0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Climbazole 150 Anti Dandruff Shampoo

شامپو ضد شوره هگور مدل کلیمبازول ۱۵۰

شناسه کالا: 817909
شناسه کالا: 817909
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو ضد شوره هگور مدل کلیمبازول ۱۵۰
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

شوره سر بر اثر عوامل مختلفی به وجود می‌آید که بر حسب نوع پوست به شوره‌های خشک و شوره چرب نامگذاری می‌شوند. شوره خشک بیشتر در فصل‌های سرد سال مثل زمستان اتفاق می‌افتد. در این فصل، پوست سر گرم و سرد می‌شود و بر اثر تحریک پوسته‌های ریزی به نام شوره ایجاد می‌کند. شوره چرب نیز ناشی از ترشح بیش از حد چربی در پوست سر است که در افراد با پوست سر چرب به وجود می‌آید. این نوع شوره، چرب و بزرگتر است و به رنگ زرد دیده می‌شود.

برخی از شوره‌ها بسیار خفیف هستند و با روش‌های خانگی و مراقبت‌های روزانه درمان می‌شوند. اما برخی دیگر شدت بیشتری داشته و برای درمان آن‌ها باید از شوینده و پاک کننده ضد شوره قوی استفاده کرد.

برند هگور با تحقیق و توسعه در رابطه با مو و بیماری‌های رایج آن همواره تلاش کرده است بهترین محصولات را برای سلامت پوست و مو برای شما عزیزان تولید کند. این برند، سه محصول مختلف برای درمان شوره سر عرضه می‌کند که از میان آن‌ها می‌توان به شامپو ضد شوره قوی هگور مدل کلیمبازول 150 اشاره کرد. این شامپو حاوی مواد و ترکیبات قوی است که بدون آسیب زدن به مو، شوره سر را درمان می‌کند و مانع ایجاد خارش پوستی می‌شود.

 


 

ترکیب اصلی شامپو ضد شوره هگور چیست و چه کاربردی دارد؟

جلوگیری از شوره سر، یکی از دغدغه‌های همه ما است. شوره سر خفیف راه حل‌های بسیاری زیادی دارد و به راحتی درمان می‌شود. اما اگر به آن توجه نشود، به مرور زمان بیشتر شده و گاهی اوقات منجر به شوره شدید و عوارض جبران ناپذیر به مو و پوست سر می‌شود.

در این موارد می‌توان از شامپو ضد شوره هگور استفاده کرد که حاوی کلیمبازول 1.5درصد است. این ماده یکی از پایه‌های اصلی محصولات ضد شوره است که از شوره سر جلوگیری می‌کند و اگزما و پسوزیاریس را درمان می‌کند. معمولا این شامپو توسط متخصصان پوست برای درمان شوره شدید و اگزما پوستی تجویز می‌شود. همچنین این قابلیت را دارد که بیماری‌های قارچی را درمان کند و از خارش سر جلوگیری کند.

 


 

نحوه اثرگذاری شامپو ضد شوره هگور مدل کلیمبازول 150

شامپو هگور برای موهایی با شوره زیاد استفاده می‌شود و حاوی مواد و ترکیبات با غلظت بالا است که بتواند انواع شوره چرب و شوره خشک را درمان کند و چربی پوست سر را تنظیم کند. بنابراین چه پوست سرتان چرب است و چه خشک، می‌توانید از این شامپو به صورت 2 تا 3 مرتبه در هفته استفاده کنید و شوره سر خود را درمان کنید.

گفتنی است که شامپو ضد شوره هگور Hegor، باعث کنترل ترشح چربی پوست می‌شود و PH آن را تنظیم می‌کند. بنابراین از ایجاد التهاب سر جلوگیری می‌کند و شوره‌های چرب و بزرگ را درمان می‌کند. کاربرد این شامپو در پوست خشک نیز، جلوگیری از پوسته شدن کف سر بر اثر گرم و سرد شدن هوا است و با تقویت لایه‌های میانی پوست، مانع از ایجاد شوره خشک می‌شود.

