0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Implant Foam Hair Shampoo

شامپو فوم مو های کاشته شده سریتا مدل ایمپلنت

شناسه کالا: 813984
شناسه کالا: 813984
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
455,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو فوم مو های کاشته شده سریتا مدل ایمپلنت
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کاشت مو یکی از روش‌هایی که معمولا خانم‌ها و آقایان برای جبران طاسی سر به سراغ آن می‌روند. این روش با قرار دادن فولیکول‌های مو داخل پوست سر انجام می‌شود و به دلیل اینکه فولیکول‌ها هنوز سر جای خود محکم نشده اند و احتمال ریزش دارند، بنابراین باید روش‌های مراقبتی را برای آن‌ها در نظر گرفت.

برای این منظور می‌توانید از شامپو فوم موهای کاشته شده سریتا مدل ایمپلنت استفاده کنید. این شامپو بدون اینکه به موهای کاشته شده آسیبی وارد کند، قادر است پوست سر را تمیز کند و چربی و سبوم این ناحیه را تنظیم کند. در واقع این محصول، از کمترین میزان سولفات بهره می‌برد که ضمن تمیز کردن مو و پوست سر، آسیبی به فولیکول‌ها وارد نمی‌کند.

در ادامه باید بگوییم که این شوینده و نرم کننده حاوی مواد مغذی است که به تقویت موهای کاشته شده کمک می‌کند و باعث افزایش رویش مو می‌شود. ناگفته نماند که با برخورداری از مواد آبرسان، پوست سر را مرطوب نگه می‌دارد و مانع التهاب، قرمزی و خارش پس از کاشت مو می‌شود.

در ادامه به طور مفصل در رابطه با این محصول، خواص و ویژگی‌های خوب آن می‌پردازیم تا با کسب اطلاعات لازم نسبت به خرید این شامپو از داروخانه آنلاین صبا اقدام کنید.

 


 

ترکیب اصلی شامپو فوم موهای کاشته شده سریتا مدل ایمپلنت چیست و چه کاربردی دارد؟

در ساخت شامپو فوم مو‌های کاشته شده سریتا مدل ایمپلنت از ترکیبات و موادی استفاده شده است که بدون آسیب به فولیکول‌های کاشته شده باعث تمیز شدن و تقویت آن‌ها می‌شود. این شامپو، به دلیل برخورداری از کمترین میزان سولفات، به بافت مو و جایگاه فولیکول‌های تازه کاشته شده آسیب وارد نمی‌کند.

در ادامه باید اشاره کنیم که شامپو موهای کاشته شده سریتا به صورت فوم ساخته شده است و شما را از ماساژ سر جهت کف کردن شامپو بی نیاز می‌کند. در نتیجه پوسته‌های روی سر کنده نمی‌شود و با ریزش موهای کاشته شده مواجه نخواهید شد.

به طور کلی، این محصول یک انتخاب عالی و منطقی برای جراحی پس از کاشت مو محسوب می‌شود که افزایش رشد و تقویت موهای کاشته شده را به دنبال دارد.

 


 

نحوه اثرگذاری شامپو فوم موهای کاشته شده سریتا مدل ایمپلنت

همانطور که در بالا اشاره شد، شامپو فوم موهای کاشته شده سریتا مدل ایمپلنت از ترکیبات و موادی ساخته شده است که باعث تقویت موها و افزایش سلامت آن‌ها می‌شوند. در واقع این شامپو حاوی آمینکسیل، ساوپالمتو، کافئین، آلانتوئین، عصاره چای سبز، ترکیب لیپوزوم، ریشه بابا آدم و زینک PCA است که هر کدام تاثیرات و خواص شگفت انگیزی در تقویت موها دارند.

آمینکسیل

آمینکسیل برای افرادی که به تازگی کاشت مو انجام داده اند، یک ماده حیاتی محسوب می‌شود. چرا که این ماده باعث افزایش گردش خون در پوست سر می‌شود و با این کار، مواد مغذی را راحت تر به فولیکول‌ها می‌رساند. در نتیجه تار مو تقویت شده و رشد آن نیز بهبود می‌یابد. ضمن این که این ماده باعث پرپشت تر شدن موها نیز می‌شود و در نهایت نتایج کاشت مو را موفقیت آمیز می‌کند.

ساوپالمیتو

ساوپالمتو از عصاره میوه سرنوآ ریپنز گرفته شده است. این ماده در مهار هورمون دی هیدروتستوسترون موثر است و از این طریق مانع ریزش مو بر اثر تغییرات هورمونی می‌شود. بنابراین این ماده از ریزش موهای کاشته شده جلوگیری می‌کند و آن‌ها را سر جای خود نگه می‌دارد.

عصاره چای سبز

عصاره چای سبز یک ماده آنتی اکسیدان و ضد میکروب شناخته می‌شود. این ماده مانع عفونت زخم‌های ناشی از جراحی کاشت مو می‌شود و قارچ‌های این ناحیه را از بین می‌برد. در نتیجه پوست سر را تمیز و پاکیزه می‌کند.

ترکیب لیپوزوم

لیپوزوم ترکیبی از توکوفرول و کوآنزیم Q10 است که وظیفه انرژی رساندن به فولیکول‌ها را به عهده دارد. در نتیجه رشد مو افزایش یافته و قسمت‌های خالی سر نیز پر می‌شود.

