0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Essence Cedre Purifying Shampoo

شامپو هگور حاوه عصاره سدر

شناسه کالا: 301759
شناسه کالا: 301759
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو هگور حاوه عصاره سدر
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

موی چرب ناشی از فعالیت بیش از حد غدد چربی در پوست سر است که موها را روغنی و چرب ‌می‌کنند. دلیل افزایش فعالیت این غدد به عوامل زیادی بستگی دارد که از میان آن‌ها ‌می‌توان به رژیم غذایی نامناسب، آلودگی و دوده هوا، عوامل ژنتیکی و عدم مراقبت صحیح از موها اشاره کرد. برای برطرف کردن چربی مو باید از شوینده و شامپوهایی استفاده کرد چربی پوست سر را تنظیم و PH آن را متعادل ‌می‌کنند.

شامپو هگور حاوی عصاره سدر، به صورت تخصصی برای موهای چرب فرموله شده است و ‌می‌تواند چربی پوست سر را کنترل کند. این شامپو حاوی مواد و ترکیباتی است که ترشح غدد سباسه را تنظیم ‌می‌کنند و از ریزش چربی بر روی موها جلوگیری ‌می‌کنند. همچنین این شامپو از ایجاد شوره چرب و بیماری‌های قارچی مثل درماتیت سبورئیک ممانعت ‌می‌کند و ریزش مو ناشی از پوست چرب را برطرف ‌می‌کند.

 


 

ترکیب اصلی شامپو هگور حاوی عصاره سدر چیست و چه کاربردی دارد؟

افراد دارای موی چرب در نگهداری و شستن موهای خود دچار مشکل هستند. در واقع این افراد هرچه موهای خود را بشویند، پس از مدتی دوباره چرب ‌می‌شود و نمی‌توانند به خوبی آن‌ها را حالت بدهند. شامپو مناسب موهای چرب هگور به واسطه ترکیباتی که دارد، چربی پوست سر و موها را تنظیم ‌می‌کند و از برق زدن موها بر اثر چربی زیاد جلوگیری ‌می‌کند. این شامپو حاوی عصاره سدر است که یک ماده عالی در سلامت و رشد مو محسوب ‌می‌شود.

اهمیت سدر برای مو چیست؟

سدر برای سلامت بدن خاصیت فراوانی دارد. سدر از آن دسته گیاهانی است که تمام قسمت‌های آن اعم از برگ‌ها و میوه برای سلامت مو و بدن مفید است. درخت سدر شبیه به درخت کاج اما تنومندتر است که میوه‌ای شبیه به سنجد دارد. این گیاه طبع سردی دارد و اگر در محصولات مراقبتی استفاده شود، به آن‌ها خاصیت تسکین دهنده و خنک کننده ‌می‌بخشد. از خواص سدر برای موها باید به قابلیت تقویت کنندگی آن اشاره کنیم که ریشه موها را تقویت ‌می‌کند و از ریزش مو و همچنین موخوره جلوگیری ‌می‌کند. این گیاه ضد التهاب است و خارش پوستی را هم درمان ‌می‌کند. در برخی از مطالعات، سدر را برای درمان شوره سر مناسب دانسته‌اند و از حل کردن صمغ آن در آب برای برطرف کردن این عارضه یاد کرده‌اند.

 


 

نحوه اثرگذاری شامپو هگور حاوی عصاره سدر

شامپو هگور، مناسب موهای چرب است و از آن دسته شوینده‌هایی است که پس از استفاده موهای شما را براق و زیبا ‌می‌کند و حس سبکی در موها ایجاد ‌می‌کند. این محصول، چربی بیش از حد سر را تنظیم ‌می‌کند و با جلوگیری از ریزش چربی غدد سباسه بر روی موها، از برق زدن آن‌ها بر اثر چرب شدن جلوگیری ‌می‌کند. شامپو هگور حاوی عصاره سدر است که تسکین دهنده و خنک کننده پوست سر است و حس خنکی عالی در موهای شما ایجاد ‌می‌کند.

افراد دارای موهای چرب معمولا منافذ بازتری در پوست سر خود دارند و موهای آن‌ها ضخامت بیشتری دارد. عصاره سدر موجود در این محصول، ‌می‌تواند منافذ باز کف سر را جمع‌تر کند و با کنترل ترشح چربی پوست سر، مانع از چرب شدن موها شود. علاوه بر این، در ترکیبات شامپو هگور از روغن کرچک و اسید لاکتیک نیز استفاده شده است که سبب آبرسانی به موها، تقویت فولیکول مو و افزایش رشد مو ‌می‌شوند.

 

 


 

ویژگی‌های شامپو هگور حاوی عصاره سدر

  • ایجاد تعادل در ترشح چربی پوست سر
  • ممانعت از ریزش چربی بر روی موها
  • تنظیم PH طبیعی پوست
  • جلوگیری از شوره و ریزش مو
  • آبرسانی و رطوبت رسانی به مو
  • نرم کننده مو
  • درخشان و براق کننده مو
  • افزایش حالت دهی به موهای چرب
  • از بین برنده چربی موها
  • حس سبکی و خنکی در پوست سر
  • مناسب برای موهای چرب

 


 

مزایای مصرف شامپو هگور حاوی عصاره سدر

با مصرف شامپو هگور حاوی عصاره سدر، دیگر نگران چرب شدن سریع موها پس از استحمام نیستید و خیالتان تا 2 یا 3 روز از شستن آن‌ها راحت است. چراکه این شامپو چربی بیش از حد غدد سباسه را تنظیم ‌می‌کند و مانع چرب شدن موهایتان ‌می‌شود.

نحوه مصرف شامپو هگور حاوی عصاره سدر

برای استفاده از این شامپو هگور کافی است مقداری از شامپو را برداشته و به روی موهای خود بمالید. کمی ‌ماساژ دهید و سپس آبکشی کنید.

توجه:

  • از تماس شامپو با چشم‌ها و دهان خود بپرهیزید.
  • محصول را دور از دسترس کودکان قرار دهید.
  • محصول را دور از تابش نور خورشید نگهداری کنید.

 


 

شامپو هگور حاوی عصاره سدر برای چه افرادی مناسب است؟

این شامپو برای افراد دارای موهای چرب با چربی بیش از حد در پوست سر توصیه ‌می‌شود.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید شامپو هگور حاوی عصاره سدر، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. یا اینکه با کارشناسان فروش ما از طریق شماره 02141971 تماس گرفته و ضمن مشاوره، سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید.

جدول ترکیبات شامپو هگور حاوی عصاره سدر

ترکیبات

مقدار

آب

*

سدیم لورت سولفات

*

لوریل گلوکوزید

*

سدیم کلراید

*

پلی سوربات 80

*

عطر

*

دی سدیم کوکوامفودی استات

*

کوکامید DEA

*

روغن کرچک سولفاته

*

لورت-2

*

لاکتیک اسید

*

لینالول

*

کارامل

*

منیزیم نیترات

*

متیل کلرو ایزوتیازولینون

*

منیزیم کلراید

*

متیل ایزوتیازولینون

*

عصاره سدر

*

 

 

شامپو هگور حاوه عصاره سدر
شامپو هگور حاوه عصاره سدر
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;