خوب است بدانید که در ترکیب این محصول از دو ماده فعال در درمان شوره و قارچ بنام کلیمبازول و اسید لاکتیک استفاده می‌شود. کلیمبازول که به مقدار 1.5درصد در این محصول به کار رفته است، یک ماده ضد قارچ و ضد شوره است که قادر است انواع شوره‌ها و بیماری‌های قارچی مثل درماتیت سبورئیک را درمان کند. این ماده باکتری‌های منتشر کننده شوره را مهار می‌کند و برای درمان شوره بسیار عالی است. اسید لاکتیک نیز یک مرطوب کننده پوستی است که چربی و PH سر را تنظیم می‌کند و مانع ایجاد شوره می‌شود.

 


 

ویژگی‌های شامپو ضد شوره هگور مدل کلیمبازول 150

  • کنترل کننده ترشح چربی در پوست سر
  • تنظیم کننده PH پوست سر
  • درمان التهاب و خارش سر
  • ضد قارچ و درمان بیماری‌های قارچی
  • تقویت پوست سر و ضد ریزش مو
  • آبرسان و مرطوب کننده پوست سر
  • درمان شوره شدید مو

 


 

مزایای مصرف شامپو ضد شوره هگور مدل کلیمبازول 150

با استفاده از شامپو هگور مدل کلیمبازول 150 دیگر نگران شوره‌های شدید و ریزش آن‌ها بر روی شانه و لباس خود نیستید. این محصول، انواع شوره‌های چرب و خشک را به صورت موضعی درمان و ریشه کن می‌کند و اثری از آن‌ها باقی نمی‌گذارد. مزیت استفاده از این شامپو، داشتن موهایی زیبا و تمیز است که از نظر اجتماعی باعث خوش درخشیدن شما در بین دوستانتان می‌شود و دیگر کسی شما را به علت شوره سر سرزنش نمی‌کند.

نحوه مصرف شامپو ضد شوره هگور مدل کلیمبازول 150

برای استفاده از شامپو هگور حتما موارد زیر را مطالعه کنید:

  • مقداری از شامپو را روی موهای خیس و مرطوب خود بمالید. (مقدار شامپو بسته به کوتاهی یا بلندی موهای شما متفاوت است.)
  • سپس موها را ‌ماساژ دهید و با آب ولرم آبکشی کنید.
  • برای بار دوم، این عمل را تکرار کنید با این تفاوت که 2 الی 3 دقیقه صبر کنید تا مواد شامپو جذب موها و پوست سر شود، سپس آبکشی کنید.

توجه داشته باشید که:

  • حتما شامپو ضد شوره هگور را مطابق دستور بالا مصرف کنید تا سریع‌تر بتواند شوره‌های سر را درمان کند.
  • از تماس محصول با چشم‌ها و دهان پرهیز کنید.
  • محصول را به دور از دسترس کودکان قرار دهید.
  • محصول را در دمای مناسب و به دور از تابش مستقیم خورشید قرار دهید.

 


 

شامپو ضد شوره هگور برای چه افرادی مناسب است؟

این شامپو برای درمان شوره سر شدید و خارش‌ پوست سر مناسب است. دوره درمان به صورت 3 تا 4 مرتبه در هفته و به مدت یک ماه رعایت کنید. پس از آن می‌توانید از شامپو ضد شوره هگور مدل کلیمبازول 50 جهت ادامه درمان شوره سر استفاده کنید.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید شامپو ضد شوره هگور مدل کلیمبازول 150، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. یا اینکه با کارشناسان فروش ما از طریق شماره 02141971 تماس گرفته و ضمن مشاوره، سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید.

 

جدول ترکیبات شامپو ضد شوره هگور مدل کلیمبازول 150

ترکیبات

مقدار

آب

*

سدیم لورت سولفات

*

لوریل گلوکوزاید

*

دی سدیم کوکو آمفو دی استات

*

کوکامیدو پروپیل بتائین

*

کلیمبازول

1.5درصد

PEG-15 کوکوپلی آمین

*

عطر

*

لاکتیک اسید

*

بنزوییل سالیسیلات

*

بوتیل فنیل متیل پروپانول

*

لینالول

*

متیل کلرو ایزو تیازولینون

*

منیزیم نیترات

*

متیل ایزو تیازولینون

*

منیزیم کلراید

*

 

 

 

 

 

 

 

شامپو ضد شوره هگور مدل کلیمبازول ۱۵۰
شامپو ضد شوره هگور مدل کلیمبازول ۱۵۰
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;