در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

شامپو متعادل کننده چربی سر پریم مدل S+

S+ Maiden Hair Sebum Control Shampoo

شناسه محصول: 812484
شناسه محصول: 812484
تولید کننده: پریم - Prime پریم - Prime
آماده ارسال
144,500 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • نوع : شامپو مو
  • مناسب برای : موهای چرب
  • مناسب برای (جنسیت) : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

چرب شدن موها یک امر طبیعی است و نیازی نیست بابت آن نگران شوید. اما اگر این چربی بیش از حد باشد و چند ساعت پس از استحمام، موهای تمیز شما مجدد چرب شد، این مسئله جای بحث دارد. در واقع چرب شدن موها بر اثر ترشح سبوم اتفاق می‌افتد. این ماده به محافظت و حمایت از موهای سالم کمک می‌کند و آن‌ها را در برابر آسیب‌ها مقاوم می‌کند.

از جمله دلایلی که می‌تواند در ترشح سبوم اختلال ایجاد کند، بیماری‌هایی مانند درماتیت سبورئیک، پسوریازیس، آکنه پیشانی، اختلالات ژنتیکی و شرایط پوستی است. برای رفع این مشکلات می‌توان از محصولات شوینده و نرم کننده که متناسب با پوست سر چرب فرموله شده‌اند، استفاده کرد.

شامپو متعادل کننده چربی سر پریم مدل S+ یک گزینه عالی برای ایجاد تعادل در چربی سر و جلوگیری از زود چرب شدن موها است. این محصول حاوی ترکیبات معدنی و عصاره‌های گیاهی است که ترشح سبوم را کنترل می‌کنند و در درمان بیماری‌های درماتیت و پسوریازیس موثر هستند.

در ادامه سعی داریم شما را با مفهوم سبوم، غدد چربی و همچنین ویژگی‌ها و خواص بی‌نظیر شامپو پریم آشنا کنیم. در پایان می‌توانید محصول مورد نظر خود را از داروخانه آنلاین صبا خریداری کنید.


سبوم چیست؟

سبوم (چربی) مرطوب کننده طبیعی بدن است که پوست و مو را تغذیه می‌کند. این ماده روغنی، توسط غدد چربی در لایه‌های پوستی ترشح می‌شود و از ترکیب پیچیده لیپیدها ساخته شده است. به طور دقیق‌تر، سبوم از گلیسریدها، استرهای موم، اسکوالن، اسیدهای چرب آزاد، استرهای کلسترول و کلسترول تشکیل شده است.

غدد چربی (سباسه) چیست؟

غدد سباسه، غدد برون ریزی هستند که به تار مو می‌چسبند و باعث تولید سبوم می‌شوند. این غدد ترشح کننده چربی در همه نقاط پوست بجز کف دست و کف پا وجود دارند، اما در پوست سر و صورت غلظت بیشتری دارند.


ترکیب اصلی شامپو متعادل کننده چربی سر پریم مدل S+ چیست و چه کاربردی دارد؟

در ساختار شامپو متعادل کننده چربی سر پریم از مواد طبیعی و عصاره‌های گیاهانی مانند گزنه، پرسیاوشان و علف چشمه استفاده شده است. این ترکیبات با خاصیت بی‌نظیر خود، توانایی این شامپو را در تنظیم ترشح چربی سر فوق‌العاده کرده‌اند.

درواقع شامپو پریم می‌تواند چربی و آلودگی‌های پوست سر را از بین ببرد و بدون اینکه به غدد سباسه آسیب وارد کند، تولید چربی و سبوم پوست سر را کنترل کند. با استفاده از شامپو S+ Prime دیگر نگران زود چرب شدن موهای خود و براق شدن آن‌ها بلافاصله پس از استحمام نیستید و مدت زمان طولانی‌تری موهایتان تمیز باقی می‌ماند.


نحوه اثرگذاری شامپو متعادل کننده چربی سر پریم Prime مدل S+

اثرگذاری مطلوب یک شامپو، به مواد و ترکیباتی که در آن به کار رفته است بستگی دارد. همانطور که در بالا اشاره شد، برند Prime در ساخت شامپو متعادل کننده چربی سر پریم S+ خود از عصاره گیاهان طبیعی مانند گزنه، پرسیاوشان و علف چشمه استفاده کرده است.

