0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

شامپو ضد شوره کپیدرما

شناسه کالا: 813416
شناسه کالا: 813416
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
229,900 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو ضد شوره کپیدرما
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

 

شرکت کپیدرما (Capiderma) یکی از بهترین برند‌های ایرانی است که با داشتن تیمی مجرب و متخصص، با همکاری مجهزترین لابراتورار‌ها، تحت لیسانس کانادا، محصولاتی با کیفیت و اثربخشی بالا در زمینه پوست و مو تولید می‌کند.

کپیدرما با استفاده از نوین‌ترین تکنولوژی و رعایت استاندارد‌های جهانی محصولات آرایشی بهداشتی متنوعی از جمله شوینده و نرم کننده، انواع شامپو، کرم‌های مختلف پرطرفدار و غیره  را به بازار عرضه کرده است.

در ادامه قصد داریم  یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند در زمینه مو با نام شامپو ضد شوره کپیدرما را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 


 

شوینده و نرم‌ کننده چیست و چه کاربردی دارد؟

شوینده‌ و نرم کننده‌ مو Capiderma محصولاتی هستند که به منظور شستشو و مراقبت از مو‌ها استفاده می‌شوند. این محصولات در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شوند که می‌توانند علاوه بر حذف کثیفی‌ها، گرد و غبار و مواد آلوده، باعث افزایش درخشندگی، نرمی و حجم مو شوند و برخی دیگر با خاصیت ضد قارچ، ضد شوره و رطوبت رسانی به کمک موها آیند.

شامپو ضد شوره کپیدرما یکی از محصولات شوینده مو است که موجب تمیزی و شفافیت مو‌ها شده و موهایی سالم تر و زیباتری را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد.

 


 

نحوه اثرگذاری شامپو ضد شوره کپیدرما بر مو چگونه است؟

شامپو‌های ضد شوره معمولا حاوی ترکیباتی هستند که به کاهش التهاب پوست سر کمک کرده و از رشد باکتری‌ها جلوگیری می‌کنند. استفاده منظم و مداوم از شامپو ضد شوره کپیدرما می‌تواند به کاهش چربی پوست سر و بهبود سلامتی پوست کمک قابل توجهی کند.

این شامپو با فرمولاسیونی منحصر به فرد سبب کاهش پوسته پوسته شدن و خارش سر شده و تاثیر مستقیمی بر سلامت و زیبایی مو‌های شما دارد.

 


 

ترکیبات موجود در شامپو ضد شوره کپیدرما

مواد موثره موجود در شامپو ضد شوره Capidermaعبارتند از:

 پیروکتون اولامین

پیروکتیون اولامین یک ماده‌ ضد التهاب است که برای  درمان شوره و سایر بیماری‌های پوستی استفاده می‌شود.

اسید سالیسیلیک

یک ترکیب شیمیایی است که به عنوان یک ماده ضد التهاب و تسکین دهنده در شامپو‌های ضد شوره کاربرد دارد.

 بیوتین

بیوتین یکی از ویتامین‌های مهم برای سلامتی پوست و مو است. هدف استفاده از بیوتین در شامپو ضد شوره کپیدرما تقویت مو‌ها، جلوگیری از ریزش مو، افزایش رشد مو و همچنین بهبود لطافت و درخشندگی مو‌ها است.

کلیمبازول

 ترکیب  بعدی موجود در شامپو ضد شوره کلیمبازول (climbazole ) است که به عنوان یک ماده فعال ضد قارچی موضعی است. برای درمان عفونت ‌ها‌ی قارچی پوست مانند اگزما تاثیر بسزایی دارد و برای درمان شوره و پیشگیری از آن مناسب است.

عصاره چای سبز

چای سبز حاوی ترکیباتی همچون کاتچین (Camellia sinensis) و پلی فنل‌ها (polyphenols ) است که به عنوان یک ماده آنتی باکتریال و آنتی فونگال به کار می‌آید. به همین دلیل، استفاده از عصاره‌ چای سبز در شامپو‌ها به درمان مشکلات مربوط به قارچ پوستی و جلوگیری از رشد باکتری‌ها کمک کند.

