0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

شامپو مخصوص موهای خشک وآسیب دیده کپیدرما

شناسه کالا: 813414
شناسه کالا: 813414
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو مخصوص موهای خشک وآسیب دیده کپیدرما
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کپیدرما (Capiderma) یک برند محبوب و پرطرفدار ایرانی است که محصولات متنوعی در زمینه مراقبت از پوست و مو با همکاری تیمی مجرب، تکیه بر تکنولوژی نوین، استفاده از تجهیزات و لابراتوارهای مدرن، تحت لیسانس کانادا عرضه کرده است.

همان طور که گفتیم محصولات این کمپانی از تنوع بالایی برخوردار است کپیدرما در دو لاین مراقبت از پوست و مراقبت از مو فعالیت دارد که در ادامه قصد داریم یکی از محصولات موجود در خط محصولات مو را با نام شامپو مخصوص مو‌های خشک و آسیب دیده کپیدرما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 


 

شوینده مو چیست و چه کاربردی دارد؟

شوینده‌های مو محصولاتی هستند که به طور عمده برای شستشو و مراقبت از مو‌ها استفاده می‌شوند. شوینده‌ها علاوه بر پاک کردن آلودگی و کثیفی که روی مو‌ها وجود دارد، کمک می‌کنند تا مو‌های شما نرم و لطیف باقی بمانند.

برخی شامپوهای حاوی نرم کننده به دلیل دارا بودن موادی همچون روغن‌های معدنی، پروتئین‌ها و سیلیکون به مو رطوبت می‌دهند و این پوشش باعث نرمی و لطافت بیشتری در مو می‌شود.

این نکته نیز قابل ذکر است که نرم کننده‌ها به عنوان حفاظت کننده مو در برابر آسیب‌های حرارتی (صاف کننده و حالت دهنده حرارتی) هم شناخته می‌شوند.

 


 

نحوه اثرگذاری شامپو مخصوص مو‌های خشک و آسیب دیده کپیدرما بر مو چگونه است؟

شامپو‌ مخصوص مو‌های خشک و آسیب دیده کپیدرما حاوی مواد مغذی و ترمیم کننده است که سبب احیا و نرمی موها می‌شود. این شامپو‌ به سطح مو‌ها نفوذ کرده و با ترکیبات منحصر به فرد خود، آلودگی را از روی مو‌ها زدوده و آن‌ها را تمیز و درخشنده می‌کند.

همچنین شامپو مخصوص مو‌های خشک و آسیب دیده کپیدرما حاوی کراتین و پروتئین‌های مرطوب‌کننده بوده، مو‌ها را تقویت کرده و از شکنندگی و آسیب دیدگی آن‌ها جلوگیری می‌کنند.

 


 

ترکیبات موجود در شامپو مخصوص موهای خشک وآسیب دیده کپیدرما

شامپو مخصوص مو‌های خشک و آسیب دیده معمولا شامل ترکیباتی است که به طور خاص برای نرم کردن، تقویت و ترمیم مو‌های خشک و آسیب دیده طراحی شده اند. در ادامه توضیحی مختصر از برخی ترکیبات مهم آن را آورده‌ایم:

 روغن جوانه گندم

روغن جوانه گندم حاوی عناصری مانند ویتامین‌های( A، D، E ) اسید‌های چرب امگا 3 و 6 است که به دلیل خواص آنتی اکسیدانی، ضد التهابی و مغذی، برای پوست سر و مو‌های خشک و آسیب دیده مفید است و باعث نرم شدن مو، کاهش خشکی و شکنندگی، افزایش درخشندگی و تقویت ساختار مو می‌شود.

روغن آرگان

روغن آرگان (Argania spinosa) یک روغن با خواص مغذی بالا که به طور اختصاصی برای ترمیم و تغذیه مو‌های خشک و آسیب دیده طراحی شده است.

روغن جوجوبا

روغن جوجوبا (Jojoba oil ) روغنی است که از دانه‌های گیاه جوجوبا گرفته می‌شود . این روغن دارای خواص متعددی است. یکی از خواص آن این است که می‌تواند به مو‌های خشک و آسیب دیده کمک کند تا بازیابی شده و دوباره سالم و براق شوند.

 

پانتنول B5

پانتنول (panthenol) یا آنالوگ الکل اسید پانتوتنیک از گروه ویتامین B5 است که به دلیل وجود مواد مرطوب‌کننده و آبرسان در ساختارش، در بسیاری از محصولات دارویی و آرایشی استفاده می‌شود. این ماده یک عامل مرطوب کننده و تقویت کننده در شامپو است.

