0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Vita -Ker For Dry Hair Anti Dandruff Shampoo

شامپو ضد شوره درمالیفت مدل ویتا کر مناسب برای موهای خشک

شناسه کالا: 814857
شناسه کالا: 814857
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
128,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو ضد شوره درمالیفت مدل ویتا کر مناسب برای موهای خشک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

شوره انواع مختلفی دارد و بر حسب نوع پوست سر به شوره خشک و شوره چرب تقسیم بندی می‌شود. شوره چرب بر اثر ترشح بیش از حد چربی در پوست سر به وجود می‌آید و شوره خشک ناشی از کم آبی پوست سر است که به شکل پوسته‌های ریز و سفید رنگ چسبیده به ریشه مو ظاهر می‌شود. برخی از شوره‌ها بسیار خفیف هستند و با استفاده از یک شامپو به راحتی برطرف می‌شوند.

شامپو ضد شوره درمالیفت مدل ویتا کر مناسب برای موهای خشک یکی از همین محصولات است که در کنار پاک کردن مو از آلودگی‌ها، موجب افزایش رطوبت پوست سر و کاهش التهاب می‌شود. این محصول حاوی ترکیبات بی‌نظیری است که به درمان شوره خشک کمک زیادی می‌کند و باعث تقویت موهایتان می‌شود.

 


 

 شوره و راه‌های درمان آن

شوره به پوسته‌های ریز و سفید رنگ روی کف سر گفته می‌شود که معمولا به ریشه مو چسبیده است. این پوسته‌ها همراه با خارش هستند و گاهی اوقات باعث قرمز و ملتهب شدن پوست سر می‌شوند. بهترین راه درمان شوره، استفاده از محصولات ضدشوره است که برای این کار می‌توان از انواع شوینده و شامپو استفاده کرد.

 شامپو ضد شوره درمالیفت مدل ویتا کر یک انتخاب عالی برای شوره ناشی از پوست سر خشک است که در ادامه به ویژگی‌ها و خواص آن پرداخته‌ایم.

 


 

 نحوه اثرگذاری شامپو ضد شوره درمالیفت مدل ویتا کر

شامپو ضد شوره درمالیفت مدل Vita Care به صورت تخصصی برای مبارزه با شوره خشک ساخته شده است. همانطورکه می‌دانید، خشکی پوست سر بر اثر کمبود رطوبت است که با پوسته ریزی، خارش و التهاب همراه است و در برخی موارد باعث رشد باکتری‌های مولد شوره می‌شود.

شامپو ضد شوره درمالیفت از ترکیباتی برخوردار شده است که به از بین رفتن باکتری‌های مولد شوره کمک کرده و تاثیر بسزایی در رفع شوره دارد. گفتنی است که این محصول، فاقد سولفات است و هیچ آسیبی به تار مو وارد نمی‌کند. از ترکیباتی که در شامپو Dermalift به کار رفته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

عصاره درخت چای

این گیاه خاصیت ضدعفونی‌کننده و ضدالتهاب دارد و از این طریق باعث پاکسازی پوست سر از میکروب‌های مولد شوره و همچنین رفع شوره می‌شود. کاهش قرمزی، خارش و التهاب از دیگر ویژگی‌های این ماده محسوب می‌شوند.

پیروکتون اولامین

پیروکتون اولامین خاصیت ضدقارچی دارد و باعث کشته شدن قارچ‌های موجود در کف سر می‌شود. همچنین این محصول با ریزش مو بر اثر شوره رابطه مستقیم دارد؛ بنابراین نه تنها ریزش مو را متوقف می‌کند بلکه به رشد مجدد موها کمک می‌کند.

سیکلوپیروکس اولامین

سیکلوپیروکس اولامین یکی دیگر از ترکیبات ضد قارچی است که در شامپو درمالیفت به کار رفته است. این ماده موجب از بین رفتن قارچ‌های تحریک‌کننده پوست سر می‌شود و از این طریق در درمان شوره مفید است.

زینک PCA

زینک PCA نیز در تنظیم ترشح چربی سر موثر است. علاوه بر آن، خاصیت ضدقارچ و ضد باکتری هم دارد که باعث درمان شوره سر می‌شود. ناگفته نماند که این ماده بوی نامطبوع کف سر را نیز برطرف می‌کند.