عصاره گزنه معمولا در محصولات مناسب موهای چرب به کار برده می‌شود و برای تقویت مو و جلوگیری از ریزش آن موثر است. این گیاه، باعث افزایش جریان خون در پوست سر می‌شود و علاوه بر ترمیم ساختار مو، باعث تنظیم ترشح چربی می‌شود و چرب شدن موها را به تعویق می‌اندازد.

 پرسیاوشان گیاهی است که از گذشته تاکنون مورد استفاده قرار می‌گرفته است و معمولا در اطراف جوی‌های آب می‌روید. این گیاه ضد ریزش مو است و با تقویت مو از ریزش منطقه‌ای پوست سر جلوگیری می‌کند.

در نهایت، باید به علف چشمه موجود در شامپو پریم اشاره کنیم. این ماده که با نام ترتیزک آبی نیز شناخته می‌شود، سرشار از ویتامین C، A، B6، B12، فسفر، منیزیم، آهن، کلسیم و فولات است که مواد مغذی و مورد نیاز مو را تامین می‌کند و باعث رشد آن می‌شود. همچنین شوره چرب را درمان می‌کند و از ریزش مو بر اثر چربی بیش از حد جلوگیری می‌کند.


ویژگی‌های شامپو متعادل کننده چربی سر پریم مدل S+

  • پاک کردن مو از چربی و آلودگی
  • تنظیم ترشح چربی و سبوم
  • تنظیم PH پوست سر
  • کمک به رویش مجدد مو و بازگشت حجم موها
  • بدون تحریک غدد سباسه
  • سرشار از مواد مغذی برای ساختار مو
  • جلوگیری از ایجاد شوره چرب
  • جلوگیری از ریزش مو
  • رفع خارش و بوی بد ناشی از چربی


مزایای مصرف شامپو متعادل کننده چربی سر پریم مدل S+

با چند بار استفاده از شامپو متعادل کننده چربی سر پریم مدل S+، می‌توانید حس خوب و لذت بخشی را در رابطه با این شامپو تجربه کنید.

این محصول، ترشح چربی و پوست سر را تنظیم می‌کند و به مرور PH طبیعی کف سر را متعادل می‌کند. در نتیجه دیگر نگران چرب شدن موهای خود پس از استحمام نیستید و مدت زمان بیشتری از تمیزی و لطافت موهای خود لذت می‌برید.

نحوه مصرف شامپو متعادل کننده چربی سر پریم مدل S+

برای استفاده از شامپو متعادل کننده چربی سر پریم کافی است مقداری از شامپو را روی موهای خود بمالید و به آرامی‌ ماساژ دهید. سپس 2 تا 3 دقیقه صبر کنید و موها را با آب ولرم بشویید.

توجه داشته باشید:

  • از تماس محصول با چشم‌ها و دهان پرهیز کنید.
  • محصول را در جای خنک و به دور از تابش مستقیم خورشید نگهداری کنید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.


شامپو متعادل کننده چربی سر پریم مدل S+ برای چه افرادی مناسب است؟

شامپو متعادل کننده چربی سر پریم مدل S+ برای پوست سر چرب ساخته شده است. بنابراین اگر موهایتان به سرعت چرب می‌شود، می‌توانید از این شامپو استفاده کنید.


یادداشت پایانی

داروخانه صبا، از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید شامپو متعادل کننده چربی سر پریم مدل S+، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.


جدول ترکیبات شامپو متعادل کننده چربی سر پریم مدل S+

ترکیبات

مقدار

آب

*

سدیم لورت سولفات

*

سدیم لوروئیل سارکوزینات

*

پروتئین گندم هیدرولیز شده

*

پتاسیم آندسیلنوئیل

*

سدیم کوکوآمفو استات

*

کوکوگلوکوزید

*

پی ای جی-120 متیل گلوکز دی اولئات

*

پروپیلن گلیکول

*

گلیسریل اولئات

*

پیروکتون اولامین

*

پلی کواترنیم-6

*

عصاره‌ علف چشمه

*

عصاره پرسیاوشان

*

عصاره گزنه

*

سدیم کلرید

*

اسانس

*

زینک پی سی آ

*

بنزوفنون-4

*

بنزایزوتیازولینون

*

لاکتیک اسید

*

دی سدیم ا.د.ت.ا

*

متیل ایزوتیازولینون

*

رنگ

*

 

 

 

 

 

 

 


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس