی هستند. این ویتامین‌ها باعث احیا و بازسازی موها شده و سلامت و شادابی آن‌ها را به همراه دارند.

از دیگر ترکیبات موجود در این شامپو باید به عصاره‌های گیاهی بابونه، نعناع فلفلی، رزماری، مریم گلی و گزنه اشاره کنیم. این گیاهان ضمن آبرسانی به پوست سر و ساقه مو، از آن‌ها در برابر اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند و همچنین التهاب و خارش سر شما را بهبود می‌بخشند. ضمن اینکه این گیاهان موجب خنک شدن و تسکین پوست سر نیز می‌شوند.

ویتامین B5 موجود در این شامپو خاصیت نرم کنندگی دارد و یک آبرسان عالی برای موها محسوب می‌شود. در نتیجه این آبرسانی، رطوبت مورد نیاز مو تامین شده و افزایش گردش خون در پوست سر و همچنین تغذیه ساقه مو بهتر انجام می‌شود. ویتامین B6 نیز با تنظیم PH سر، تعادل چربی و خشکی پوست سر را متعادل می‌کند و مانع ایجاد شوره یا ریزش مو می‌شود.

 


 

نحوه اثرگذاری شامپو ضد ریزش سریتا حاوی جوانه گندم

یکی از ویژگی‌های خوب شامپو ضد ریزش سریتا حاوی جوانه گندم این است که فاقد سولفات است. سولفات‌ها سورفکتانت‌هایی هستند که در انواع شامپوها برای ایجاد کف و پاکسازی چربی و آلودگی از روی موها استفاده می‌شوند. اگرچه این ماده باعث تمیز شدن موها می‌شود؛ اما به دلیل اینکه چربی مورد نیاز برای سالم ماندن مو را از بین می‌برد، می‌تواند مشکلات و عارضه‌های مهمی‌را ایجاد کند.

در واقع سولفات‌ها با از بین بردن روغن مورد نیاز برای رشد مو، سد دفاعی آن در برابر رادیکال‌های آزاد و نور خورشید را می‌شکنند که به دنبال آن، آب موجود در بافت و لایه‌های مو تبخیر می‌شود و مشکلاتی مانند موخوره، خشکی، شکنندگی و حتی ریزش مو ایجاد می‌شود.

شامپو ضد ریزش سریتا حاوی جوانه گندم به دلیل اینکه فاقد سولفات است هیچ آسیبی به موهای شما وارد نمی‌کند. درست است که این شامپو کف ندارد و برای تمیز کردن چربی اضافه مو کار شما را کمی ‌سخت‌تر می‌کند اما خیالتان از این بابت راحت است که موهایتان دیگر دچار وزی، موخوره، گره و شکنندگی نمی‌شود.

 


 

ویژگی‌های شامپو ضد ریزش سریتا حاوی جوانه گندم

  • جلوگیری از ریزش مو
  • حاوی مواد مغذی برای تقویت مو تحریک پوست سر برای رویش مجدد موها
  • افزایش استحکام و ضخامت مو
  • افزایش گردش خون در پوست سر
  •  تقویت فولیکول‌ها و ساقه مو
  • افزایش رطوبت رسانی و حالت پذیری بهتر موها
  • ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده
  • مناسب برای انواع مو

 


 

مزایای مصرف شامپو ضد ریزش سریتا حاوی جوانه گندم

مزیت استفاده از شامپو ضد ریزش سریتا حاوی جوانه گندم این است که علاوه بر جلوگیری از ریزش مو، باعث رویش مجدد موهای از دست رفته می‌شود. این شامپو، حاوی مواد مغذی، اسید آمینه، ویتامین و پروتئین است که از ریشه تا نوک مو را تغذیه می‌کند و از این طریق باعث رفع مشکلاتی موخوره، خشکی، زبری و وزی مو می‌شود.

با همه این تفاسیر، شامپو بدون سولفات سریتا یک انتخاب عالی برای ریزش مو به حساب می‌آید که با خیال راحت می‌توانید موهای خود را به ان بسپارید و طی یک دوره استفاده شاهد شادابی، نرمی‌ و لطافت موهای خود باشید. با استفاده از این شامپو دیگر نگران ریزش مو و خالی شدن پوست سرتان نیستید و در عوض آن، شاهد رویش مجدد موهای آسیب دیده خواهید بود.

نحوه مصرف شامپو ضد ریزش سریتا حاوی جوانه گندم

 برای استفاده از شامپو ضد ریزش سریتا حاوی جوانه گندم تنها کافی است پس از خیس کردن موهایتان، مقداری از شامپو را بردارید و روی موها به آرامی‌ ماساژ دهید. پس از گذشت 2 تا 3 دقیقه موها را با آب ولرم آبکشی کنید.

نکات استفاده از شامپو:

  • از آب داغ برای شستن موهایتان استفاده نکنید.
  • در هنگام شستشو، به هیچ وجه موهای خود را چنگ نزنید.
  • از تماس شامپو با چشم‌ها و دهان بپرهیزید. در صورت بروز این اتفاق محل را با آب فراوان بشویید.
  • محصول را در مای مناسب و به دور از تابش نور خورشید نگهداری کنید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

 شامپو ضد ریزش سریتا حاوی جوانه گندم برای چه افرادی مناسب است؟

شامپو ضد ریزش سریتا حاوی جوانه گندم برای انواع مو قابل استفاده است و فرقی نمی‌کند موهایتان چرب است یا خشک. بنابراین، با خیال راحت می‌توانید از این محصول برای درمان ریزش مو خود استفاده کنید.

 


 

 یادداشت پایانی

داروخانه‌ آنلاین صبا، از بزرگترین داروخانه‌‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید شامپو ضد ریزش سریتا حاوی جوانه گندم، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 


 

 جدول ترکیبات شامپو ضد ریزش سریتا حاوی جوانه گندم

ترکیبات

مقدار

آمونیوم لورت سولفات

*

کوکامیدو پروپیل بتائین

*

گلیسیرین

*

دسیل گلوکوزاید

*

کوکامید دی اتانول آمید

*

کوکویل متیل گلوکامید

*

لوریل متیل گلوکامید

*

پروتئین گندم هیدرولیز شده

*

پانتنول

*

اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی

*

پلی کواترنیوم 10

*

5 کلرو 2 متیل 4 ایزوتیازولین 3-وان و 2 متیل 4 ایزوتیازولین 3- وان

*

دی سدیم ا.د.ت.ا

*

اسید لاکتیک

*

عصاره گلایکولی رزماری

*

عصاره گلایکولی گزنه

*

عصاره گلایکولی بابونه

*

عصاره گلایکولی مریم گلی

*

عصاره گلایکولی نعناع فلفلی

*

رنگ کد 42090+19140

*

آب دیونیزه

*

 

 

 

شامپو ضدریزش سریتا حاوی جوانه گندم
شامپو ضدریزش سریتا حاوی جوانه گندم
قیمت:
159,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;