0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Sulfate Free Shampoo

شامپو فاقد سولفات لافارر مناسب برای موهای رنگ شده و کراتین شده

شناسه کالا: 816678
شناسه کالا: 816678
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
374,850 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو فاقد سولفات لافارر مناسب برای موهای رنگ شده و کراتین شده
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

رنگ و دکلره به اندازه کافی به موها آسیب وارد می‌کند و موجب خشک شدن تار مو و شکنندگی آن‌ها می‌شود. ترکیبات سولفاته موجود در شامپوها نیز این رویه را تشدید می‌کنند که در نهایت موجب ایجاد موخوره، زبری، خرد شدن مو و همچنین گره‌های بسیار می‌شود. اما استفاده از یک شامپو بدون سولفات مناسب موهای رنگ شده می‌تواند بسیار موثر باشد.

شامپو فاقد سولفات لافارر مناسب برای موهای رنگ شده و کراتین شده یکی از محصولات خوب موجود در بازار است که توسط برند معروف و شناخته شده La Farrerr ساخته شده است. این شامپو فاقد سولفات است، بنابراین نه تنها آسیبی به موهای رنگ شده وارد نمی‌کند، بلکه موجب بهبود بافت آسیب دیده مو بر اثر رنگ و دکلره می‌شود. همچنین به حفظ طولانی‌تر کراتین در موهای کراتینه نیز کمک می‌کند.

 


 

نحوه اثرگذاری شامپو فاقد سولفات لافارر مناسب برای موهای رنگ شده و کراتین شده

SLS و SLES از جمله ترکیبات سولفاتی هستند که در شامپوهای عادی استفاده می‌شوند و درواقع خاصیت کف‌کنندگی دارند. اما این ترکیبات به مرور باعث آسیب به بافت تار مو می‌شوند و خشکی و موخوره را به همراه دارند. اما برند لافارر از ترکیبات کف‌کننده بهتر به جای سولفات استفاده کرده است که نه تنها آسیبی به مو وارد نمی‌کند، بلکه آسیب‌های قبل یا آسیب‌های ناشی از دکلره و رنگ را نیز بهبود می‌بخشد.

شامپو فاقد سولفات لافارر، حاوی کراتین هیدرولیز شده و پروتئین هیدرولیز شده سویا و گندم است که باعث تغذیه مو شده و کراتین موجود در موها را تقویت می‌کنند. درنتیجه درخشندگی و سلامت مو به حالت اول خود باز می‌گردد. به دنبال این امر، استقامت و حالت کشسانی موها نیز افزایش یافته و ریزش کمتری خواهند داشت.

عصاره هسته انار موجود در این شوینده و نرم کننده، به تثبیت رنگ مو کمک می‌کند و مانع تغییر آن پس از هر بار شستشو می‌شود. این ویژگی، در موهای دکلره شده به خوبی قابل مشاهده است. بنابراین مدت طولانی‌تری از رنگ زیبای موهای خود لذت خواهید برد. ناگفته نماند که این محصول در کنار تقویت مو، قدرت پاک کنندگی و شویندگی بالایی دارد و قادر است چربی اضافه و آلودگی را به راحتی از روی موهایتان پاک کند.

خالی از لطف است اگر به ترکیبات مرطوب کننده و آنتی اکسیدان موجود در این محصول اشاره نکنیم. ویتامین E با برخورداری از این دو خاصیت پرارزش، هم موهای شما را آبرسانی و مرطوب می‌کند و هم از آن‌ها در برابر استرس اکسیداتیو و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. در نتیجه موهایی نرم‌تر بدون موخوره، شکنندگی و گره خواهید داشت.

سایر ترکیبات موجود در این شامپو عصاره چای سبز، دکسپانتنول، کافئین و پلی کواترنیوم 10 هستند که موجب تنظیم چربی کف سر، محافظت از مو در برابر عوامل محیطی، تقویت فولیکول‌ها، جلوگیری از ریزش مو و ترمیم بافت‌های آسیب دیده مو می‌شود. در نهایت موهایی زیبا، درخشان و خوشرنگ خواهید داشت.

