0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Climbazole 50 Anti Dandruff Shampoo

شامپو ضد شوره هگور مدل کلیمبازول 50

شناسه کالا: 300792
شناسه کالا: 300792
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو ضد شوره هگور مدل کلیمبازول 50
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

شوره یکی از بیماری‌های رایج در پوست سر است که براثر عوامل مختلف به وجود ‌می‌آید. شوره‌ها هیچ عارضه خطرناکی برای بدن انسان ندارند و به هیچ وجه مسری نیستند. اما وجود این دانه‌های ریز ممکن است دیدگاه شما را از تمیزی و نظافت موها تغییر بدهد.  

در بازار، شوینده و پاک کننده‌های زیادی وجود دارد که ‌می‌توانند این مشکل را حل کنند و شوره سر را کنترل کنند. یکی از برندهای موفق، هگور (Hegor) است که بیش از 80 سال است به تحقیق و آزمایش درباره مو و عوامل موثر در آن مشغول است و توانسته محصولات مراقبت از مو با کیفیتی را وارد بازار کند.

شامپو ضد شوره هگور مدل کلیمبازول 50 یکی از محصولات خوب این برند است که برای از بین بردن شوره‌های خفیف سر و خارش پوستی عرضه ‌می‌شود. این شامپو، ترشح چربی و PH پوست سر را تنظیم ‌می‌کند و از ایجاد پوسته‌های سفید چرب در سر ممانعت ‌می‌کند. همچنین شوره‌های حاصل از پسوزیاریس، اگزما و شوره‌های ناشی از خشکی پوست سر را کنترل ‌می‌کند و در درمان خارش سر موثر است. در ادامه، می‌توانید اطلاعات بیشتری را درباره این محصول و چگونگی اثر آن در درمان شوره مطالعه کنید.

 


 

ترکیب اصلی شامپو ضد شوره هگور چیست و چه کاربردی دارد؟

شامپوها به این دلیل که به صورت روزانه داخل حمام استفاده ‌می‌شوند و بر روی موهای مرطوب مالیده ‌می‌شوند، ‌می‌توانند تاثیر مستقیمی ‌در فعالیت‌های سلولی مو و ساختار آن‌ها داشته باشند. چه چیزی بهتر از این که در انتخاب شامپو مورد استفاده خود بیشتر دقت کنیم و محصولی را خریداری کنیم که متناسب با مو و مشکلات آن باشد.

شامپو ضد شوره هگور مدل کلیمبازول 50 یک انتخاب مناسب برای افراد با شوره سر است. البته این شامپو برای شوره‌های خفیف ساخته شده است که ‌می‌توان از آن برای درمان شوره‌های کم یا برای متعادل کردن شوره سر، پس از مصرف شامپوهای ضد شوره قوی استفاده کرد. شامپو هگور حاوی مواد و ترکیبات ملایم است که علاوه بر از بین بردن شوره، ‌می‌تواند خارش پوستی و اگزما ناشی از بیماری‌های قارچی را هم برطرف کند.

 


 

نحوه اثرگذاری شامپو ضد شوره هگور مدل کلیمبازول 50 

نحوه اثرگذاری هر محصول بر روی پوست یا مو، با مواد و ترکیباتی که در آن‌ها به کار رفته رابطه مستقیم دارد. به عبارت دیگر، این مواد و ترکیبات به کار رفته در محصولات هستند که ویژگی‌های آن‌ها را تشکیل ‌می‌دهند.

در شامپو ضد شوره هگور نیز از ترکیباتی استفاده شده است که به آن خاصیت ضد شوره و ضد قارچ بخشیده‌اند. در واقع این شامپو حاوی کلیمبازول 0.5درصد و لاکتیک اسید است که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. لاکتیک اسید از خانواده آلفا هیدروکسی اسیدها (AHA) و یک لایه بردار ملایم است که در میوه و شیر یافت ‌می‌شود. این ماده از پوست لایه برداری ‌می‌کند و با از بین بردن سلول‌های مرده پوست و همچنین قارچ‌های پوستی موجب درمان شوره سر و خارش پوستی ‌می‌شود. همچنین، لاکتیک اسید یک مرطوب کننده برای پوست سر محسوب ‌می‌شود که چربی سر را کنترل ‌می‌کند و با تنظیم PH پوست سر از ایجاد شوره در لابلای موها جلوگیری ‌می‌کند.

