0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Caffeine & Sulfate Free For Oily Scalp Shampoo

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کافئین مناسب برای کف سر چرب 550 میلی لیتر

شناسه کالا: 821611
شناسه کالا: 821611
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کافئین مناسب برای کف سر چرب 550 میلی لیتر
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
 

پوست سر بسیار نازک و حساس بوده و مراقبت از آن بسیار حائز اهمیت است. استفاده از محصولات شوینده و نرم کننده مو بدون سولفات می‌تواند به حفظ سلامت پوست و مو سر شما کمک کرده و مانع از ایجاد هرگونه حساسیت در آن شود.

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کافئین مناسب برای کف سر چرب از فرمولاسیون ویژه‌ای بهره‌مند بوده و به تقویت ریشه مو کمک می‌کند و تراکم آن را افزایش می‌دهد. کافئین موجود در این شامپو مانع از ریزش مو شده و سبب تحریک رشد مجدد مو می‌شود.

در ادامه شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی را به طور تخصصی مورد بررسی قرار داده و همچنین ویژگی‌ها و مزایای استفاده از آن را برای شما شرح دادیم. برای خرید این محصول از داروخانه آنلاین، ما را تا پایان این متن همراهی کنید.

 


 

شامپو فاقد سولفات چیست و چه کاربردی دارد؟

شامپو فاقد سولفات جزء محصولات شوینده و نرم کننده مو قرار گرفته و از کیفیت بالایی برخوردار است. سولفات موجود در شامپو موجب می‌شود که به میزان کافی کف تولید شده و چربی سر و همچنین انواع کثیفی‌های مو از بین برود. از این رو زمانی که از محصولات سولفات دار برای شستشوی موهای خود استفاده می‌کنید، موجب از بین رفتن تمامی چربی‌ها از روی کف سر می‌شوید.

به طور طبیعی پوست سر مقداری چربی تولید می‌کند که برای محافظت از مو واجب است. این چربی تولید شده نقش یک سد دفاعی را داشته و از کف سر در برابر عوامل بیماری‌زا و همچنین عفونت‌های باکتریایی محافظت می‌کند. اگر میزان سولفات موجود در شامپو از یک حد مشخصی فراتر برود، سبب خشکی و شکنندگی موها شده و پوست سر را تحریک می‌کند.

شامپوهای دارای سولفات پوست سر را به طور کامل تمیز می‌کنند اما در مقابل مواد خشن موجود در آن‌ها نیز سبب ایجاد حساسیت در افراد می‌شود. به همین جهت شامپوی بدون سولفات یک جایگزین مناسب برای کسانی است که پوست سری حساس دارند. این محصولات را می‌توانید از داروخانه آنلاین تهیه کرده و در هربار حمام رفتن از آن‌ها استفاده کنید.

 


 

نحوه اثرگذاری شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کافئین مناسب برای کف سر چرب (Cleanic) دارای ترکیبات فعالی است و به تحریک رشد مجدد موها و افزایش تراکم آن کمک می‌کند. کافئین موجود در این محصول میزان ریزش مو را در افراد کاهش داده و سبب تقویت مو می‌شود.

مواد آنتی اکسیدانی موجود در شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی فولیکول مو را تقویت کرده و استحکام مو را افزایش می‌دهد و مانع از ریزش آن می‌شود. از سویی دیگر این شامپو هیچگونه ماده مضر و حساسیت‌زایی نظیر پارابن، سیلیکون و سولفات نداشته و به همین جهت موجب ایجاد حساسیت در کف سر نمی‌شود. عناصر مغذی نیز سلول‌های سالم مو را تحریک کرده و از این طریق به رشد هر چه بهتر آن‌ها کمک می‌کنند.

 


 

ویژگی‌های شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی

  • شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی دارای مقادیر فراوانی عناصر مغذی است.
  • در ترکیبات خود مواد آنتی اکسیدانی را جای داده است.
  • دارای مقادیر بالایی کافئین است.
  • در تقویت فولیکول مو نقش بسزایی دارد.
  • به تقویت ریشه مو کمک می‌کند.
  • نقش موثری در کاهش ریزش مو افراد دارد.
  • به دلیل برخی از ترکیبات خود خاصیت نرم‌کنندگی و درخشندگی دارد.
  • برای افرادی که کف سر چرب دارند مناسب است.
  • در ترکیبات خود مواد مضری مثل سولفات و پارابن ندارد.
  • فاقد سیلیکون و رنگ است.

 


 

مزایای مصرف شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی

همانطور که در بخش‌های پیشین به آن اشاره کردیم، شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کافئین (Cleanic) دارای ترکیبات ویژه‌ای بوده و عملکرد مثبتی از خود نشان داده و عناصر مغذی را برای رشد مجدد مو تامین می‌کند. در ادامه برخی دیگر از مزایای استفاده از شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی برای شما شرح دادیم که عبارتند از:

  • عناصر مغذی موجود در این شامپو سلول‌های سالم مو را تحریک کرده و از این طریق به رشد هر چه بهتر آن‌ها کمک می‌کنند.
  • شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی دارای مقادیر بالایی کافئین است که سبب تحریک رشد مو شده و میزان تراکم آن را افزایش می‌دهد.
  • مواد آنتی اکسیدانی و ویتامین‌های موجود در این شامپو فولیکول مو را تقویت کرده و مانع از ریزش بیش از حد موها می‌شود.
  • این محصول فاقد هرگونه مواد حساسیت‌زا و مضر مانند پارابن، سیلیکون و سولفات بوده و به همین دلیل استفاده از آن هیچگونه عارضه و حساسیت پوستی به دنبال ندارد.

نحوه مصرف شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کافئین مناسب برای کف سر چرب

در ابتدا لازم است که داخل حمام موهای خود را به طور کامل خیس کنید و پس از آن مقدار مشخصی از شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کافئین را کف دست ریخته و به سر بزنید. بعد از آن شامپو را به آرامی روی سر ماساژ دهید تا به خوبی کف کرده و پس از گذشت 3 الی 5 دقیقه به طور کامل آبکشی کنید تا آثاری از کف روی موها باقی نماند.     

   


 

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی برای چه کسانی مناسب است؟

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کافئین برای استفاده آقایان و بانوان بزرگسالی که کف سر چرب دارند مناسب است. این محصول به دلیل فرمولاسیون مخصوصی که دارد فولیکول مو را تقویت کرده و از ریزش مو جلوگیری می‌کند.

 


 

ترکیبات شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کافئین مناسب برای کف سر چرب

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی ترکیبات فعالی داشته و در تحریک رشد مجدد مو و همچنین افزایش تراکم آن نقش مهمی را ایفا می‌کند. در ادامه برخی از ترکیبات تشکیل‌دهنده این شامپو را برای شما نام بردیم که عبارتند از:

  • انواع عناصر مغذی
  • کافئین

 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کافئین مناسب برای کف سر چرب 550 میلی لیتر
شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کافئین مناسب برای کف سر چرب 550 میلی لیتر
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;