سالیسیلیک اسید

سالیسیلیک اسید یک ترکیب لایه‌بردار است که باعث حذف سلول‌های مرده پوست شده و با از بین بردن باکتری‌های مولد شوره، شرایط جدیدی را برای سلول‌های تازه پوست فراهم می‌کند تا بهتر بتوانند رشد کنند. درنتیجه ریزش مو متوقف شده و رشد مو افزایش می‌یابد.

عصاره بید کانادایی

عصاره بید موجود در این شامپو، خاصیت ضد شوره به این محصول بخشیده است و موجب رفع شوره‌های سر می‌شود. همچنین این ماده خاصیت ضدالتهاب و ضدخارش دارد و به دنبال آن در رفع خارش سر موثر است.

 


 

ویژگی‌های شامپو ضد شوره درمالیفت مدل ویتا کر

  • حاوی ترکیبات ضدشوره قوی
  • رفع شوره‌های ناشی از خشکی کف سر و شوره‌های مقاوم به درمان
  • رفع خشکی و التهاب کف سر
  • کاهش خارش و قرمزی پوست سر
  • حاوی اسیدآمینه ضروری برای افزایش رشد مو
  • حاوی ترکیبات ضد قارچ و ضد باکتری
  • جلوگیری از رشد باکتری‌های مولد شوره
  • جلوگیری از ریزش مو بر اثر شوره
  • فاقد سولفات و ترکیبات مضر برای مو
  • احیا و بازسازی موهای آسیب دیده همچون موخوره
  • مناسب برای موهای خشک

 


 

 مزایای مصرف شامپو ضد شوره درمالیفت مدل ویتا کر

مزیت شامپو ضد شوره درمالیفت این است که فاقد سولفات است. ترکیبات سولفاته ترکیباتی هستند که مواد سمی ‌از جمله دیوکسان تولید می‌کنند؛ این ماده از طریق پوست جذب خون می‌شود و خطرات جبران‌ناپذیری را به همراه دارد. اما این شامپو به دلیل اینکه فاقد سولفات است، هیچ خطری برای شما و سلامت موهایتان ندارد.

از دیگر مزایای این شامپو ضد شوره باید به احیا موهای آسیب دیده اشاره کنیم. چرا که موهای خشک بر اثر کم آبی دچار موخوره و شکنندگی می‌شوند و با وزی و گره همراه هستند. اما این شامپو با مرطوب کردن موها و پوست سر، نه تنها آلودگی را پاک می‌کند، بلکه باعث می‌شود موهایتان نرم و خوش‌حالت‌تر شود.

با این مزیت‌هایی که در رابطه با شامپو ضد شوره Dermalift گفته شد، اگر شوره مقاوم به درمان دارید، یا پوست سرتان خشک شده و با شوره و خارش همراه است، می‌توانید این محصول را از طریق سایت داروخانه صبا به صورت آنلاین خریداری کنید.

نحوه مصرف شامپو ضد شوره درمالیفت مدل ویتا کر

ابتدا موهای خود را خیس کنید، سپس مقداری از شامپو را روی موهایتان بمالید و ماساژ دهید. پس از یک تا 2 دقیقه با آب ولرم بشویید.

توجه:

حداقل 3 الی 4 بار در هفته از این محصول استفاده کنید.

 


 

 شامپو ضد شوره درمالیفت مدل ویتا کر برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول برای موهای خشک دارای شوره ساخته شده است و تنها بزرگسالان می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

 

ترکیبات شامپو ضد شوره درمالیفت مدل ویتا کر

آب دیونیزه، دی سدیم لوریل سارکوزینات، لوریل گلوکوزاید، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، سی ۱۲-۱۳ آلکیل لاکتات، کوکامیدوپروپیل بتائین، سیلیکون کواترنیوم ۱۸، تری دست ۱۲، تری دست ۶، پلی اتیلن گلیکول ۷ گلیسریل کوکوآت، پیروکتون اولامین، کراتین هیدرولیز شده، سیکلوپیروکس اولامین، عصاره رزماری، عصاره آرنیکا مونتانا، عصاره صمغ آکاسیا سیال، گلیسیرین.

 

 

 

 

 

 

 

 

شامپو ضد شوره درمالیفت مدل ویتا کر مناسب برای موهای خشک
شامپو ضد شوره درمالیفت مدل ویتا کر مناسب برای موهای خشک
قیمت:
128,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;