0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Probiotic Dry Anti Dandruff Hair Shampoo

شامپو ضد شوره موهای خشک سریتا مدل پروبیوتیک

شناسه کالا: 817173
شناسه کالا: 817173
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
167,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو ضد شوره موهای خشک سریتا مدل پروبیوتیک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

زمانی که پوست سر شما آب یا رطوبت زیادی از دست می‌دهد، خشک می‌شود. این وضعیت پوست کف سر را تحریک کرده و به صورت پوسته‌های سفید در کف سر و نزدیک به ریشه موها ظاهر می‌شود. در واقع دلایل مختلفی برای خشک شدن پوست سر وجود دارد؛ برخی از محصولات مراقبت از مو می‌توانند پوست سر شما را خشک و تحریک کنند. آب و هوا و سن نیز از عوامل دیگری هستند که در بروز این عارضه نقش دارند.

با استفاده از یک شوینده و نرم کننده مناسب می‌توانید این عارضه را درمان کنید. پیشنهاد ما به شما، شامپو ضد شوره موهای خشک سریتا مدل پروبیوتیک است که قادر است خشکی پوست سر را درمان کند و از پوسته ریزی و ایجاد شوره در کف سر جلوگیری کند.

این شامپو حاوی مواد آبرسان و مغذی برای موهای خشک است که با حفظ رطوبت به سلامت موها و درمان عارضه‌هایی مانند موخوره، درماتیت سبورئیک، شکنندگی مو و... کمک می‌کند.

در ادامه می‌توانید توضیحات داروخانه آنلاین صبا را در رابطه با این شامپو مطالعه کرده و با کسب اطلاعات لازم و همچنین خیالی آسوده، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

 


 

 

ترکیب اصلی شامپو ضد شوره موهای خشک سریتا مدل پروبیوتیک چیست و چه کاربردی دارد؟

در ترکیب و ساختار شامپو ضد شوره سریتا مدل پروبیوتیک از مواد و ترکیبات فوق‌العاده‌ای استفاده شده است که به راحتی می‌تواند شوره‌های خفیف یا شدید را درمان کند. این محصول حاوی پروبیوتیک، عصاره آلوئه ورا، زینک پیریتیون و سالیسیلیک اسید که توانایی محصول را در درمان شوره‌های مقاوم نیز بی نظیر کرده است.

پروبیوتیک

پروبیوتیک یک ماده ضد شوره قوی است که جمعیت میکروبی پوست سر را متعادل می‌کند و مقاومت پوست کف سر را برای مبارزه با شوره و از بین بردن آن افزایش می‌دهد. ضمن این که پروبیوتیک یک ضد التهاب قوی است که مانع ملتهب شدن و خارش پوست سر بر اثر خشکی می‌شود.

عصاره آلوئه ورا

امروزه خواص بی نظیر آلوئه ورا بر کسی پوشیده نیست و همه ما می‌دانیم که این ماده نرم کننده و آبرسان بی نظیر است که رطوبت مورد نیاز مو را تامین می‌کند. این ماده با آبرسانی عمیق موها، باعث افزایش گردش خون در پوست سر می‌شود که در نتیجه آن، مواد مغذی راحت تر جذب موها می‌شوند. بنابراین موخوره ناشی از خشکی درمان می‌شود و دیگر نگران شکنندگی و خرد شدن موهایتان نخواهید بود.

زینک پیریتیون 

یک ترکیب قوی ضد شوره است که با قارچ‌ها و عوامل ایجاد شوره مبارزه می‌کند و از این طریق نقش موثری در درمان شوره خشک سر دارد.

 

 


 

 

نحوه اثرگذاری شامپو ضد شوره موهای خشک سریتا مدل پروبیوتیک

شامپو ضد شوره سریتا مدل پروبیوتیک یک انتخاب عالی برای درمان شوره به ویژه شوره‌های مقاوم به درمان، پسوزیاریس و درماتیت سبورئیک است. این محصول به صورت تخصصی برای شوره ناشی از خشکی سر فرموله شده است و علاوه بر ترکیبات ضد شوره قوی حاوی مواد آبرسان و مرطوب کننده است.