زینک PCA

زینک PCA موجود در این شامپو، باعث تنظیم PH طبیعی سر و ترشح چربی و سبوم می‌شود و از این طریق، مانع تجمع چربی در فولیکول‌های مو می‌شود. در نتیجه عمل کاشت مو را موفق تر می‌کند و مانع آسیب به گرافت موهای تازه کاشته شده می‌شود.

کافئین

کافئین نیز باعث افزایش گردش خون و در نتیجه افزایش اکسیژن رسانی به فولیکول‌های مو می‌شود. این امر موجب اثربخشی بهتر مواد به کار رفته در شامپو شده، از ریزش مو جلوگیری می‌کند و به دنبال آن طول عمر ریشه مو را نیز افزایش می‌دهد.

ریشه بابا آدم

ریشه بابا آدم با خواص ضد التهاب در این شامپو استفاده شده است که مانع قرمزی و التهاب زخم‌های ناشی از کاشت مو می‌شود. در نتیجه خارش و سوزش این ناحیه را کاهش می‌دهد.

 


 

ویژگی‌های شامپو فوم موهای کاشته شده سریتا مدل ایمپلنت

  • حاوی مواد مغذی برای تقویت موهای کاشته شده
  • حاوی مواد آنتی اکسیدان و ضد باکتری برای جلوگیری از آسیب به فولیکول‌های مو
  • جلوگیری از عفونت زخم‌های ناشی از جراحی کاشت مو
  • محافظت از مو در برابر عوامل محیطی
  • تسکین دهنده خارش و سوزش پوست سر
  • جلوگیری از قرمزی، التهاب و خارش پوست سر
  • تنظیم چربی پوست سر و PH طبیعی این ناحیه
  • مرطوب کننده پوست سر و جلوگیری از ریزش مو
  • افزایش موفقیت در عمل کاشت مو
  • ترمیم زخم‌های ناشی از پیوند مو

 


 

 مزایای مصرف شامپو فوم موهای کاشته شده سریتا مدل ایمپلنت

چه مزیتی بهتر از اینکه با استفاده از شامپو فوم موهای کاشته شده سریتا مدل ایمپلنت می‌وانید عمل کاشت مو خود را موفقیت آمیز کنید؟!

همانطور که می‌دانید، در عمل کاشت مو ممکن است برخی از فولیکول‌های مو آسیب ببینند و توانایی رشد و ساخت تار مو را نداشته باشند. اما با استفاده از این محصول می‌توانید از مو و فولیکول‌های تازه کاشته شده محافظت کنید تا کمترین آسیب احتمالی به ان‌ها وارد شود. در نتیجه تمامی‌پیوندهای مویی ایجاد شده به ثمر خواهند نشست و موهای شما رشد عالی خواهند داشت.

نحوه مصرف شامپو فوم موهای کاشته شده سریتا مدل ایمپلنت

ابتدا موهای خود را خیس کنید، سپس مقداری از شامپو فوم موهای کاشته شده سریتا مدل ایمپلنت را روی موهای خود ریخته و به آرامی‌ماساژ دهید. در نهایت با آب ولرم آبکشی کنید.

نکات استفاده از شامپو:

  • در هنگام شستشو، از چنگ زدن و کشیدن ناخن در کف سر جدا خودداری کنید.
  • ترجیحا تا  ماه از این شامپو برای موهای کاشته شده خود استفاده کنید.
  • برای خشک کردن موها، اجازه دهید خودشان خشک شوند و از حوله یا سشوار استفاده نکنید.
  • از تماس محصول با چشم‌ها و دهان پرهیز کنید.
  • محصول را در دمای مناسب و به دور از تابش مستقیم خورشید نگهداری کنید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

شامپو فوم موهای کاشته شده سریتا مدل ایمپلنت برای چه افرادی مناسب است؟

شامپو فوم مو‌های کاشته شده سریتا مدل ایمپلنت برای موهای کاشته شده ساخته شده است و افرادی که به تازگی کاشت مو انجام داده اند می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه‌ آنلاین صبا، از بزرگترین داروخانه‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید شامپو فوم موهای کاشته شده سریتا مدل ایمپلنت، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.


 

جدول ترکیبات شامپو فوم موهای کاشته شده سریتا مدل ایمپلنت

ترکیبات

مقدار

آمونیوم لورت سولفات

70درصد

کوکامیدو پروپیل بتائین

30درصد

آب

*

بوتیلن گلایکول

*

عصاره میوه سرنوا سرولاتا

*

گلیسیرین

*

کافئین

*

مالتودکسترین

*

اوره

*

زانتان گام

*

هیدروکسی اتیل سلولز

*

فنوکسی اتانول

*

دسیل گلوکوزاید

50رصد

کوکامیدو دی اتانول آمید

85درصد

عصاره رزماری

*

عصاره گزنه

*

عصاره بابونه

*

عصاره مریم گلی

*

عصاره نعناع فلفلی

*

تریتیکوم ولگار(ویت) گلوتن

*

پانتنول (پیش ساز B5)

*

اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی

*

پیریدوکسین هیدروکلراید (B6)

*

دی سدیم ا.د.ت.ا

*

پلی کواترنیوم 10

*

5 کلرو 2 متیل 4 ایزوتیازولین 3- وان و 2 متیل 4 ایزوتیازولین 3-وان

*

اسید لاکتیک

*

رنگ کد 28440+19140+42090

*

آب دیونیزه

*

 

 

شامپو فوم مو های کاشته شده سریتا مدل ایمپلنت
شامپو فوم مو های کاشته شده سریتا مدل ایمپلنت
قیمت:
455,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;