در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

شامپو مغذی و تثبیت کننده رنگ مو لایسل مناسب برای انواع مو

Color Protecting Hair Shampoo

شناسه محصول: 824230
شناسه محصول: 824230
تولید کننده: لایسل - Liesel لایسل - Liesel
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • نوع : شامپو
  • مناسب برای : انواع مو
  • مناسب برای (جنسیت) : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

شامپو مغذی و تثبیت کننده رنگ مو لایسل مناسب برای انواع مو

شامپو مغذی و تثبیت کننده رنگ مو لایسل مناسب برای انواع مو Liesel Color Protecting Shampoo All Types 200 ml یک شوینده و نرم کننده مو ملایم است. این محصول با دارا بودن فرمولاسیون خاص برای موهای آسیب دیده مناسب بوده که به تثبیت رنگ مو روی بافت موها کمک می‌کند.

این شامپو فری سولفات (بدون سولفات) و پارابن بوده و سبب تامین و حفظ رطوبت، نرمی و انعطاف‌پذیری، تثبیت و تداوم رنگ مو می‌شود. این شامپو دارای خاصیت پاک‌کنندگی مطلوبی است و چربی‌های اضافی و آلودگی‌های محیطی را از روی مو و کف سر به خوبی پاک می‌کند. این محصول از برند لایسل همچنین به بافت مو آسیبی وارد نمی‌کند و رطوبت لازم را در تارهای مو حفظ می‌کند. به همین منظور شما پس از هر بار مصرف این شامپو، احساس نرمی و لطافت را روی ساقه موی خود احساس خواهید کرد.

یکی دیگر از مزیت‌ها عالی استفاده از شامپو مغذی و تثبیت کننده رنگ مو لایسل برای انواع مو، کاهش و درمان موخوره است. این شامپو همانطور که از نامش پیداست، موها را تقویت و تغذیه می‌کند و موجب تداوم و ماندگاری رنگ مو می‌شود. در نتیجه با خرید این محصول از برند لایسل می‌توانید علاوه بر تغذیه و تقویت موهای خود، به تثبیت و ماندگاری رنگ مو نیز کمک کنید.

جهت خرید شامپو لایسل می‌توانید از طریق یک داروخانه آنلاین یا فروشگاه‌های معتبر آرایشی و بهداشتی اقدام کنید.


ترکیبات اصلی شامپو مغذی و تثبیت کننده رنگ مو لایسل مناسب برای انواع مو

همانطور که در بخش بالا مطالعه کردید، شامپو مغذی و تثبیت کننده رنگ مو برند لایسل یک انتخاب عالی و فوق‌العاده برای خانم‌ها است. چرا که ترکیبات مفید و موثر موجود در این شامپو موجب شده یک محصول تقویت‌کننده و تثبیت کننده رنگ محسوب شود.

وظیفه اصلی کلیه شامپوهای تثبیت کننده رنگ این است که به تارهای مو کمک کند تا رنگ خود را از دست ندهند و رنگ برای طولانی مدت روی بافت حفظ شود. شامپو تثبیت کننده و مغذی برند لایسل با شویندگی ملایم مناسب موهای رنگ شده و آسیب دیده است. ترکیبات موثر این شامپو قدرت پاک کنندگی مطلوبی دارند و رطوبت را در مو حفظ می‌کنند.

یکی از ترکیبات اصلی و مفید در شامپو مغذی و تثبیت کننده رنگ مو لایسل پروتئین هیدرولیز شده است. این پروتئین برای مو و کف سر خواص بی‌نظیری دارد. به عنوان مثال این ماده شفابخش و مفید موها را تغذیه کرده و موجب افزایش انعطاف‌پذیری و لطافت موها می‌شود. در نتیجه هنگامی که از این شامپو استفاده می‌کنید، تنها با باد سشوار می‌توانید موهای خوش فرم و لطیفی داشته باشید. همچنین این ماده در کاهش و درمان مو خوره موثر بوده و شما پس از یک دوره مصرف شامپو تثبیت کننده و مغذی لایسل کاملا متوجه کاهش موخوره موهای خود خواهید شد.


نحوه اثرگذاری شامپو مغذی و تثبیت کننده رنگ مو لایسل مناسب برای انواع مو

شامپو مغذی و تثبیت کننده رنگ مو برند لایسل با قدرت آبرسانی موجب حفظ رطوبت موها می‌شود. این شامپو به تثبیت رنگ مو روی بافت ساقه‌ها کمک کرده و به نرمی و لطافت هر چه بیشتر موهای آسیب دیده کمک می‌کند. در حقیقت این محصول علاوه بر قدرت پاک‌کنندگی ملایم اما مطلوب، موجب تغذیه، تثبیت رنگ مو، نرمی و لطافت موها نیز می‌شود. در نتیجه می‌توان گفت این محصول یک پکیج کامل مراقبت از مو برای موهای آسیب دیده و رنگ شده است.


