0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Argan & Macadamia Revitalizing Hair Shampoo

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده 550 میلی لیتر

شناسه کالا: 820632
شناسه کالا: 820632
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
288,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده 550 میلی لیتر
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا فرمولاسیون مخصوصی دارد و برای کسانی که موهای خشک و وز شده دارند مناسب است. این شامپو قدرت پاک‌کنندگی ملایمی دارد و مانع از پاک شدن مواد کراتینه از روی سطح موها می‌شود. حضور یک محصول شوینده و نرم کننده مناسب در روتین مراقبتی مو، برای حفظ سلامت مو بسیار حائز اهمیت است. به همین منظور شما باید برای سلامت مو از محصولات با کیفیت استفاده کنید. یکی از محصولات فاقد سولفات کلینیک دل آرگان و ماکادمیا Argan & Macadamia Sulfate Free Hair Shampoo است که در ایران تولید و به فروشگاه‌ها و داروخانه‌های معتبر سراسر ایران عرضه می‌شود. بنابراین شما باید به راحتی و با قیمتی مناسب می‌توانید این محصول را تهیه کنید.

شامپو فاقد سولفات برای خانم‌هایی که کراتین می‎کنند یکی از محصولات ضروری و لازم است. چرا که در غیراینصورت مجدد حالت موهایشان برگشته و کراتین موجود روی موها از بین می‌رود. بسیاری از افرادی که کار کراتین انجام می‌دهند، پس از انجام به مشتریان خود شامپوهای بدون سولفات یا همان فری سولفات را توصیه می‌کنند.

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده 550 میلی لیتر، قدرت آبرسانی بالایی داشته و لطافت و نرمی را به موی شما هدیه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با این محصول و خرید آن از داروخانه آنلاین، ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.


 

شامپو فاقد سولفات چیست و چه کاربردی دارد؟

شامپو فاقد سولفات یکی از بهترین محصولات مراقبت از مو بوده و در دسته شوینده و نرم کننده قرار می‌گیرد. نقش سولفات در شامپوها، ایجاد کف مناسب برای از بین بردن چربی و کثیفی از روی سطح مو است. به همین جهت زمانی که از سولفات‌ها برای شستن موهای خود استفاده می‌کنید، باعث از بین رفتن کامل چربی از روی پوست سر و موی می‌شوید.

پوست سر به صورت طبیعی چربی تولید می‌کند که برای محافظت از مو ضروری است. این چربی از سر در برابر میکروب‌های بیماری‌زا و عفونت‌های باکتریایی بالقوه دفاع کرده و از هر رشته‌ی مو نیز محافظت می‌کند. سولفات بیش از حد درون شامپو، می‌تواند باعث خشکی، وزی و شکنندگی موها شما شده و همچنین باعث تحریک پوست سر شما شود. این مدل شامپوها با این که پوست سر را به طور کامل تمیز می‌کنند اما خواص خشن آن‌ها برای بسیاری از افراد مشکل ساز است. از این رو شامپوی بدون سولفات، جایگزینی مناسب برای افرادی است که موهایی آسیب دیده دارند. شما می‌توانید این محصولات را از داروخانه آنلاین خریداری کرده و برای هربار حمام کردن از آن‌ها استفاده کنید.


 

نحوه اثرگذاری شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده 550 میلی لیتر، با فرمولاسیون ویژه‌ای که دارد روی موهای وز و آسیب دیده اثر گذاشته و به سلامت و احیای آن‌ها کمک بسزایی می‌کند. این محصول قدرت پاک‌کنندگی ملایمی دارد و مانع از پاک شدن مواد کراتینه از روی موهای ضعیف و نازک می‌شود.


 

ویژگی‌های شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی

  • استفاده از این محصول برای موهای خشک، آسیب دیده، نازک و شکننده مناسب است.
  • فاقد هرگونه مواد مضر مانند پارابن، سیلیکون و سولفات است.
  • چربی و هرگونه آلودگی را از پوست سر و مو پاک می‌کند.
  • موهای نازک و ضعیف را ترمیم و بازسازی می‌کند.
  • به بهبود و تقویت سلامت مو از طریق کراتین هیدرولیز شده کمک بسزایی می‌کند.
  • خاصیت مرطوب‌کنندگی و آبرسانی به تمامی لایه‌های مو از جمله فولیکول مو را دارد.
  • حاوی روغن ماکادمیا و آرگان است.
  • در ترکیبات خود عناصر مغذی فراوانی دارد.

 

مزایای مصرف شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا دارای ویژگی‌های فراوانی بوده و موجب تقویت موهای آسیب دیده می‌شود. در ادامه برخی دیگر از مزیت‌های استفاده از این محصول را برای شما آوردیم که عبارتند از:

  • استفاده از این محصول برای کسانی که موهای خود را کراتین یا بوتاکس کرده‌اند مناسب است و باعث تقویت موها شده و از نازکی شده آن‌ها جلوگیری می‌کند.
  • خشکی و وزی موهای رنگ و دکلره شده را کاهش داده و سبب نرمی آن‌ها می‌شود.
  • به افزایش استقامت موهای حساس، ضعیف و شکننده کمک  بسزایی می‌کند.
  • قدرت پاک‌کنندگی ملایمی داشته و از پاک شدن مواد کراتین از روی موهای ضعیف و آسیب دیده جلوگیری می‌کند.

نحوه مصرف شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی

داخل حمام زمانی که موهای خود را با آب خیس کردید، مقداری از شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا را کف دست ریخته و به سر بزنید. شامپو را به آرامی روی سر ماساژ دهید تا به خوبی کف کرده و پس از گذشت 5 دقیقه به طور کامل آبکشی کنید.

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا برای چه کسانی مناسب است؟

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا برای خانم‌ها و آقایانی که موهای خشک و آسیب دیده دارند مناسب است. این محصول قدرت پاک‌کنندگی ملایمی داشته و مانع از وز شدن موها می‌شود.


 

ترکیبات شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی از بهترین مواد اولیه ساخته شده است و به تقویت و آبرسانی موهای دکلره و رنگ شده کمک بسزایی می‌کند. برخی از ترکیبات موجود در این شامپو عبارتند از:

  • ماکادمیا
  • روغن آرگان

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید. 

 

 

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده 550 میلی لیتر
شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده 550 میلی لیتر
قیمت:
288,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;