کلیمبازول نیز یک ماده ضد قارچ و ضد شوره است که در اکثر محصولات ضد شوره استفاده ‌می‌شود. این ماده بیماری‌های قارچی و اگزما روی پوست را درمان ‌می‌کند و یک ماده موثر برای از بین بردن شوره سر است. درمان خارش سر و حساسیت‌های پوست سر از دیگر ویژگی‌های کلیمبازول 50 هستند.

 


 

ویژگی‌های شامپو ضد شوره هگور مدل کلیمبازول 50

از ویژگی‌های شامپو هگور کلیمبازول 50 باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ضد قارچ و جلوگیری از خارش سر
  • ضد شوره و پوسته شدن کف سر
  • تنظیم کننده PH پوست سر
  • کنترل کننده ترشح چربی در پوست سر
  • ضد حساسیت و ضد التهاب
  • درخشان کننده موها
  • ایجاد نر‌می ‌و لطافت در مو

 


 

مزایای مصرف شامپو ضد شوره هگور مدل کلیمبازول 50

مزیت شامپو ضد شوره هگور این است که از مواد ضد شوره عالی برخوردار شده است که برای از بین بردن شوره خفیف سر عالی است. این محصول شوره و خارش پوستی را درمان ‌می‌کند و اعتماد به نفس شما را در زیبایی و نظافت بالاتر ‌می‌برد. مزیت دیگر استفاده از این شامپو، جنبه اجتماعی آن است که شوره‌های سر را درمان ‌می‌کند و دیگر از دوستان و اطرافیان خود خجالت نمی‌کشید.

نحوه مصرف شامپو ضد شوره هگور مدل کلیمبازول 50

برای استفاده از شامپو ضد شوره هگور مدل کلیمبازول 50 بهتر است دستورات زیر را رعایت کنید:

  • ابتدا موهای خود را خیس کنید و مقداری از شامپو را بسته به بلندی موهایتان روی سر بمالید.
  • سپس کمی ‌ماساژ دهید و با آب ولرم بشویید.
  • برای بار دوم، این عمل را تکرار کنید با این تفاوت که 2 الی 3 دقیقه صبر کنید تا مواد شامپو جذب موها و پوست سر شود، سپس آبکشی کنید.

توجه داشته باشید که:

  • حتما شامپو ضد شوره هگور را مطابق دستور بالا مصرف کنید تا سریع‌تر بتواند شوره‌های سر را درمان کند.
  • از تماس محصول با چشم‌ها و دهان پرهیز کنید.
  • محصول را به دور از دسترس کودکان قرار دهید.
  • محصول را در دمای مناسب و به دور از تابش مستقیم خورشید قرار دهید.

 


 

شامپو ضد شوره هگور مدل کلیمبازول 50 برای چه افرادی مناسب است؟

معمولا این شامپو توسط پزشکان و متخصصان پوست و مو تجویز ‌می‌شود و به عنوان مکمل پس از استفاده از شامپوهای ضد شوره قوی توصیه ‌می‌شود.  شما ‌می‌توانید از این محصول برای درمان شوره سر خفیف و خارش‌ پوست سر خود استفاده کنید.

 

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید شامپو ضد شوره هگور مدل کلیمبازول 50، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. یا اینکه با کارشناسان فروش ما از طریق شماره 02141971 تماس گرفته و ضمن مشاوره، سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید.

 

جدول ترکیبات شامپو ضد شوره هگور مدل کلیمبازول 50

ترکیبات

مقدار

آب

*

سدیم لورت سولفات

*

لوریل گلوکوزاید

*

دی سدیم کوکو آمفو دی استات

*

کوکامیدو پروپیل بتائین

*

کلیمبازول

0.5درصد

PEG-15 کوکوپلی آمین

*

عطر

*

لاکتیک اسید

*

بنزیل سالیسیلات

*

بوتیل فنیل متیل پروپانول

*

لینالول

*

متیل کلرو ایزو تیازولینون

*

منیزیم نیترات

*

متیل ایزو تیازولینون

*

منیزیم کلراید

*

 

شامپو ضد شوره هگور مدل  کلیمبازول 50
شامپو ضد شوره هگور مدل کلیمبازول 50
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;