ویژگی‌های شامپو مغذی و تثبیت کننده رنگ مو لایسل مناسب برای انواع مو

شامپو تغذیه کننده و تثبیت کننده رنگ مو لایسل یک شوینده و نرم کننده ملایم است که به بهبود وضعیت موهای آسیب دیده کمک می‌کند. این محصول دارای فرمولاسیون و ویژگی‌های منحصر به فردی است. برخی از ویژگی‌هایی که موجب تمایز شامپو مغذی و تثبیت کننده رنگ مو لایسل شده، عبارت است از:

  • مناسب موهای رنگ شده و آسیب دیده
  • دارای خاصیت پاک کنندگی مطلوب
  • تغذیه کننده و تقویت کننده مو
  • شاداب کننده و طراوت بخش مو
  • کمک به درخشندگی مو
  • موثر در کاهش موخوره
  • فاقد پارابن و سولفات
  • تثبیت رنگ مو


مزایای شامپو مغذی و تثبیت کننده رنگ مو لایسل مناسب برای انواع مو

ترکیبات مفید و موثر در این محصول باعث شده تا این محصول برای انواع و اقسام موها مناسب و مفید باشد. برخی از مزایای شامپو مغذی و تثبیت کننده رنگ مو برند لایسل عبارت است از:

  • پاک کننده مطلوب مو و کف سر
  • تغذیه و تقویت موها
  • کاهش موخوره
  • تثبیت رنگ روی بافت مو
  • درخشندگی بالا
  • شاداب‌کننده و طراوت‌بخش موها

به منظور اینکه از مزایای مصرف این شامپو بهره ببرید باید با نحوه مصرف آن آشنا باشید. برای این منظور کافیست مقداری مناسبی (بسته به میزان و حجم موها) از شامپو را روی موهای خیس و مرطوب شده خود بزنید و آن را با نوک انگشتان تا یک دقیقه ماساژ دهید. پس از یک دقیقه، باید موها را کاملا آبکشی کنید. از این شامپو 2 تا 3 بار در هفته می‌توانید استفاده کنید.

هشدارها، عوارض و موارد قابل توجه که باید به آنها دقت کنید:

  • در صورت ایجاد حساسیت از ادامه مصرف خودداری کنید.
  • از هرگونه تماس با چشم خودداری شود. در صورت تماس بلافاصله آبکشی گردد.
  • دور از دسترس کودکان قرار گیرد.
  • در محصول بعد از هر بار مصرف بسته شود.


شامپو مغذی و تثبیت کننده رنگ مو لایسل مناسب چه کسانی است؟

این شامپو برای هر مدل مویی مناسب است. به همین منظور همه افرادی که پوست حساس یا موهای آسیب دیده دارند، می‌توانند از این محصول بهره بگیرند. بنابراین اگر به دنبال یک شامپو مناسب جهت تقویت مو و تثبیت رنگ موی خود هستید، شامپو مغذی و تثبیت کننده رنگ مو برند لایسل بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.


ترکیبات موثر در شامپو مغذی و تثبیت کننده رنگ مو لایسل مناسب برای انواع مو

همانطور که در بخش‌های پیشین مطالعه کردید، شامپو مغذی و تثبیت کننده رنگ مو لایسل حاوی ترکیبات موثر و مفیدی است که می‌تواند برای مو و کف سر فواید و مزایای بسیار زیادی داشته باشند. برخی از این ترکیبات مفید عبارتند از: دی سدیم لائورت سولفوساکسینات، سدیم کوکویل گلوتامات، کوکامیدوپروپیل بتائین، لائوریل گلوکوزید، کوکونات فتی اسید دی اتانولامید، کلرومتیل ایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون، هیدروکسی پروپیل اکسید استارچ پی جی تیریمونیوم کلراید، استارچ هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلراید، سدیم لاکتات، سدیم کلراید، اوره، لاکتیک اسید، گلیسرین، پرفیوم، سدین پی سی آ، آرجینین، آسپارتیک اسید، گلایسین، آلانین، سرین، والین، پرولین، ترئونین، ایزولوسین، هیستیدین، فنیل آلانین، زایلیتیل گلوکزاید، انهیدروکسی لیتول، زایلیتول، اتیلن گلایکول مونوستئارات، عصاره خار مریم، سیلیکون کوآترنیوم ، تری دست-۶، تری دست-، دی پنتنول، گوآر هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلراید، آلانتوئین، اسانس، پروتئین هیدرولیز شده کراتین، توکوفریل استات، ا.د.ت.آ، آب دیونیزه.


یادداشت پایانی

داروخانه صبا، از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید شامپو مغذی و تثبیت کننده رنگ مو لایسل مناسب برای انواع مو، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس