0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

Caffeine & Sulfate Free For Normal & Dry Scalp Shampoo

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کافئین مناسب برای کف سر معمولی و خشک 550 میلی لیتر

شناسه کالا: 821612
شناسه کالا: 821612
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کافئین مناسب برای کف سر معمولی و خشک 550 میلی لیتر
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کافئین مناسب برای کف سر معمولی و خشک 550 میلی لیتر (Cleanic) در دسته محصولات شوینده و نرم کننده بوده و به تقویت فولیکول مو کمک می‌کند. کافئین موجود در این محصول در تحریک رشد مجدد مو نقش داشته و سبب افزایش تراکم مو می‌شود.

پس از یک دوره مصرف این شامپو، افزایش تارهای موی سر را احساس خواهید کرد. همچنین شما با مصرف این شامپو می‌توانید به سلامت موی سر کمک کرده و موهایی نرم و لطیف داشته باشید. بسیاری از متخصصین پوست و مو و داروسازان این شامپو را به بیماران و افرادی که از کاهش تراکم موی خود رنج می‌برند توصیه می‌کنند. بنابراین اگر شما هم به دنبال یک محصول با کیفیت و ساخت کشور ایران هستید، شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کافئین‌دار انتخاب مناسبی خواهد بود.

قیمت این محصول به نسبت کیفیت بالای آن و همچنین سایر محصولات خارجی بسیار مقرون به صرفه بوده و افراد می‌توانند به راحتی آن را خریداری کنند.

در ادامه شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کافئین را مورد بررسی قرار داده و نحوه اثرگذاری و همچنین مزایای استفاده از آن را برای شما شرح دادیم. برای آشنایی بیشتر با این محصول و همچنین خرید آن از داروخانه آنلاین، ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.


 

شامپو فاقد سولفات چیست و چه کاربردی دارد؟

شامپو فاقد سولفات پاک‌کنندگی ملایم و آرامی داشته و به حذف چربی اضافی کف سر بدون ایجاد خشکی در آن کمک فراوانی می‌کند. شامپو فاقد سولفات در دسته محصولات شوینده و نرم کننده قرار گرفته و موجب افزایش لطافت موها می‌شود.

شامپو بدون سولفات به شما احساس تمیزی می‌دهد، اما رطوبت سر را از بین نمی‌برد. این محصول تولید چربی را در پوست سر در حالت تعادل حفظ کرده و سبب سالم‌تر شدن آن می‌شود. پس از استفاده از این شامپو افراد با پوست سر خشک متوجه می‌شوند که پوست سرشان مرطوب‌تر شده است (بدون داشتن چربی اضافی)، و افراد با پوست‌های چرب‌تر متوجه می‌شوند که تولید بیش از حد چربی در کف سر آن‌ها به مرور زمان کاهش می‌یابد. شما می‌توانید شامپوهای فاقد سولفات را از داروخانه آنلاین تهیه کرده و استفاده کنید.


 

نحوه اثرگذاری شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کافئین

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کافئین مناسب برای کف سر معمولی و خشک 550 میلی لیتر (Cleanic) دارای فرمولاسیون ویژه‌ای است و کافئین موجود در آن تا حد زیادی میزان ریزش مو را کاهش می‌دهد. این محصول همچنین فولیکول‌های مو را تحریک کرده و به افزایش رشد و تراکم مو کمک می‌کند. مواد آنتی اکسیدانی موجود در آن ریشه مو را تقویت کرده و از این طریق مانع از ریزش مو در افراد می‌شود. از سویی دیگر این محصول فاقد هرگونه مواد حساسیت‌زا نظیر سولفات، پارابن و سیلیکون است، به همین جهت استفاده از آن برای افرادی که پوست سری حساس دارند مناسب است.


 

ویژگی‌های شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی

همانطور که در ابتدای این مطلب مطالعه کردید، شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کافئین دارای ویژگی‌های منحصر به فردیست که برای بزرگسالان مزایا و فواید بسیار زیادی دارد. برخی از این ویژگی‌ها عبارت است از:

  • در ترکیبات خود مقدار فراوانی عناصر مغذی دارد.
  • حاوی مواد آنتی اکسیدان است.
  • دارای مقادیر مشخصی کافئین است.
  • به تقویت فولیکول مو کمک زیادی می‌کند.
  • ریشه مو را تقویت می‌کند.
  • میزان ریزش مو را تا حد چشمگیری کاهش می‌دهد.
  • دارای خاصیت نرم‌کنندگی و درخشندگی است.
  • برای افرادی که موهای ضعیف و پوستی نازک دارند مناسب است.
  • فاقد هرگونه سولفات و پارابن است.
  • فاقد سیلیکون و رنگ است.

 

مزایای مصرف شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی

در بالاتر نیز به آن اشاره کردیم که شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کافئین مناسب برای کف سر معمولی و خشک دارای ویژگی‌های فراوانی بوده و مانع از ریزش مو شما می‌شود. در ادامه برخی دیگر از مزیت‌های استفاده از این محصول را برای شما آوردیم که عبارتند از:

  • این محصول سرشار از عناصر مغذی بوده و به تحریک سلول‌های سالم مو کمک فراوانی می‌کند.
  • کافئین موجود در این شامپو سبب تحریک رشد مو شده و در افزایش تراکم آن نقش پر رنگی دارد.
  • مواد آنتی اکسیدانی آن ریشه مو را تقویت کرده و از این طریق مانع از ریزش مو در افراد می‌شود.
  • از آن جایی که فاقد هرگونه مواد حساسیت‌زا نظیر سولفات، پارابن و سیلیکون است، استفاده از آن برای افرادی که پوست سری حساس دارند مناسب است.

نحوه مصرف شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی

ابتدا داخل حمام موهای خود را به طور کامل خیس کنید و پس از آن مقداری از شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کافئین را کف دست ریخته و به سر بزنید. شامپو را به آرامی روی سر ماساژ دهید تا به خوبی کف کرده و پس از گذشت 3 الی 5 دقیقه به طور کامل آبکشی کنید.


 

 

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کافئین برای چه کسانی مناسب است؟

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کافئین 550 میلی لیتر (Cleanic) برای آقایان و بانوانی که کف سر خشک دارند مناسب است. این شامپو به دلیل ترکیبات موثری که دارد به افزایش رشد مو کمک می‌کند و مانع از ریزش آن‌ها می‌شود.

ترکیبات شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کافئین مناسب برای کف سر معمولی و خشک

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کافئین فرمولاسیون مخصوصی داشته و به رشد مجدد موها و همچنین افزایش تراکم آن‌ها کمک بسزایی می‌کند. برخی از ترکیبات موثر و مفید در این شامپو عبارتند از:

  • کافئین
  • عناصر مغذی

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید. 

 

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کافئین مناسب برای کف سر معمولی و خشک 550 میلی لیتر
شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کافئین مناسب برای کف سر معمولی و خشک 550 میلی لیتر
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;