 


 

ویژگی‌های شامپو فاقد سولفات لافارر مناسب برای موهای رنگ شده و کراتین شده

  • تثبیت رنگ مو در موهای رنگ شده و دکلره شده
  • حفظ کراتین در موهای کراتینه شده
  • آبرسانی و مرطوب کننده مو و کف سر
  • جلوگیری از خشکی و ایجاد موخوره و شکنندگی
  • تنظیم چربی کف سر و موها
  • تقویت و تغذیه تار به تار مو
  • افزایش استقامت و استحکام موها
  • جلوگیری از ریزش مو
  • حاوی ویتامین‌های موثر در رشد و سلامت مو
  • افزایش گردش خون در کف سر و بهبود رشد مو
  • شوینده و پاک کننده قوی
  • بدون سولفات

 


 

مزایای استفاده از شامپو فاقد سولفات لافارر مناسب برای موهای رنگ شده و کراتین شده

مزیت شامپو فاقد سولفات موهای رنگ شده و کراتین شده لافارر این است که به میکروارگانیسم‌های مفید پوست سر آسیب وارد نمی‌کند و همچنین اثری از خشکی یا شکنندگی در موها ایجاد نمی‌کند. لازم به ذکر است که این شامپو از عصاره گیاهان طبیعی ساخته شده است که هر کدام اثرات منحصر به فرد خود را دارند.

از دیگر مزیت‌های این شامپو این است که حاوی مواد مغذی در جهت رشد و سلامت مو است که ریشه و فولیکول‌های مو را تغذیه می‌کند. این امر موجب تقویت تار به تار مو شده و از ریزش آن‌ها بر اثر خشکی یا چربی جلوگیری می‌کند. همچنین در ترمیم بافت آسیب دیده مو نیز موثر است. در نهایت، موهای شاداب و سالم‌تری خواهید داشت که از شانه کردن و حالت دادن آن‌ها لذت خواهید برد.

برای خرید این شامپو بدون سولفات لافارر می‌توانید به سایت داروخانه آنلاین صبا مراجعه کنید و پس از بررسی‌های لازم، محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و کاملا امن سفارش دهید.

نحوه مصرف شامپو فاقد سولفات لافارر مناسب برای موهای رنگ شده و کراتین شده

استفاده از شامپو فاقد سولفات لافارر همانند سایر شامپوهای موجود در بازار است. تنها کافی است مقداری از شامپو را روی موهای مرطوب خود بمالید و به آرامی ‌ماساژ دهید. پس از گذشت یک الی 2 دقیقه، کف حاصل را با آب ولرم بشویید.

توجه داشته باشید که:

  •  از این محصول می‌توانید به صورت روزانه استفاده کنید.
  • از تماس شامپو با چشم‌ها و دهان خودداری کنید. در صورت بروز این اتفاق، محل را با آب فراوان بشویید.
  • محصول را در دمای مناسب و دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.
  • محصول را در دسترس کودکان قرار ندهید.

 


 

شامپو فاقد سولفات لافارر برای چه افرادی مناسب است؟

شامپو فاقد سولفات لافارر مناسب برای موهای رنگ شده و کراتین شده ساخته شده است و شما می‌توانید از این محصول به صورت روزانه استفاده کنید.

ترکیبات شامپو فاقد سولفات لافارر مناسب برای موهای رنگ شده و کراتین شده

آب دیونیزه، دی سدیم لورت سولفوسوکسینات، سدیم لوریل سارکوزینات، عصاره دانه انار، عصاره چای سبز، کوکامید و پروپیل بتائین، لوریل گلوکوزید، کافئین، پروتئین هیدرولیز شده سویا، پروتئین هیدرولیز شده گندم، گلیسیرین، کراتین هیدرولیز شده سویا، توکوفریل استات، دکسپانتنول، گوار هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلراید، پلی کواترنیوم 10، اسانس و ایزوتیازولینون

 

 

شامپو فاقد سولفات لافارر مناسب برای موهای رنگ شده و کراتین شده
شامپو فاقد سولفات لافارر مناسب برای موهای رنگ شده و کراتین شده
قیمت:
374,850 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;