کراتین هیدرولیز شده

کراتین هیدرولیز به این معناست که بر خلاف کراتین سنتی که به صورت یک پروتئین بزرگ است، به قطعات کوچکتر تقسیم شده و در محصولات زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده در روشن کنندگی و نرم کنندگی مو‌ها تاثیر بسزایی دارد و همچنین باعث ترمیم موها، بهبود الاستیسیته و جلوگیری از شکستن مو‌های خشک و آسیب دیده می‌شود.

گلیسیرین

گلیسیرین (Glycerin) یک ماده روغنی به دست آمده از گیاهان است که نرم کردن و آب رسانی به پوست و مو‌ها در محصولات بهداشتی آرایشی را به عهده دارد. به همین دلیل در شامپو‌ها به عنوان نرم کننده و ضد التهاب استفاده می‌شود و خاصیت مرطوب کنندگی را داراست.

عصاره آلوئه

عصاره آلوئه ورا (Aloe vera) به دلیل خواص آنتی باکتریال و ضد قارچی خود به خشکی پوست سر کمک می‌کند. آلوئه ورا یکی از موثرترین گیاهان آبرسان شناخته شده است و اثر بخشی بالا در نرم کنندگی مو، رطوبت رسانی و بازسازی آن دارد.

 


 

ویژگی‌های شامپو مخصوص موهای خشک وآسیب دیده کپیدرما

  • حاوی خزه دریایی با خاصیت خون‌رسانی
  • قدرت نرم کنندگی و محافظت بالا
  • مرطوب کننده و آبرسان قوی
  • بازسازی و ترمیم کننده مو
  • حاوی روغن‌های طبیعی
  • افزایش رشد مو
  • فاقد سولفات

 


 

مزایای مصرف شامپو مخصوص موهای خشک وآسیب دیده کپیدرما چیست؟

از مزیت‌های مصرف شامپو مخصوص مو‌های خشک وآسیب دیده Capiderma می‌توان به خاصیت رطوبت رسانی آن اشاره کرد. این شامپو حاوی مواد مرطوب کننده است که به مو‌های خشک کمک می‌کند تا رطوبت بیشتری دریافت کنند و پس از شستشو نرم و با لطافت باقی بمانند.

این نیز گفتنی است که شامپو مخصوص موهای خشک وآسیب دیده کپیدرما حاوی مواد بازسازی کننده مانند پروتئین است که باعث تقویت مو و جلوگیری از آسیب دیدگی آن شده و از رنگ مو‌ها محافظت می‌کند.

نحوه مصرف شامپو مخصوص موهای خشک وآسیب دیده کپیدرما

قبل از مصرف شامپو مخصوص موهای خشک وآسیب دیده به نکات زیر توجه کنید:

 

  • ابتدا هر نوع گرد و خاک که روی مو است را پاک و تمیز کنید
  • مقداری از شامپو را روی موهای مرطوب ریخته و خوب ماساژ دهید
  • برای تاثیر بیشتر بهتر است 3 الی 5 دقیقه شامپو روی مو‌ها بماند سپس آبکشی کنید
  •  پس از مصرف درب محصول را به خوبی ببندید
  • در صورت بروز هر نوع حساسیت مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس شامپو با چشم‌ها خودداری کنید
  • دور از دسترس اطفال قرار دهید

 


 

استفاده از شامپو مخصوص موهای خشک وآسیب دیده کپیدرما برای چه افرادی مناسب است؟

شامپو مخصوص مو‌های خشک و آسیب دیده برای افرادی مناسب است که مو‌هایشان به علت مصرف محصولات شیمیایی، حرارت، رنگ یا فر کردن آسیب دیده‌اند. شامپو مخصوص موهای خشک وآسیب دیده کپیدرما شامل مواد نرم کننده و مرطوب کننده است که به مو‌های خشک و آسیب دیده کمک کرده تا بهبود یابد و درخشندگی و نرمی بیشتری پیدا کند.

 


 

خرید شامپو مخصوص موهای خشک وآسیب دیده Capiderma

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

داشتن موهایی نرم، زیبا و خوش حالت دیگر یک آرزو نیست. با وجود شامپو مخصوص موهای خشک وآسیب دیده نرمی و لطافت را به موهای خود بازگردانید و از زیبایی آن لذت ببرید.

کپیدرما این برند خوش آوازه با تولید این شامپو که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم به کمک شما آمده تا موهایی درخشنده و زیبا را برای شما به ارمغان آورد.

 

 

 

 

شامپو مخصوص موهای خشک وآسیب دیده کپیدرما
شامپو مخصوص موهای خشک وآسیب دیده کپیدرما
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;