عصاره گل ختمی

گل ختمی (Althaea officinalis) یک گیاه دارویی است که در برخی شامپو‌ها برای درمان مشکلات پوستی مورد استفاده می‌شود. این ماده باعث رطوبت عمقی مو، نرمی مو شده و از گره خوردن مو جلوگیری می‌کند. عصاره‌ گل ختمی می‌تواند باعث آرامش پوست سر شود و التهاب را بهبود بخشد.

عصاره اکالیپتوس

 

عصاره اکالیپتوس (Eucalyptus) یک ماده ضد قارچ و ضد باکتری است که  معمولا جهت کنترل شوره و خارش  سر استفاده می‌شود. همچنین به رشد بهتر مو کمک کرده و سبب درخشندگی و انعطاف پذیری مو‌ها می‌شود.

پیریتیون روی

پیریتیون روی (Zinc pyrithione) که در شامپوهای کنترل کننده شوره سر وجود دارند با اثر ضد میتوز خود سبب کاهش ساخت و ساز سلول‌های اپی تلیال می‌شود. همچنین این ترکیب دارای اثرات ضد قارچ و ضد باکتری بوده که قادر است قارچ‌ها را از بین ببرد.

اوره

اوره نقش نرم کننده و مرطوب کننده در شامپو ضد شوره را دارد همچنین اوره‌ به عنوان یک منبع پروتئین مو در شامپو‌ها به کار می‌رود.

 


 

ویژگی‌های شامپو ضد شوره کپیدرما

  • دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچی
  • فرمولاسیون مناسب برای پاکسازی عمیق
  • تسکین خارش و التیام پوست سر
  • فاقد مواد مضر سولفات و پارابن
  • پیشگیری از بازگشت شوره
  • مناسب برای انواع موها
  • کنترل چربی مو

 


 

مزایای مصرف شامپو ضد شوره کپیدرما چیست؟

این شامپو  Capiderma حاوی مواد مغذی مانند ویتامین E و پروتئین است که باعث تقویت مو‌ و جلوگیری از آسیب دیدگی‌های مو‌ها می‌شود. به علت دارا بودن ترکیبات گیاهی در ترمیم مو‌ها موثر است و جریان خونرسانی به فولیکول مو‌ها را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

گفتنی است که شامپو ذکر شده حاوی مواد نرم کننده است که موجب نرمی و لطافت پوست و موی سر می‌شود.

نحوه مصرف شامپو ضد شوره کپیدرما

قبل از مصرف شامپو کپیدرما به نکات زیر توجه کنید:

  • ابتدا هر نوع گرد و خاک که روی مو است را پاک و تمیز کنید
  • مقدار از شامپو را روی موهای مرطوب ریخته و خوب ماساژ دهید
  • برای تاثیر بیشتر بهتر است 3 الی 5  دقیقه شامپو روی مو‌ها بماند سپس آبکشی کنید
  •  پس از مصرف درب محصول را به خوبی ببندید
  • در صورت بروز هر نوع حساسیت مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس شامپو ضد شوره به چشم خودداری کنید
  • دور از دسترس اطفال قرار دهید

 


 

استفاده از شامپو ضد شوره کپیدرما برای چه افرادی مناسب است؟

شامپو ضد شوره کپیدرما یک شوینده قوی است. این محصول برای افرادی که مشکل شوره دهی پوست سر دارند، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

قابل ذکر است این محصول با فرمولاسیون خاصی طراحی شده که ترکیبی از عصاره‌های طبیعی و مواد شیمیایی بوده که برای تسکین خارش و التهابات پوستی موثر است.

شامپو ضد شوره Capiderma برای افرادی که پوست سر خشک و حساس دارند نیز انتخابی مناسب است.

 


 

خرید شامپو ضد شوره کیپدرما

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

یادداشت پایانی

وجود شوره‌های مزاحم برای هر کسی آزار دهنده است اما با وجود شامپوهای ضد شوره می‌توان به راحتی از این دانه‌های سفید روی شانه خلاص شد و پوست و موی سر را تقویت کرد. شامپو ضد شوره کپیدرما از آن دسته محصولات با کیفیت موجود در داروخانه صبا است که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم. امیدوارم مفید واقع شده باشد.

 

این شامپو با فرمولاسیون منحصر به فرد خود موجب پیشگیری و کنترل شوره سر شده و از بازگشت مجدد شوره جلوگیری می‌کند.

 

 

شامپو ضد شوره کپیدرما
شامپو ضد شوره کپیدرما
قیمت:
229,900 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;