عملکرد این شامپو به گونه‌ای است که با لایه برداری ملایم از پوست سر، پوسته‌های سفید و چسبیده به ریشه مو را از بین می‌برد و در کنار آن، سلول‌های مرده و باکتری‌های مولد شوره را پاکسازی می‌کند. در نتیجه فرصت لازم برای سلول‌های جدید فراهم شده و در کنار تازه شدن پوست کف سر، شوره مو نیز درمان می‌شود.

از دیگر کاربردهای عالی این شامپو باید به قابلیت آن در تنظیم PH پوست سر اشاره کنیم که خارش و التهاب را از بین می‌برد. این خواص در کنار ترکیبات مرطوب کننده این شامپو، یک گزینه عالی را برای درمان شوره پیش روی شما قرار می‌دهند.

 


 

ویژگی‌های شامپو ضد شوره موهای خشک سریتا مدل پروبیوتیک

  • رفع شوره‌های خیف و شدید حتی شوره‌های مقاوم به درمان
  • تنظیم PH پوست سر  ایجاد تعادل در جمعیت میکروبی
  • مبارزه با قارچ‌ها و میکروب‌های مولد شوره
  • حاوی ترکیبات ضد شوره قوی
  • رطوبت رسانی به پوست خشک سر
  • از بین بردن خارش و التهاب ناشی از خشکی
  • لایه برداری ملایم از پوست سر و حذف میکروب و قارچ
  • مناسب برای موهای خشک دارای شوره

 


 

 

مزایای مصرف شامپو ضد شوره موهای خشک سریتا مدل پروبیوتیک

شامپو ضد شوره سریتا مدل پروبیوتیک یکی از محصولاتی است که متخصصان پوست و مو برای درمان شوره خشک تجویز می‌کنند. این شامپو حاوی ترکیبات ضد شوره قوی است که می تواند شوره‌های حاد را درمان کند و پوست سر را از شر پوسته سفید خلاص کند.

چه مزیتی از این بهتر که در کنار پاکسازی آلودگی و شستشو روزانه موهای خود، از محصولی استفاده کنید که مشکلات موی شما را برطرف کند و در عوض آن، موهایی نرم و براق و بدون موخوره به شما هدیه دهد. این امر موجب می‌شد در هنگام شانه زدن موها با موخوره و گره مواجه نشوید یا نگران ریزش شوره روی سرشانه لباس خود نباشید.

 

نحوه مصرف شامپو ضد شوره موهای خشک سریتا مدل پروبیوتیک

ابتدا موهای خود را خیس کنید، مقداری از شامپو را روی موهای خود بریزید و به آرامی‌ ماساژ دهید تا جذب شود. پس از گذشت 2 تا 3 دقیقه موها را با آب ولرم بشویید.

نکات استفاده از شامپو:

  • به هیچ وجه موهای خود را چنگ نزنید.
  • از آب داغ برای شستن موها استفاده نکنید.
  • شامپو را مستقیما روی موها نمالید.
  • از تماس شامپو با چشم‌ها و دهان بپرهیزید.
  • محصول را در مای مناسب و به دور از تابش نور خورشید نگهداری کنید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

شامپو ضد شوره موهای خشک سریتا مدل پروبیوتیک برای چه افرادی مناسب است؟

شامپو ضد شوره موهای خشک سریتا مدل پروبیوتیک برای درمان شوره‌های خفیف و شدید ناشی از خشکی سر ساخته شده است و استفاده از آن به صورت روزانه بلامانع است.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه‌ آنلاین صبا، از بزرگترین داروخانه‌‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید شامپو ضد شوره موهای خشک سریتا مدل پروبیوتیک، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 

جدول ترکیبات شامپو ضد شوره موهای خشک سریتا مدل پروبیوتیک

 

ترکیبات

مقدار

والین

*

آلانین

*

ایزولوسین

*

پروبیوتیک

*

زینک پیریتیون

*

سالیسیلیک اسید

*

آمونیوم لورت سولفات

*

عصاره آلوئه ورا

*

آسپارتیک اسید

*

آرژنین

*

 

 

 

 

 

 

 

 

شامپو ضد شوره موهای خشک سریتا مدل پروبیوتیک
شامپو ضد شوره موهای خشک سریتا مدل پروبیوتیک
قیمت:
167,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;